Tεχνικες digital marketing για να “απογειωσετε” τις πωλησεις σας

Κάθε επιτυχημένος συνεργάτης Xerox έχει μια μοναδική ιστορία. Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η επιχείρησή του, οι πόροι του, η τεχνική ικανότητά του ή το budget του. Στην πραγματικότητα είναι οι στρατηγικές επιλογές που θα κάνει και κυρίως η ικανότητα να εκτελέσει τις επιλογές αυτές.

 

Σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας ενός συνεργάτη είναι ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει το digital marketing, σε μια εποχή κατά την οποία και οι πωλήσεις έχουν digital πρόσημο σε μεγάλο βαθμό. Λαμβάνοντας υπόψη, λοιπόν, τις ενέργειες που έκαναν στον τομέα αυτό συνεργάτες μας, οι οποίοι και πέτυχαν σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους, στη Xerox προτείνουμε μικρές δράσεις στον τομέα του digital marketing που συνδυαστικά, όμως, θα σας αποφέρουν μεγάλα κέρδη.

 

* Δημιουργήστε ένα mobile friendly website. Δεν μαρτυρά μόνο την τάση σας για καινοτομία αλλά αποδεικνύει στην πράξη ότι λαμβάνετε σοβαρά την πελατοκεντρική εμπειρία.

 

* Εμπλουτίστε το website με διαδραστικά στοιχεία, όπως υψηλής ποιότητας γραφικά και βίντεο tutorials, μέσω των οποίων οι πελάτες σας μπορούν να ενημερωθούν αλλά και να εκπαιδευτούν πάνω στις λύσεις που προσφέρετε.

 

* Ένα e-shop μέσα σε website δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Έτσι οι επισκέπτες μπορούν δουν, να ενημερωθούν και τελικά να αγοράσουν τα προϊόντα σας on-line. H λύση του e-commerce μειώνει δραστικά τον χρόνο που απαιτείται στα μικρότερα deals και προσθέτει μια νέα πηγή εσόδων για την επιχείρηση.

 

* Χρησιμοποιείστε τα Google Analytics. Έτσι, θα έχετε πλήρη εικόνα της κίνησης στο website σας και θα κατανοήσετε που χρειάζεστε ενίσχυση.

 

* Συνδέστε τους λογαριασμούς των social media με το website σας. Τα social media αποτελούν πλέον κρίσιμο παράγοντα του σύγχρονου επιχειρείν ανεξαρτήτως του μεγέθους της επιχείρησής σας.

 

* To Google My Business είναι ένα πολύ καλό εργαλείο προώθησης της επιχείρησής σας. Μέσω αυτού θα αυξήσετε την προβολή του website σας στην τοπική αναζήτηση.

 

* Εκμεταλλευτείτε τη χρήση newsletters προς τους πελάτες σας. Με τις σύγχρονες πλατφόρμες αποστολής ομαδικών newsletter οι πελάτες μπορούν να είναι πάντα ενήμεροι για κάθε νέα υπηρεσία, προϊόν ή προσφορά που μπορείτε να τους προτείνετε.

 

 

* Δημιουργήστε μέσα στο website σας ένα πεδίο εγγραφής στο newsletter σας. Πολύ σύντομα η λίστα των email σας θα αυγατίσει και αυτό είναι το πρώτο βήμα για αυγατίσουν και οι νέοι πελάτες σας.

 

* Δημιουργήστε αυθεντικό περιεχόμενο. Οι πελάτες επιζητούν τη δική σας άποψη – πρόταση – οδηγία. Ένα καλά ενημερωμένο website με αυθεντικό περιεχόμενο δείχνει μια επιχείρηση με υψηλή τεχνογνωσία και αυτό μετράει στην τελική επιλογή του πελάτη.

 

Λεπτομέρειες; Ίσως… Είναι όμως η επιμονή στη λεπτομέρεια που μετατρέπει ένα μέτριο αποτέλεσμα σε μια μεγάλη επιτυχία.