21.4 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Πραγματικές υπηρεσίες για real business

Πολύ σύντομα, μέσα στην επιχειρηματική της εξέλιξη, η Xerox κατάλαβε ότι το μεγάλο διακύβευμα για τους πελάτες της δεν ήταν η δημιουργία φωτοαντιγράφων ή εκτυπώσεων. Αυτό ήταν απλά και μόνο το όχημα για κάτι πολύ μεγαλύτερο, δηλαδή τη δυνατότητα εύκολου διαμοιρασμού της πληροφορίας. Και αυτό με τη σειρά του οδηγούσε στον τελικό στόχο: Απλοί χρήστες, μικρές επιχειρήσεις αλλά και πολυεθνικοί κολοσσοί να μπορούν να απλοποιήσουν την εργασία στο γραφείο ώστε να επικεντρωθούν σε αυτό που πραγματικά μετρά, τον πυρήνα του business τους.

Έτσι, η Xerox μετασχηματίστηκε στην πάροδο του χρόνου σε μια εταιρεία υπηρεσιών, ικανή να λύσει τα χέρια των πελατών και να τους δώσει τα κατάλληλα εργαλεία για να διαχειριστούν αλλά και να επεκτείνουν το business τους με τρόπο που προσθέτει αξία σε κάθε σημείο του. Η στρατηγική αυτή επιλογή απέδωσε στην πράξη, αφού σήμερα η Xerox είναι η leading εταιρεία παγκοσμίως στο business process optimization και τις managed print services, εξυπηρετώντας πελάτες σε 180 χώρες.

Φυσικά, μαζί με τη Xerox, την ευκαιρία να καρπωθούν τα οφέλη της επιτυχίας αυτής, έχουν και οι συνεργάτες της. Ένα ολόκληρο οικοσύστημα καινοτόμων υπηρεσιών δίνει στους συνεργάτες της Xerox την ευκαιρία να ανέβουν στο τραίνο της νέας εποχής. Μιας εποχής που θέλει τα περισσότερα έσοδα να δημιουργούνται όχι τόσο από την μεμονωμένη πώληση, αλλά περισσότερο από το επαναλαμβανόμενο engagement μεταξύ πελάτη και προμηθευτή.

Οι υπηρεσίες Managed Print Services της Xerox μπορεί να εξοικονομήσουν έως 30% του συνολικού κόστους εκτύπωσης και περιλαμβάνουν από managed print και centralized print services μέχρι διαχείριση δεδομένων.

Σήμερα, οι υπηρεσίες της Xerox επεκτείνονται σε αρκετούς τομείς, με κορυφαίους βέβαια τις Managed Print Services και το Business Processes Outsourcing.

Οι υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπώσεων της Xerox μπορεί να εξοικονομήσουν έως 30% του συνολικού κόστους εκτύπωσης και περιλαμβάνουν από managed print και centralized print services μέχρι διαχείριση δεδομένων.

Αντίστοιχα, το BPO της Xerox προσφέρει λύσεις εξυπηρέτησης πελατών, διαχείριση οικονομικών και λογιστικών υποχρεώσεων, υπηρεσίες HR, καθώς και υπηρεσίες marketing και επικοινωνίας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι υπηρεσίες CMS (Communication & Marketing Services), κατά τις οποίες η Xerox και οι συνεργάτες της αναλαμβάνουν την υλοποίηση όλων των marketing projects, ξεκινώντας από την εκτύπωση φυλλαδίων και φθάνοντας στο «ντύσιμο» μαγαζιών! Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης δεν ανησυχεί για πολλαπλούς προμηθευτές και προδιαγραφές, αφού τα πάντα τα αναλαμβάνει η Xerox, φέροντας παράλληλα την ευθύνη για το επίπεδο των υπηρεσιών της.

Γιατί, τελικά, όλα τα παραπάνω είναι μεν απαραίτητα, αλλά “απομυζούν” πολύτιμους πόρους και χρόνο από κάθε επιχείρηση. Αυτό που πραγματικά μετρά λοιπόν, είναι το μπορεί κανείς να επικεντρωθεί στo πραγματικό του business ώστε να έχει υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, αυξημένα έσοδα και διευρυμένα κέρδη, ενώ την ίδια στιγμή, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της Xerox, να τα κάνει όλα αυτά με ασφάλεια και κορυφαία τεχνολογία μειώνοντας τα λειτουργικά έξοδα και τις δαπάνες του και αυξάνοντας την παραγωγικότητά του.

Σχετικά άρθρα

Lenovo – EMC συνεργάζονται σε servers και δικτυωμένη αποθήκευση

dmallas

Flash – Οι ευκαιρίες για τους συνεργάτες

Kitriniaris

Μεγιστοποιώντας την ευκαιρία των Managed Print Services

antonyroussel

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα