Xerox ConnectKey: Ενα εργαλειο διαφοροποιησης για το καναλι

Η Xerox είναι μια εταιρεία που βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο κανάλι των συνεργατών της. Τα προγράμματα XPPS δίνουν την ευκαιρία στους συνεργάτες της να κάνουν χρήση των εξελιγμένων τεχνολογιών και να προσφέρουν στους πελάτες τους προηγμένες υπηρεσίες, κομμένες και ραμμένες επάνω στις ανάγκες τους. Τα πλεονεκτήματα προς τους συνεργάτες και τους πελάτες, αλλά και τις ευκαιρίες κερδοφορίας που έχει η πλατφόρμα ConnectKey μας αναλύει ο καθ’ ύλην αρμόδιος, Θωμάς Αρβανιτέλης.

 


 

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Quocirca, η Xerox διατηρείται στην πρώτη θέση στον τομέα Channel Managed Print Services, αναφέροντας χαρακτηριστικά «Η Xerox διαθέτει ένα από τα πιο εξελιγμένα και ώριμα οικοσυστήματα καναλιών διανομής του κλάδου». Ο καλύτερος άνθρωπος για να μας αναλύσει το θέμα Xerox και κανάλι συνεργατών είναι ο κ. Αρβανιτέλης, ο οποίος εστιάζει στη στρατηγική που χάραξε η Xerox από την έναρξη της υπηρεσίας MPS (πριν από περίπου 20 χρόνια). «Αυτή είναι και η σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, καθώς και το ότι οι υπηρεσίες MPS της Xerox εξελίσσονται, μέσα από τη φωνή της αγοράς» τονίζει.

Η Xerox διασφαλίζει σημαντικά πλεονεκτήματα για τον συνεργάτη που προσφέρει υπηρεσίες CMPS όπως για παράδειγμα έτοιμη τεχνική υποδομή με ISO πιστοποιήσεις επί των διαδικασιών διαχείρισης του πελάτη του, χωρίς πάγια κόστη και επένδυση για τον ίδιο. Παράλληλα, έχοντας μια ξεκάθαρη και πελατοκεντρική προσέγγιση, με συνεχή παρακολούθηση του επιπέδου ικανοποίησης του τελικού πελάτη του, τόσο ο ίδιος όσο και ο τελικός πελάτης απολαμβάνει μετρήσιμη και ποιοτική υπηρεσία, συνεχώς βελτιούμενη με τις νέες τεχνολογίες της Xerox.

 

CMPS: Οφέλη και για τον πελάτη και για τον συνεργάτη

Είναι αλήθεια ότι ο χώρος των SMBs συνεχίζει και αντιμετωπίζει το printing με τον παραδοσιακό τρόπο. Την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς μείωση εξόδων και παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων τους που τείνουν μειούμενοι. Το CMPS αποδεδειγμένα και χωρίς αρχική επένδυση και χρήση της ρευστότητας της επιχείρησης, μπορεί να αναδείξει σημεία βελτίωσης της ροής πληροφορίας μέσα στην εταιρία, μέσα από μια αναλυτική αποτύπωσής της παρούσας κατάστασης και πρότασης βελτιστοποίησης στα σημεία, από τους πιστοποιημένους συνεργάτες της Xerox. Με χρήση της τεχνολογίας Xerox, ο πελάτης μπορεί να μειώσει το κόστος καθημερινής εκτύπωσης, να βελτιώσει την εικόνα της εταιρίας του με ποιοτικά έγγραφα προς τους πελάτες του και να διαχειριστεί την πληροφορία (σε όποια μορφή την λαμβάνει) ταχύτατα και απομακρυσμένα, ώστε να αποκτήσει το βέλτιστο συγκριτικό πλεονέκτημα, στην αγορά που επιχειρεί.Περνώντας στο κομμάτι των συνεργατών, η τεχνολογία Xerox ConnectKey, αποτελεί μοναδικό προνόμιο των Xerox λύσεων. Μέσα από την συνεχή εκπαίδευση που λαμβάνει μπορεί εύκολα να αναδείξει τα σημαντικά σημεία βελτίωσης των διαδικασιών του πελάτη του. Μάλιστα, ο πελάτης δεν χρειάζεται να ανακαλύψει και να συνθέσει τις λύσεις που θα τον κάνουν πιο παραγωγικό, αλλά θα λάβει έτοιμη την tailor made λύση για τις ανάγκες του.

«Με την ‘ανοικτή’ πλατφόρμα ConnectKey, οι πελάτες μας μπορούν να ενσωματώσουν τις λύσεις μας στην στρατηγική για ψηφιακή μετεξέλιξη της εταιρίας τους. Με εύκολο τρόπο μπορούν να δημιουργήσουν ροές διακίνησης των εγγράφων τους πάνω από τις συσκευές, μεταφέροντας την πληροφορία που μέχρι εχθές είχαν σε φυσική μορφή, στον ψηφιακό κόσμο, ελαχιστοποιώντας τα κόστη διαχείρισης. Μέσα από τους πιστοποιημένους συνεργάτες μας στην δημιουργία apps, μπορούν να ζητήσουν ειδικές λύσεις ενσωματωμένες στις συσκευές μας (όπως π.χ. αυτόματη μετάφραση εγγράφου πάνω από τη συσκευή και παράλληλη εξαγωγή επεξεργάσιμου αρχείου word), που θα καλύψουν τις ανάγκες τους σε όλο τον κύκλο ζωής των εγγράφων μέσα στην επιχείρησή τους».

 

Ο επόμενος στόχος για τους υφιστάμενους συνεργάτες είναι η ανάπτυξή τους και πιστοποίηση όλων στο κομμάτι της δημιουργίας apps, ώστε να επωφεληθούν τόσο οι ίδιοι με σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και άνοιγμα στην Ευρωπαϊκή αγορά των apps, όσο και οι πελάτες τους, με εξειδικευμένες λύσεις στο περιβάλλον εργασίας τους.Θωμάς Αρβανιτέλης, διευθυντής πωλήσεων καναλιού και αντιπροσώπων της Xerox Hellas

 

Xerox Partner Print Services (XPPS)

Το πρόγραμμα Xerox Partner Print Services (XPPS) είναι η βασική πρόταση της Xerox προς την αγορά και τους συνεργάτες της. Ο κ. Αρβανιτέλης μας ανέφερε ότι μέσα από την βραβευμένη τεχνολογία και τις μοναδικές συνεργασίες της Xerox σε θέματα ασφαλείας δικτύων και κρυπτογράφησης των εγγράφων, οι πιστοποιημένοι συνεργάτες σε λύσεις XPPS μπορούν να καλύψουν ιδιαίτερα απαιτητικές ανάγκες ροής της πληροφορίας και ασφαλείας των εγγράφων μέσα στην εταιρεία και να διαφοροποιηθούν από οποιαδήποτε λύση MPS της αγοράς.

Οι παροχές της Xerox προς τους συνεργάτες της συνοψίζονται παρακάτω:

•  Συνεχής εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες εκτύπωσης και διαχείρισης της πληροφορίας.

•  Πρόσβαση σε συγκεκριμένες λύσεις Xerox, αυξάνοντας την γκάμα προϊόντων που μπορούν να προτείνουν.

•  Δυνατότητα για ειδική χρηματοδότηση των λύσεων μέσω Xerox συμβολαίων.

•  Χρήση της έτοιμης υποδομής της Xerox (αποκλειστικό helpdesk υπηρεσιών, ειδικά λογισμικά για την έρευνα στον πελάτη και βοήθεια ειδικευμένων Xerox υπαλλήλων για την προετοιμασία της λύσης)

•  Πιστοποιήσεις των πωλητών τους και των αναλυτών των συνεργατών πάνω σε λύσεις Managed Print Services.

•  Πρόσβαση σε σημαντικά ΙΤ events και εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπου ενημερώνονται για τις νέες τάσεις της αγοράς

 

Επιπλέον της πιστοποίησης στις υπηρεσίες XPPS, αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εκπαίδευσής των συνεργατών και στην δημιουργία εφαρμογών στην πλατφόρμα ConnectKey (Xerox Personalized Application Builder), η οποία ανοίγει την πόρτα για μεταπώληση custom made software και εκτός των συνόρων της χώρας.

 

Όχι πια εκτυπωτής, αλλά προσωποποιημένος ψηφιακός βοηθός

Τον περασμένο Ιούλιο ανακοινώθηκε η ανοιχτή πλατφόρμα Workplace Solutions που προσφέρει προηγμένη διαχείριση εκτυπώσεων. Βασίζεται στην τεχνολογία ConnectKey που από τον Ιούλιο του 2017 και μετά περιλαμβάνεται σε όλες τις συσκευές Xerox Α4 και Α3, δίνοντας μια ομοιογένεια στον τρόπο διαχείρισης των συσκευών.

Η νέα τεχνολογία της Xerox είναι «ανοικτή» από την άποψη ότι ο συνεργάτης μπορεί να δημιουργήσει apps που «τρέχουν» στη συσκευή, μετατρέποντας τις λύσεις της Xerox σε προσωποποιημένους, ανά πελάτη, «βοηθούς εργασίας».

 

Ο κ. Αρβανιτέλης εξηγεί: «Πλέον ο πελάτης, ανεξαρτήτως ποιο μοντέλο Xerox χρησιμοποιεί, έχει την ίδια χρηστικότητα και τρόπο λειτουργίας, βοηθώντας και το ΙΤ τμήμα του καθώς απαιτείται  ελάχιστη εκπαίδευση στις λύσεις Xerox αλλά και τον τελικό χρήστη που μαθαίνει μια φορά και ξενοιάζει. Οι νέες λύσεις μας με τεχνολογία ConnectKey μπορούν να παραμετροποιηθούν και σε επίπεδο τμημάτων εταιρίας, ώστε, εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, να υπάρχουν μόνο οι απαραίτητες εφαρμογές που χρησιμοποιεί το εν λόγω τμήμα».

 

Ο λόγος στο printing security

Η Xerox ήταν πάντα ευαίσθητη στο θέμα security των λύσεών της, καθώς ήταν η πρώτη εταιρία που λάνσαρε το δικτυακό εκτυπωτικό σύστημα στο περιβάλλον του γραφείου.

Σήμερα η Xerox έχει σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένες εταιρίες όπως η MacAfee και η Cisco, που πιστοποιούν τις δικτυακές λύσεις της σε θέματα ασφαλείας συσκευής. Παράλληλα, στις λύσεις MPS, η Xerox διαθέτει την ευελιξία να παρέχει διαφορετικά λογισμικά που συνδυάζονται με χρήση κωδικών και κάρτας για πρόσβαση των χρηστών, έχοντας πλήρη έλεγχο για τον τρόπο και την εκτυπωτική συμπεριφορά των χρηστών του πελάτη. Κατ’ αυτό τον τρόπο, λαμβάνοντας όλη τη πληροφορία για τον τρόπο χρήσης των λύσεων, η Xerox και οι συνεργάτες της έρχονται συμβουλευτικά να προτείνουν τη συνεχή βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και της παραγωγικότητας του πελάτη.

 

Τα custom apps φέρνουν νέες ευκαιρίες

Κλείνοντας τη συζήτηση με τον κ. Αρβανιτέλη του ζητήσαμε να μας πει λίγα λόγια για τους στόχους της Xerox σε ότι αφορά το δίκτυο των συνεργατών.

«Το δίκτυο συνεργατών μας είναι η ‘αιχμή του δόρατος’ των πωλήσεών μας. Με την πολύχρονη εμπειρία τους και την συνεχή εκπαίδευσή τους στον τομέα των υπηρεσιών που παρέχουμε βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο παροχής υπηρεσιών MPS, με συνεχείς διακρίσεις σε πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ των συνεργατών Xerox.

Ο επόμενος στόχος για τους υφιστάμενους συνεργάτες είναι η ανάπτυξή τους και πιστοποίηση όλων, στο κομμάτι της δημιουργίας apps, ώστε να επωφεληθούν τόσο οι ίδιοι με σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και άνοιγμα στην Ευρωπαϊκή αγορά των apps, όσο και οι πελάτες τους, με εξειδικευμένες λύσεις στο περιβάλλον εργασίας τους.

Η ανάπτυξη σε νέους συνεργάτες γίνεται μεθοδικά και με έμφαση σε καθετοποιημένες αγορές, αναζητώντας πάντα συνεργάτες που θα φέρουν επιπλέον αξία στις λύσεις Xerox, συμμεριζόμενοι το κοινό μας όραμα: να βοηθάμε τους ανθρώπους να συνδέονται, να επικοινωνούν και να εργάζονται καλύτερα».

 

Σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι η στρατηγική που χαράχτηκε από την Xerox κατά την έναρξη της υπηρεσίας (πριν από περίπου 20 έτη), αλλά και η συνεχή εξέλιξή της, μέσα από την φωνή της αγοράς.

Related Posts