Ηγετης στις υπηρεσιες εγγραφων η Xerox συμφωνα με την IDC

Στην πρόσφατη αξιολόγηση της IDC «MarketScape: WW for Contractual Print and Document Services 2018-2019» η Xerox κατέλαβε την υψηλότερη θέση ανάμεσα στους leaders της κατηγορίας.

 

Η έκθεση επισημαίνει την ικανότητα της Xerox να παρέχει κάτι περισσότερο από απλές λύσεις εκτύπωσης, προσφέροντας συνολική διαχείριση ολόκληρης της print υποδομής μιας επιχείρησης. Η έκθεση IDC MarketScape αντικατοπτρίζει τη μακροχρόνια ηγετική θέση της Xerox στην αγορά και είναι αντιπροσωπευτική της προσέγγισης της εταιρείας για ευθυγράμμιση με τις ανάγκες των πελατών, εστιάζοντας στις βασικές τάσεις της αγοράς γύρω από το cloud, τα analytics, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την ασφάλεια.

 

Μεταξύ άλλων η έκθεση αναφέρει τα εξής:

•  Η εστίαση της Xerox στην ασφάλεια και τον ψηφιακό μετασχηματισμό την έχει βοηθήσει να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της, διαθέτοντας ένα από τα πιο ισχυρά χαρτοφυλάκια λύσεων και υπηρεσιών MPS.

•  Η Xerox έχει καθιερωθεί ως μια κορυφαία εταιρεία στη βιομηχανία του MPS με πρακτικές που ενδυναμώνουν τα τμήματα ΙΤ και τους τελικούς χρήστες με λύσεις που μεγιστοποιούν την αξία και επιτυγχάνουν τους οργανωτικούς στόχους των επιχειρήσεων.

•  Τα δυνατά σημεία της Xerox βρίσκονται στο παγκόσμιο πρότυπο παροχής υπηρεσιών, την ευελιξία στην επεκτασιμότητα των υπηρεσιών MPS, τις πολλές επιλογές τιμολόγησης, καθώς και τις στενές σχέσεις της εταιρείας με τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

 

Το μοντέλο ανάλυσης κατασκευαστών της IDC έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια γενική εικόνα της ανταγωνιστικής ικανότητας των κατασκευαστών τεχνολογίας σε μια συγκεκριμένη αγορά. Η μεθοδολογία της έρευνας χρησιμοποιεί μια αυστηρή διαδικασία βαθμολόγησης που βασίζεται τόσο σε ποιοτικά όσο και σε ποσοτικά κριτήρια, με αποτέλεσμα την γραφική απεικόνιση της θέσης κάθε κατασκευαστή στην αγορά στην οποία αναφέρεται.

 

Η βαθμολογία «Δυνατότητες» μετράει το προϊόν και τη θέση στην αγορά. Ο άξονας «Στρατηγική» δείχνει το πόσο οι στρατηγικές των κατασκευαστών ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις των πελατών σε χρονικό διάστημα 3-5 ετών. Το μερίδιο αγοράς του κάθε κατασκευαστή αντιπροσωπεύεται από το μέγεθος των κύκλων.