18.4 C
Athens
08/05/2024
Biztech

Xerox Forms Manager App: Η έξυπνη εφαρμογή που σας κάνει πιο παραγωγικούς

Σύμφωνα με τη Wakefield Research, το 60% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ακόμα φυλάσσουν τα σημαντικά για το επιχειρείν τους έγγραφα σε ντουλάπια ή σε συρτάρια. Χάρη όμως στο Xerox Forms Manager app, το οποίο τρέχει στον ConnectKey Technology-enabled multifunction εκτυπωτή σας, μπορείτε να μεταμορφώσετε προς όφελός σας τις σύνθετες διεργασίες που απαιτούν έντονη χρήση χαρτιού. Δώστε τέλος στη διαλογή, στη συμπλήρωση και στην αρχειοθέτηση των φορμών. Απλά σκανάρετέ τα και αυτό ήταν.

 


 

Η υποβολή των φορμών γίνεται απρόσκοπτα ως εξής:

 

– Εκτύπωση. Εκτυπώστε τα έντυπα στη συσκευή

– Scan. Σκανάρετε την ολοκληρωμένη φόρμα

– Δρομολόγηση. Έξυπνη δρομολόγηση μέσω κωδικών QR σε καθορισμένα emails.

 

Ταχύτερη και ευκολότερη υποβολή φορμών

Τι είναι η έξυπνη δρομολόγηση; Φόρμες με κωδικοποίηση QR που γνωρίζουμε ποιος είναι ο προορισμός τους. Εκτυπώστε όλες σας τις φόρμες που έχετε αποθηκεύσει στο cloud, κάντε ομαδικό σκανάρισμα αφότου ολοκληρωθεί η διαδικασία, ώστε να ακολουθήσει η αυτόματη δρομολόγηση στον κατάλληλο προορισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν απαιτείται ανάμειξη, τοποθέτηση των σελίδων στη σωστή σειρά ή ανάγκη για μεμονωμένο uploading.

 

 

Με το έξυπνο app δρομολόγησης, τα έντυπα θα φτάσουν στα σωστά χέρια

Χάρη στο Xerox Forms Manager app, δεν θα χρειαστεί ξανά να συλλέξετε, να ταξινομήσετε και να σκανάρετε μεμονωμένα έντυπα. Εξαλείψτε την κακή οργάνωση και τις επαναλαμβανόμενες εργασίες με κωδικοποιημένες QR φόρμες που αποστέλλονται με e-mail απευθείας σε προκαθορισμένους παραλήπτες, ακόμα και εφόσον οι σελίδες δεν είναι σκαναρισμένες με σωστή σειρά. Πρόκειται πραγματικά για επανάσταση στο θέμα της δρομολόγησης εντύπων.

 

– Εκτυπώστε και συμπληρώστε – Κατεβάστε τις φόρμες από τον αποθηκευτικό cloud χώρο της επιλογής σας (Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive, Box).

– Σκανάρετε με οποιαδήποτε σειρά – Συγκεντρώστε τις σελίδες σας και σκανάρετε.

– Δρομολογήστε έξυπνα – Ένας κωδικός QR σε κάθε σελίδα καθορίζει τη δρομολόγηση, τη σειρά των σελίδων και τον προορισμό.

 

Ο βοηθός του χώρου εργασίας είναι έτοιμος για χρήση

Εξορθολογίστε τα workflows σας και… δαμάστε τις περίπλοκες διεργασίες σε οποιοδήποτε περιβάλλον γραφείου με Xerox ConnectKey Technology συσκευές και apps για τον βοηθό του χώρου εργασίας σας. Ιδανικό για workflows που βασίζονται σε φόρμες και σε οποιονδήποτε κλάδο: κυβερνητικό, νομικό, υγείας, τραπεζικό, κοινοτικές επιχειρήσεις, παιδεία, hospitality και λιανική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα