24.5 C
Athens
03/05/2024
Biztech

Το Φυσικό Αέριο σε εποχή SaaS με τη βοήθεια της Oracle

Η εταιρεία Φυσικό Αέριο βραβεύτηκε στην κατηγορία «Customer Service Excellence» από την Oracle Ελλάς στο πρόσφατο Modern Business Forum, για το έργο παροχής ολοκληρωμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης στους πελάτες του το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα Oracle Customer Experience Cloud.

 

Αξιοποιώντας τις λύσεις Oracle Marketing Cloud και Oracle Service Cloud, η εταιρεία Φυσικό Αέριο είναι σε θέση να διαχειρίζεται με απόλυτη ευελιξία έξυπνες και διασυνδεδεμένες μεταξύ τους υπηρεσίες, ανακτώντας οποιαδήποτε στιγμή και πολύ γρήγορα στοιχεία, πληροφορίες και δεδομένα.

Ο Θέμης Τζελέπης, διευθυντής πληροφορικής του Φυσικό Αέριο, παρουσίασε το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού που, τους τελευταίους μήνες, διαπερνάει όλες τις δομές της εταιρείας, υιοθετώντας την αιχμή της τεχνολογίας, όπως οι cloud εφαρμογές της Oracle, ώστε να εξυπηρετήσει τους πελάτες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ανήκουν στη βαριά βιομηχανία είτε πρόκειται για μικρούς επαγγελματίες και νοικοκυριά.

 

Σχετικά άρθρα

Ανεβάζει “ταχύτητα” στις συνεργασίες της η Kaspersky

Kitriniaris

Πτώση 26% για υπολογιστές, αντιστέκονται τα desktops

antonyroussel

Παγκόσμια διάκριση για την cosmoONE

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα