21.4 C
Athens
28/03/2024
Biztech

7 marketing tips για υπάρχοντες πελάτες σας

Στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν νέους πελάτες, οι κάτοχοι μικρομεσαίων επιχειρήσεων συχνά ξεχνούν τη σημασία των υπαρχόντων πελατών τους. Από την άλλη όμως, το να επικεντρώσετε σε αυτή την κατηγορία, θα επεκτείνει το business σας, ενώ θα προσελκύσει και καινούργιους πελάτες, με πολύ χαμηλότερο κόστος. Στη συνέχεια, παραθέτουμε 7 ιδέες που θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε αποτελεσματικότερα τους υπάρχοντες πελάτες σας.

 

1. Χρησιμοποιήστε τα social media

Η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για το χτίσιμο και τη διατήρηση σχέσεων με τους υφιστάμενους πελάτες σας. Αξιοποιήστε την αμφίδρομη φύση των social media για να μάθετε τι λένε για εσάς και τις υπηρεσίες σας, για τον ανταγωνισμό, αλλά κυρίως για τις ανάγκες και τα προβλήματά τους. Στη συνέχεια, θα χρησιμοποιήσετε τα ευρήματα για να βρείτε νέους τρόπους για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, προτείνοντας νέες πωλήσεις.

 

2. Δημιουργήστε χρήσιμο περιεχόμενο

Βασιζόμενοι στα ευρήματα για τις ανάγκες των πελατών σας, δημιουργήστε περιεχόμενο που θα τους βοηθήσει να επιλύσουν προβλήματα. Μοιραστείτε το περιεχόμενο στο site σας, σε newsletters και στα social media. Μεγιστοποιήστε την αξία του, μοιράζοντας το περιεχόμενο και σε έντυπη μορφή, ως white papers ή flyers.

 

3. Αποστείλετε εξειδικευμένες προσφορές

Συνήθως οι νέοι πελάτες απολαμβάνουν εκπτώσεις και ευκαιρίες, αλλά καλό είναι να προσφέρετε τα ίδια και στους υπάρχοντες πελάτες σας. Αποστείλετε πολύχρωμα mail με προσφορές και εκπτώσεις, ώστε να διασφαλίσετε πως το δικό σας marketing διαφέρει από εκείνο των ανταγωνιστών σας και θα προσελκύσει την προσοχή τους.

 

4. Ανταμείψτε το loyalty

Χρησιμοποιήστε λύσεις CRM για να παρακολουθείτε τα στοιχεία των πελατών σας. Για παράδειγμα, στα γενέθλια ή στην επέτειο των πρώτων αγορών από την επιχείρησή σας, στείλτε μια κάρτα στους πελάτες σας με κάποιο κουπόνι προσφοράς.

 

5. Κάντε τη σχέση πιο προσωπική

Στη απρόσωπη ψηφιακή εποχή μας, η προσωπική επαφή σημαίνει πολλά. Βρείτε το χρόνο να συναντηθείτε με τους πελάτες σας, για ένα γεύμα, για καφέ ή απλά ένα meeting, ώστε να τσεκάρετε πόσο καλά ανταποκρίνονται στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

 

6. Τιμήστε τη σχέση σας μαζί τους

Γιορτάστε με τους καλύτερους και πιο πιστούς πελάτες σας, με ένα ετήσιο πάρτι ή γεύμα στη λογική του “Πελάτης της χρονιάς”. Αποστείλετε προσκλήσεις για το event (δοκιμάστε κάποια από τα έτοιμα Xerox templates) και βεβαιωθείτε πως θα το κοινοποιήσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Θα κάνετε τους πελάτες σας να αισθανθούν σημαντικοί.

 

7. Προσφέρετε κάτι καινούργιο

Όταν συναντιέστε με τους υπάρχοντες πελάτες σας, να είστε έτοιμοι να τους ενημερώσετε για νέα προϊόντα και υπηρεσίες που θα επεκτείνουν αυτά που ήδη προσφέρετε. Δεν είναι απαραίτητο να προχωρήσετε σε κάποια πώληση. Φερθείτε έξυπνα και προσφέρετε κάποιο marketing υλικό, ως υπενθύμιση των νέων σας προσφορών. Χρησιμοποιήστε τις Xerox ConnectKey συσκευές, ώστε να εκτυπώσετε εντυπωσιακό υλικό που θα παραμείνει στη σκέψη των πελατών σας.

Και αν ξεχάσατε να φέρετε το marketing υλικό μαζί σας, κανένα πρόβλημα. Χρησιμοποιήστε το Xerox Mobile Print και θα εκτυπώσετε από οπουδήποτε, προκειμένου να ανταποκριθείτε στις ανάγκες της στιγμής.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα