Xerox Workplace Solutions: Το μελλον της διαχειρισης εκτυπωσεων

Με το mobility και το security να κυριαρχεί στο σημερινό χώρο εργασίας, η Xerox ανταποκρίθηκε άμεσα με νέες λύσεις που προστατεύουν τόσο τα δεδομένα όσο και τις συσκευές ενώ προσφέρουν μεγαλύτερο έλεγχο του κόστους.

Οι νέες λύσεις Xerox Workplace Solutions περιλαμβάνουν προηγμένη διαχείριση εκτυπώσεων, λειτουργίες mobile printing και διατίθενται τόσο στο cloud, όσο και on-premise. Οι λύσεις είναι ιδανικές για εταιρείες που διαχειρίζονται πολλαπλούς στόλους μηχανών που περιλαμβάνουν εκτυπωτές και πολυλειτουργικές συσκευές, διασφαλίζοντας ότι οι συσκευές εκτύπωσης των πελατών τους είναι on-line όπως ακριβώς και οι εργαζόμενοί τους, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση, την ασφάλεια ή την οικονομία.

 

Χαρακτηριστικά ασφάλειας

Εκτός από την ενεργοποίηση της εκτύπωσης από οποιαδήποτε συσκευή, η πλατφόρμα Xerox Workplace Solutions προσφέρει δύο καινοτόμες λύσεις ασφάλειας σχεδιασμένες για να προστατεύουν την πρόσβαση σε δεδομένα και συσκευές:

 

Η ασφάλεια περιεχομένου ενισχύει τις διαδικασίες ασφαλείας και προστατεύει την πνευματική ιδιοκτησία με την παρακολούθηση όλων των περιεχομένων που εκτυπώνονται, αντιγράφονται ή σαρώνονται. Παρέχει στις επιχειρήσεις ένα πρόσθετο επίπεδο προστασίας, ενημερώνοντας αυτόματα τους κατόχους περιεχομένου ή τους διαχειριστές εάν εκτυπώνονται ή μοιράζονται ευαίσθητες πληροφορίες. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για οργανισμούς που χειρίζονται τακτικά ευαίσθητες ή εμπιστευτικές πληροφορίες.

 

Το Unlock Mobile Phone παρέχει ευκολία και εξοικονόμηση κόστους, επιτρέποντας σε ένα κινητό τηλέφωνο να ξεκλειδώνει και να πιστοποιεί τις συσκευές Xerox AltaLink και VersaLink. Αυτό το χαρακτηριστικό εξαλείφει την ανάγκη για δαπανηρές συσκευές ανάγνωσης καρτών και κάρτες proximity. Οι χρήστες πιστοποιούνται μέσω NFC και το Xerox Print Portal app στο smartphone τους. Εάν δεν διατίθεται NFC, οι φορητές συσκευές μπορούν επίσης να πιστοποιήσουν την ταυτότητά τους με τη σάρωση των QR κωδικών που βρίσκονται στο UI των εκτυπωτών Xerox.

 

Επιπλέον χαρακτηριστικά του χαρτοφυλακίου Xerox Workplace Solutions περιλαμβάνουν:

 

Ο πίνακας ελέγχου αναφορών επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση της χρήσης και του κόστους της συσκευής συγκεντρώνοντας στατιστικά στοιχεία εκτύπωσης δικτύου σε ένα μέρος για περεταίρω ανάλυση και παρακολούθηση.

 

Οι βασικοί κανόνες εκτύπωσης περιορίζουν την πρόσβαση σε συσκευές ή λειτουργίες σε επίπεδο χρήστη ή ομάδας, ενισχύοντας τις δυνατότητες ελέγχου του κόστους. Για παράδειγμα, οι διαχειριστές θα μπορούσαν να περιορίσουν την πρόσβαση σε εκτυπωτές κατά τις μη εργάσιμες ώρες.

 

Επιλογή εκτύπωσης χαμηλότερου κόστους για τη μετατροπή εγγράφων σε μορφή έτοιμη προς εκτύπωση.

 

Υποστήριξη του ομοσπονδιακού πρότυπου κρυπτογράφησης 140-2 που αποτελεί απαίτηση σε πολλές βιομηχανίες που διαχειρίζονται ευαίσθητα δεδομένα.

Related Posts