15.7 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Πώς να πουλήσετε υπηρεσίες MPS. Συμβουλές από τους ειδικούς

Για τους περισσότερους συνεργάτες, δύο είναι οι όροι που κυριαρχούν σε μια συζήτηση στο πλαίσιο μιας πώλησης: η αξιοπιστία και η προσιτότητα. Πρόσφατα, μια καινούρια λέξη άρχισε να μπαίνει στο διάλογο: Η βιωσιμότητα. Επιχειρήσεις όλων των μεγεθών ανταποκρίνονται στη ζήτηση των καταναλωτών για περιβαλλοντική ευθύνη, ανοίγοντας την πόρτα για τους συνεργάτες να ξεκινήσουν ένα νέο είδος συνομιλίας.

 


 

Όπως δείχνει μια μελέτη της Cone Communications, περισσότερα από τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών περιμένουν οι επιχειρήσεις να λαμβάνουν μέτρα ενάντια στην κλιματική αλλαγή και μάλιστα είναι διατεθειμένοι να υποστηρίξουν τις δράσεις αυτές με τις αγορές τους. Την ίδια στιγμή, ένας αυξανόμενος αριθμός από κυβερνητικούς οργανισμούς και άλλες εταιρείες του δημοσίου τομέα αναφέρουν ότι προτιμούν να συνεργάζονται με φιλικές προς το περιβάλλον εταιρείες.

Η οικοδόμηση και η διατήρηση μιας περιβαλλοντικά βιώσιμης επιχείρησης γίνεται όλο και πιο σημαντική για τους πελάτες σας, γεγονός που το καθιστά όλο και πιο σημαντικό για εσάς. Τα καλά νέα τόσο για εσάς, όσο και για τους πελάτες που εξυπηρετείτε, είναι ότι η μετατόπιση αυτή δεν είναι μόνο καλή για τον πλανήτη, αλλά και για τις επιχειρήσεις.

 

Μια υπηρεσία διαχειριζόμενης εκτύπωσης (Managed Print Services) δεν είναι μόνο ένας από τους καλύτερους τρόπους για να υποστηρίξετε την ανάπτυξη, αλλά παράλληλα ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσκαλέσετε τους πελάτες σας σε ένα ταξίδι αειφορίας, βελτιώνοντας τις φιλικές προς το περιβάλλον προσπάθειές τους, χωρίς να τους κάνετε να διακινδυνεύσουν τα έσοδά τους.

 

Παρακάτω παρουσιάζουμε τις βασικές στρατηγικές για να ξεκινήσετε:

 

1. Εκτιμήστε την υφιστάμενη κατάσταση

Μια εκτίμηση για μια υπηρεσία MPS ξεκινά από μια λεπτομερή ματιά στο τρέχον περιβάλλον λειτουργίας και τα workflows του πελάτη, αξιολογώντας το συνολικό τρέχον κόστος ιδιοκτησίας (TCO), το τρέχον λειτουργικό κόστος και τις επιδόσεις (μαζί με τις πιθανές ευκαιρίες εξοικονόμησης). Αυτός ο έλεγχος θα υποδείξει στους πελάτες σας το ενεργειακό τους αποτύπωμα και πόσο αποτελεσματικά καταναλώνουν πόρους, συμπεριλαμβανομένου του χαρτιού και της ενέργειας. Αφού εντοπίσετε τις ανεπάρκειες (πάρα πολλές συσκευές, ξεπερασμένες συσκευές, μη ασφαλής εκτύπωση ή αναποτελεσματικές ροές εργασίας), ήρθε η ώρα να προσφέρετε λύσεις που θα κάνουν τους πελάτες σας πιο αποτελεσματικούς και περιβαλλοντικά πιο υπεύθυνους.

 

2. Επιλύστε τα προβλήματα

Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορείτε να κλείσετε μια επιχείρηση για να σώσετε το περιβάλλον, αλλά από την άλλη υπάρχουν πολλά οικονομικά οφέλη από τη λειτουργία της ως περιβαλλοντικά βιώσιμης. Αυτά πιθανότατα θα επικεντρωθούν γύρω από δύο βασικούς παράγοντες: Τις συσκευές που χρησιμοποιεί και τις εκτυπώσεις που παράγει.

Ο νέος στόλος των εκτυπωτών και των πολυλειτουργικών συσκευών με δυνατότητα ConnectKey® προσφέρουν workflows με ένα άγγιγμα της οθόνης της συσκευής, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να βελτιώσουν τις διαδικασίες των εκτυπώσεών τους, όχι μόνο  απαιτώντας λιγότερο χαρτί, αλλά μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος. Για παράδειγμα, οι πελάτες σαρώνουν ένα τιμολόγιο, το δρομολογούν στο σωστό παραλήπτη και το αποθηκεύουν στο cloud απευθείας από το MFP τους με αποτέλεσμα λιγότερο χαρτί, λιγότερη σπατάλη χρόνου και λιγότερη αναστάτωση.

 

3. Μιλήστε για τα αναλώσιμα

Τα μη αυθεντικά αναλώσιμα από αμφίβολες πηγές μπορεί να βλάψουν τόσο τους ανθρώπους, όσο και το περιβάλλον. Τα αυθεντικά Xerox αναλώσιμα εγγυώνται ότι οι πελάτες λαμβάνουν την ποιότητα και την ασφάλεια που δικαιούνται. Παράλληλα η πώληση αναλωσίμων είναι ένας πολύ καλός τρόπος να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, διατηρώντας ταυτόχρονα μια καλή ροή εσόδων.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα