Xerox: Νεα πλατφορμα αναλυσης μεγαλου ογκου δεδομενων

Με στόχο την καλύτερη αξιολόγηση του περιεχομένου, την άμεση ανταπόκριση σε αυτό και συνεπώς την αύξηση της αξίας των δεδομένων που προκύπτουν από τα social media, η Xerox ανακοίνωσε την ανάπτυξη μιας πλήρως αυτοματοποιημένης πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων. Τέτοιου είδους λύσεις θεωρούνται κρίσιμης σημασίας τόσο στον σχεδιασμό και τη διαχείριση μάρκετινγκ ενεργειών, όσο και στη διαχείριση κρίσεων εν τη γενέσει τους.  

Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα της Xerox μετά από μια περίοδο πιλοτικής χρήσης θα είναι διαθέσιμη ως μέρος του Xerox Customer Care καθώς και ως εργαλείο σε επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον τομέα των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι δύο: Είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, και επιτρέπει στους υπολογιστές να προσδιορίζουν το “συναίσθημα” των σχολίων ώστε να κατευθύνουν απευθείας τη συγκεκριμένη πληροφορία στους κατάλληλους αποδέκτες. Πρακτικά μετατοπίζει το επίκεντρο της ανάλυσης από την επιδερμική αναζήτηση λέξεων-κλειδιών, στην βαθύτερη αξιολόγησή τους στο πλαίσιο της εκάστοτε συζήτησης και λαμβάνοντας υπόψη τα συμφραζόμενα.

Μετά το φιλτράρισμα η πλατφόρμα θα αναλύσει, θα θέσει προτεραιότητες και θα παρέχει συμπεράσματα στα κατάλληλα άτομα (υπεύθυνους πωλήσεων και μάρκετινγκ) προκειμένου να αναδειχθούν και να αξιολογηθούν τα όποια θέματα προκύπτουν, αλλά και οι ευκαιρίες. Με τον τρόπο αυτό ο χρόνος ανταπόκρισης και απάντησης των επιχειρήσεων στα διάφορα σχόλια που λαμβάνουν χώρα στα social media μπορεί να μειωθεί σε λίγες μόνο ώρες αντί για ημέρες ή εβδομάδες.