16.3 C
Athens
05/05/2024
Biztech

Η Data Communication στην κορυφή της εξυπηρέτησης πελατών

H Data Communication αναγνωρίστηκε ως κορυφαία εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών κερδίζοντας την 1η θέση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015 που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Η διάκριση αυτή έχει ξεχωριστή αξία για την εταιρεία, αφενός γιατί σημειώθηκε σε κατηγορία που αφορούσε μεγάλους οργανισμούς, έχοντας απέναντί της ως finalist εταιρίες υψηλού κύρους, αφετέρου γιατί ήταν η μοναδική εταιρία επιχειρηματικού λογισμικού που διακρίθηκε. Να σημειώσουμε εδώ ότι το Ελληνικό Iνστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα.

 

Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία αυτή έχει η πολιτική εξυπηρέτησης πελατών Customer Care 360ο που η Data Communication η έχει αναπτύξει για να διασφαλίζει ότι ο πελάτης είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

 

Ο θεσμός των εθνικών βραβείων ΕΙΕΠ. Βασικός στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία Oracle και PwC για τον ασφαλιστικό κλάδο

O Nικήτας Γλύκας vice-president της HTC για την MEA

Kitriniaris

Το εταιρικό mobile στις προτεραιότητες της Samsung

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα