23.8 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Xerox: Νέος επιχειρηματικός κλάδος υπηρεσιών επαυξημένης πραγματικότητας

Η Xerox ανακοίνωσε τη δημιουργία της «CareAR, A Xerox Company», η οποία ενοποιεί τις CareAR Inc., DocuShare και XMPie σε μια ενιαία εταιρεία συμμετοχών που ονομάζεται CareAR Holdings. Πρόκειται ουσιαστικά για τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας υπηρεσιών SXM (Service Experience Management) η οποία προέκυψε μετά από την εξαγορά της CarAR από τη Xerox νωρίτερα μέσα στο έτος (διαβάστε αναλυτικά για την εξαγορά στο άρθρο μας εδώ).

Η αποτίμηση της εταιρείας ανέρχεται σε 700 εκατομμύρια δολάρια, με επιπλέον επενδύσεις ύψους $10 εκ. από την εταιρεία ServiceNow, η οποία εξειδικεύεται σε υπηρεσίες digital workflow.

Συνδυάζοντας το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου DocuShare, την cross-media πλατφόρμα XMPie και τη μηχανή τεχνητής νοημοσύνης PARC Alto AI της Xerox, η διευρυμένη πλατφόρμα της CareAR θα ενισχύσει τις δραστηριότητες των εργαζόμενων της τεχνικής υποστήριξης, προσφέροντάς τους οπτικά εργαλεία που επιτρέπουν την πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους τελικούς πελάτες. Παράλληλα, η παραπάνω πρακτική μειώνει το λειτουργικό κόστος και τις εκπομπές αεριών που σχετίζονται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και προκαλούνται από τη δραστηριότητα των προμηθευτών.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας πλατφόρμας αποτελεί η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας της CareAR η οποία πλέον ενσωματώνεται στο ServiceNow Field Service Management επιτρέποντας σε τεχνικούς υποστήριξης να βασίζονται στη γνώση έμπειρων επαγγελματιών μέσω ζωντανής υποβοηθούμενης παροχής οδηγιών.

Η πλατφόρμα CareAR έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλες τις βιομηχανικές εφαρμογές, εξασφαλίζοντας μια end-to-end προσέγγιση σε παραγγελίες, συμβάντα και περιστατικά προσφέροντας ποιοτικό αποτέλεσμα και άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης.  

Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας έρχεται να αλλάξει ολόκληρο το οικοσύστημα παροχής υπηρεσιών, αντιμετωπίζοντας βασικές προκλήσεις βιωσιμότητας και εργατικού δυναμικού, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Ενδυναμώνοντας τους εργαζομένους με οπτικά εργαλεία και με πρόσβαση σε πληροφορίες που κρίνονται απαραίτητες για τη συνεχή παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και τη δημιουργία θετικών εμπειριών τόσο για τους εργαζόμενους όσο και τους πελάτες, μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά έξοδα και τις εκπομπές βλαβερών αεριών από τους παρόχους υπηρεσιών.
  • Βοηθώντας στην επίλυση θεμάτων που αφορούν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων – που κυρίως σχετίζονται με εργαζόμενους που συνταξιοδοτούνται. Εφόσον το υπάρχον εργασιακό δυναμικό πλησιάζει στην συνταξιοδότηση, οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να βασίζονται στην εκπαίδευση. Η υπηρεσία CareAR θα συμβάλει στην καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου των έμπειρων εργαζομένων, ενώ θα επιτρέψει στους εργαζόμενους που δεν διαθέτουν μεγάλη εμπειρία να βρεθούν κοντά σε ένα αποθετήριο γνώσεων που έχει επιλεχθεί με προσοχή από τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης του CareΑR.
  • Υποστηρίζοντας τη βιωσιμότητα των εργαζομένων που παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες και τους στόχους που αφορούν στην κοινωνική ευθύνη. Η υπηρεσία CareAR διευκολύνει τις εξ αποστάσεως δράσεις πρόληψης και συντήρησης που σχετίζονται με την τεχνική υποστήριξη. Ο μικρότερος αριθμός αποστολών ισοδυναμεί με λιγότερες μετακινήσεις φορτηγών, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Οι ενημερωμένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ένα ασφαλέστερο εργασιακό περιβάλλον.

«Η Xerox έφερε στην αγορά την τεχνολογία CareAR για να προσφέρει δυνατότητες με κοινό παρονομαστή τις ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η real-time υποστήριξη, τα οπτικά εργαλεία και η εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για κάθε χρήστη, δυνατότητες που οι βιομηχανίες παροχής υπηρεσιών έχουν ανάγκη», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Xerox, John Visentin. «Δημιουργώντας μία εύληπτη πλατφόρμα για εργαζόμενους που εργάζονται κατά βάση ψηφιακά και με την παράλληλη επένδυση από τη ServiceNow, πιστεύουμε πως η τεχνολογία CareAR θα καθορίσει και θα αναπτύξει την κατηγορία του Service Experience Management, αναδιαμορφώνοντας κλάδους της βιομηχανίας σε μία χρονική περίοδο που καθίσταται περισσότερο αναγκαίο από ποτέ».

«Δεν υπήρξε ποτέ ξανά τόσο επείγουσα ανάγκη για τους πελάτες μας, για ροή εργασιών με  μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα, καλύτερα αποτελέσματα για τους ίδιους και το περιβάλλον και βελτιωμένα επίπεδα ασφάλειας», τόνισε ο John Ball, αντιπρόεδρος του τμήματος Customer Workflow Business στην ServiceNow. «Η επένδυσή μας αντικατοπτρίζει την πεποίθηση ότι η CareAR έχει τη δυνατότητα να προσφέρει παγκοσμίως υπηρεσίες επαυξημένης πραγματικότητας σε εταιρικό επίπεδο. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν την τεχνολογία AR της CareAR για να δρομολογήσουν εργασίες μέσω της πλατφόρμας ServiceNow, έχουν τη δυνατότητα να λύνουν προβλήματα εξ αποστάσεως, επιταχύνοντας την επίλυσή τους και μειώνοντας την ανάγκη για κοστοβόρες κατ’ οίκον επισκέψεις, ελαττώνοντας παράλληλα δραματικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Μαζί, παρέχουμε πανίσχυρες εμπειρίες εταιρικής εξυπηρέτησης για την νέα εποχή στον εργασιακό χώρο».

Η CareAR θα διευθύνεται από τον πρόεδρο και chief operations officer της Xerox, Steve Bandrowczak, ο ρόλος του οποίου θα διευρυνθεί εκτελώντας επιπρόσθετα τα καθήκοντα του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της CareAR και από τον Sam Waicberg, τον ιδρυτή της CareAR, με καθήκοντα προέδρου της CareAR.

Σχετικά άρθρα

Τους νέους επαγγελματικούς φωτογραφικούς εκτυπωτές SureColor παρουσίασε η Epson

Giorgos Athanassiadis

Δυο νέα data center στην Αθήνα ανακοίνωσε η Lamda Hellix

Giorgos Athanassiadis

Η AGON της AOC κατέκτησε την 1η θέση, ως η κορυφαία μάρκα gaming οθονών στον κόσμο

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα