18.9 C
Athens
08/05/2024
Biztech

Ικανοποιημένοι οι πελάτες της Regate

Τήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών αναδεικνύουν τα αποτελέσματα τη έρευνας που διεξήγαγε η Regate στο πελατολόγιό της.

Η έρευνα εξέτασε το σύνολο των υπηρεσιών της Regate, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνική υποστήριξη του πελατολογίου, τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία του προσωπικού της Regate.

Συνολικά, το 85,2% των ερωτηθέντων βαθμολόγησε με άριστα την τεχνογνωσία του προσωπικού της εταιρείας, ενώ το 65,4% είναι εξαιρετικά ή πολύ ικανοποιημένοι με το χρόνο απόκρισης της Regate στα προβλήματα που αναφέρονται. Την έρευνα απάντησαν συμμετέχοντες από όλα τα τμήματα μιας εταιρείας, με πρώτες τις πωλήσεις (38,3%), τη μηχανογράφηση (23,5%) και τη διοίκηση (23,5%).

Το 95,1% θα σύστηνε τη Regate σε συνεργάτες της.

 

Αξιοσημείωτο είναι το ότι το πελατολόγιο της Regate που έχει αποφασίσει να μην επενδύσει στο ετήσιο συμβόλαιο νέων εκδόσεων και τεχνικής υποστήριξης βαθμολόγησε χαμηλότερα το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών παρότι αναγνωρίζει την υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία της Regate. Αυτό αποδεικνύει ότι οι πελάτες της εταιρείας που επενδύουν στο ετήσιο συμβόλαιο λαμβάνουν το μέγιστο των υπηρεσιών από τη Regate.

Σχετικά άρθρα

Έργο στη VW για την Intrasoft International

dmallas

Πολυάριθμα ερωτήματα για το σενάριο ΟΤΕ – Forthnet

Kitriniaris

Πιστοποίηση ISO 9001, 14001 και 27001 για την Professional Services

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα