To Enterprise Mobility μεταμορφωνει την επιχειρηση!

Αποτελεί κοινό τόπο πως το mobility θα μεταβάλλει και σχηματοποιεί κάθε -σχεδόν- πτυχή μιας επιχείρησης, αποφέροντας σημαντικά οφέλη. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή που μπορεί να επηρεάσει μια επιχείρηση άμεσα. Σε πλείστες έρευνες, αποδεικνύεται πως το mobility βρίσκεται στις κορυφαίες 3 προτεραιότητες των περισσοτέρων επιχειρήσεων, γεγονός που εν μέρει εξηγεί και την συχνότητα με την οποία εμφανίζονται ποικίλα mobile projects σε διάφορους τομείς και τμήματά τους. Συνήθως δε, είναι απόλυτα εστιασμένα projects, απλά στην εκτέλεση και απολύτως κατανοητά από την ίδια την επιχείρηση που τα υλοποιεί.

 

Το mobility έχει τη δυνατότητα να επηρεάζει την συνολική λειτουργία μιας επιχείρησης: από την διαφοροποίηση και τμηματοποίηση του εργατικού δυναμικού μέχρι την πλήρη μεταστροφή και αναδόμηση των υφιστάμενων επιχειρηματικών μοντέλων, αλλά και την απευθείας διάδραση με τους πελάτες με νέους όσο και καινοτόμους τρόπους. Μόνο έκπληξη δεν προκαλεί, λοιπόν, το γεγονός ότι οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση αξιοποιεί ενεργά mobile ενέργειες και στρατηγικές, είναι για να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων της στο πεδίο της αγοράς, με τον ταυτόχρονο περιορισμό του λειτουργικού κόστους και την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες.

 

Συνολική business προσέγγιση

Αυτό που οφείλει να κάνει πράξη μια επιχείρηση είναι να σχεδιάζει και να προσεγγίζει με κατά το δυνατόν περισσότερο ολοκληρωμένο τρόπο το enterprise mobility και τις mobile εφαρμογές, εντάσσοντάς τις στην ευρύτερη business στρατηγική τους. Αποτελούν δε, μια σημαντική επένδυση για την ανάπτυξη τους, καθώς τους επιτρέπουν την περισσότερο άρτια όσο και ταχύτερη πρόσβαση σε πληροφορίες, παρέχοντας άμεση επαφή με τους πελάτες και φυσικά αυξάνουν την παραγωγικότητα τόσο των εργαζομένων όσο και των συνεργατών τους.

 

Τι προσφέρει το enterprise mobility στις επιχειρήσεις; Ταχύτητα, αποτελεσματικότητα, ακρίβεια, ευχρηστία, συνέπεια και φυσικά ενισχυμένο επίπεδο ανταγωνιστικότητας.mobility1 «Κλειδί» της επιτυχίας θεωρείται το integration των εταιρικών δεδομένων και στοιχείων τα οποία βρίσκονται σε ένα CRM σύστημα, της αποθήκης, των αποθεμάτων και των λογαριασμών. Η δε πρόκληση βρίσκεται στο περιεχόμενο και στη διαμόρφωση εφαρμογών που θα είναι εύχρηστες και φιλικές προς το χρήστη, αποπνέοντας μια προσωπική χροιά τοποθετώντας, ουσιαστικά, τον χρήστη στον πυρήνα των apps.
Αρκεί να σημειωθεί πως με βάση τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, ο συνολικός αριθμός των φορητών συσκευών που χρησιμοποιούν (με οποιαδήποτε μορφή) οι επιχειρήσεις αυξήθηκε κατά 72% πέρυσι, εν συγκρίσει με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013. Επιπροσθέτως, μόλις το 11% των χρηστών συνδέονται και αποκτούν πρόσβαση στις επαγγελματικές εφαρμογές τους όταν βρίσκονται στο γραφείο.
Όσο για το υπόλοιπο 89%; Αξιοποιούν τα εν λόγω εργαλεία όταν βρίσκονται εν κινήσει, μέσω των smartphone και tablet pcs.

 

Τα ζητούμενα από την πλευρά των επιχειρήσεων-πελατών συνοψίζονται γύρω από την έννοια της λειτουργικότητας, η οποία με τη σειρά της σχετίζεται με τη δυνατότητα της κεντρικής διαχείρισης και του εν γένει ελέγχου των εφαρμογών, την εμπειρία χρήσης, το περιεχόμενο, την ασφάλεια, το απομακρυσμένο κλείδωμα, τη διαγραφή δεδομένων, την διαδικασία του authentication κ.ο.κ.

 

Η ασφάλεια το παν!

Δίχως άλλο, η ασφάλεια και η προστασία της εταιρικής πληροφορίας είναι μέγιστης σημασίας, ιδιαίτερα από την στιγμή κατά την οποία η πορεία της χρήσης προσωπικής συσκευής (BYOD) είναι έντονα ανοδική. Επιβάλλεται, πλέον, τα δεδομένα και οι πληροφορίες που φυλάσσονται και μεταφέρονται να είναι προστατευμένα με κρυπτογράφηση από άκρη σε άκρη, κάτι που επιτυγχάνεται με τη χρήση κρυπτογράφησης 192-bit στον server και AES 256-bits στην ίδια την φορητή συσκευή ή ακόμη και κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

 

Μέσω του ζητήματος της ασφάλειας των πληροφοριών, οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με μια σειρά από προκλήσεις, όπως είναι η αντιμετώπιση και εν γένει διαχείριση σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας μια συσκευής η οποία διαθέτει πρόσβαση σε καίριας σημασίας εταιρικά δεδομένα. Το ζητούμενο, λοιπόν, είναι η επιχείρηση να μπορεί να διαγράψει απομακρυσμένα πληροφορίες από τις «επίμαχες» συσκευές, να κλειδώσει την πρόσβαση σε αυτές, να ενημερώσει τις πολιτικές ασφάλειας και τα δικαιώματα πρόσβασης των χρηστών, να αποτρέψει μέρος από τη λειτουργικότητα της εφαρμογής, όπως λ.χ. η αντιγραφή έτσι ώστε αφενός μεν να αποφευχθούν διαρροές στα δεδομένα και αφετέρου δε να μπούν σε λειτουργία νέες ρυθμίσεις όσον αφορά στα δικαιώματα πρόσβασης.

 

Η πραγματικότητα του BYOD

Την τελευταία διετία έχει καταγραφεί ως μια πραγματικότητα, η οποία τείνει να γίνει status, της τάσης του Bring Your Own Device (BYOD), μέσω της οποίας οι υπάλληλοι των mobility2επιχειρήσεων και οργανισμών χρησιμοποιούν την προσωπική τους φορητή συσκευή (smartphone και tablet) προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα εταιρικά τους email, αλλά και σε επιχειρησιακές εφαρμογές. Μάλιστα, οι ίδιες οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως εάν έχουν υιοθετήσει ή όχι την εν λόγω τάση, η χρήση του BYOD βρίσκεται σε έντονα ανοδική πορεία. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία η επιλογή του έχει την δυναμική να δημιουργήσει ένα περισσότερο ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον, να αυξήσει την παραγωγικότητα και το βαθμό ικανοποίησης των υπαλλήλων μιας επιχείρησης, μειώνοντας ταυτόχρονα σε σημαντικό βαθμό το απαιτούμενο ΙΤ κόστος της. Όσο για την πρόκληση που ορθώνεται έντονα μπροστά από κάθε τμήμα πληροφορικής μιας εταιρείας είναι να βρει τρόπους και ασφαλιστικές δικλείδες ώστε να διαθέτει ανά πάσα στιγμή τον απόλυτο έλεγχο αναφορικά με τα «ευαίσθητα» όσο και καίρια εταιρικά δεδομένα.

 

Η σημασία της διαχείρισης του mobile e-mail

Όσο για τον τύπο και την μορφή των m-εφαρμογών που έχουν την μεγαλύτερη «ζήτηση» εκ μέρους των υπαλλήλων μιας επιχείρησης, αυτές δεν είναι άλλες απ’ όσες σχετίζονται με την παραγωγικότητα (λ.χ. email, ημερολόγιο, επαφές), τα εργαλεία συνεργατικότητας και τα social media. Κάτι που εξηγεί πως οι φορητές λύσεις που έχουν συγκεκριμένο ορίζοντα χρήσης και ξεκάθαρους στόχους προτιμώνται έναντι άλλων τομέων όπως είναι αυτοί του CRM ή των ανθρωπίνων πόρων, όπου συνήθως απαιτούνται πολλαπλάσιες προσπάθειες και μεγαλύτερο βαθμό αλλαγής στον τρόπο της καθημερινής λειτουργίας των ίδιων των οργανισμών. Μελλοντικά, οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν να υλοποιήσουν mobile λύσεις για την διαχείριση της enterprise απόδοσης και την αυτοματοποίηση των πωλήσεων.

 

Δίχως άλλο, το m-ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κατέχει περίοπτη θέση στην χρήση φορητών εφαρμογών εκ μέρους των εν κινήσει εργαζομένων, αποτελώντας ταυτόχρονα ένα πολύτιμο εργαλείο παραγωγικότητας για κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι ανταγωνιστική. Από την πλευρά τους, οι m-εργαζόμενοι στηρίζονται σε αυτό έτσι ώστε να συνεργάζονται με πελάτες, την επιχείρησή τους, ακόμη και με συναδέλφους, ενώ την ίδια στιγμή βρίσκονται εν κινήσει. Βέβαια, δεν θα πρέπει να παραγνωριστεί η επισήμανση πως το εταιρικό email περιέχει ευαίσθητα δεδομένα τα οποία πρέπει να είναι απόλυτα προστατευμένα. Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε δίκτυα που κάθε άλλο παρά ασφαλή θεωρούνται και είναι, χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους συσκευές για το εταιρικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ακόμη-ακόμη συνδέονται με μη-εξουσιοδοτημένες εφαρμογές e-mail για εταιρικές εργασίες. Αποτέλεσμα; Τα εταιρικά δεδομένα και η ασφάλεια να τίθενται εν αμφιβόλω. Για αυτό και οι λύσεις θα πρέπει να διακρίνονται από ένα ξεκάθαρο πλαίσιο ασφαλείας, το οποίο θα διαχωρίζει ευθύς εξ’ αρχής την χρήση μιας προσωπικής φορητής συσκευής για εταιρικούς σκοπούς. Πρέπει, λοιπόν, να υπάρχει απόλυτος διαχωρισμός ανάμεσα στο προσωπικό και το εταιρικό περιβάλλον, να λαμβάνει χώρα διαχείριση επιπέδου πρόσβασης στο e-mail, να υπάρχει παρακολούθηση της δραστηριότητας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια κεντρική κονσόλα διαχείρισης, να εκλείπουν σε απόλυτο βαθμό οι χειροκίνητες διαμορφώσεις των ρυθμίσεων ασφαλείας, να είναι εύκολα επεκτάσιμη έτσι ώστε να υποστηρίζει άλλες λύσεις, on site είτε στο cloud κ.ο.κ.

 

Γιατί όχι VPN για m-συσκευές;

Μπορεί σήμερα η πρόσβαση στο εταιρικό e-mail, τις επαφές και το ημερολόγιο από το κινητό τηλέφωνο να θεωρείται μια συνηθισμένη διαδικασία, κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει με το Intranet μιας επιχείρησης. Κι αυτό, γιατί συνήθως περιέχει πολύτιμες πληροφορίες όπως είναι οδηγίες διαδικασιών, ηλεκτρονικές φόρμες κ.ο.κ. οι οποίες με mobility3τη σειρά τους βρίσκονται προστατευμένες πίσω από το εταιρικό δίκτυο προστασίας. Αποτέλεσμα; Να μην είναι προσβάσιμες από τις φορητές συσκευές.

 

Μπορεί στον… κόσμο των επιχειρήσεων η επιλογή ενός Virtual Private Network (VPN) θεωρείται ως εκ των ουκ άνευ μια λειτουργική λύση για ασφαλή όσο και απομακρυσμένη πρόσβαση από εταιρικά notebook pcs, εντούτοις όμως αυτού του είδους οι λύσεις δεν θεωρούνται χρηστικές για τις αντίστοιχες φορητές συσκευές. Προς αυτή την κατεύθυνση συνηγορούν μια σειρά από παράγοντες, από τις οποίες ξεχωρίζουν το υψηλό κόστος, η ασφάλεια και η πολυπλοκότητα.

 

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ακολουθήσουν μια πορεία με συγκεκριμένα βήματα προκειμένου να προετοιμαστούν με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του enterprise mobility. Ποια είναι τα εν λόγω βήματα;

 

– Σχεδιάστε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο mobile στρατηγικής.

 

– Θεωρήστε και αξιοποιήστε το mobility ως έναν πραγματικό «οδηγό» αλλαγής και καινοτομίας.

 

– Πάντοτε να «μετράτε» την αποτελεσματικότητα της ενασχόλησής σας με το αντικείμενο.

 

– Κάντε συμμέτοχους όλα τα τμήματα της εταιρείας, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

 

– Τοποθετήστε τον χρήστη-υπάλληλό σας στο επίκεντρο προκειμένου να ενισχυθούν δραστικά οι ρυθμοί και τα ποσοστά υιοθέτησης.

 

– Βεβαιωθείτε πως έχετε λάβει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να έχετε «κλειδώσει» την ασφάλεια των εταιρικών δεδομένων σας.

 

Άρθρο του Θανάση Μάστορα, γενικού διευθυντή της Synectis

Διευρυμένος ρόλος για τους συνεργάτες της Entersoft

Βασική προϋπόθεση της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας είναι η αντίληψη ότι στις συνθήκες οικονομικής ύφεσης που διανύουμε θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το mastorasρόλο μας ως εταιρείες παροχής λύσεων πληροφορικής σε επιχειρήσεις. Γι΄αυτό στις βασικές μας προτεραιότητες περιλαμβάνεται η προώθηση και υιοθέτηση λύσεων πληροφορικής ως εργαλείο εξωστρέφειας και ανάπτυξης των επιχειρήσεων.

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις φαίνεται πως είναι πρόθυμες να επενδύσουν σε λύσεις για βελτίωση των διαδικασιών τους αν πεισθούν ότι οι λύσεις που θα υιοθετήσουν οδηγούν σε μείωση του κόστους, αυτοματοποιούν τις εταιρικές τους διαδικασίες και βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα τους. Το Enterprise Mobility ικανοποιεί απολύτως αυτή τη φιλοσοφία καθώς παρέχει άμεσο και ορατό αποτέλεσμα στις εταιρείες που το υιοθετούν.

 

Οι λύσεις mobile της Entersoft εκτείνονται σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών ιδιαιτέρως σε αυτό που αποκαλούμε SFA (Sales Force Automation – Αυτοματοποίηση πωλήσεων) και επιτρέπουν την κατάργηση των γεωγραφικών ορίων του γραφείου των στελεχών των επιχειρήσεων και συμβάλλουν στην κατακόρυφη αύξηση της παραγωγικότητας. Και μάλιστα το επιτυγχάνουν αυτό με ένα τρόπο απολύτως κατανοητό και προσιτό από την πρώτη παρουσίαση σε κάθε επιχείρηση που το προτείναμε.

 

Τόσο οι «εκρηκτικές» δυνατότητες του προϊόντος μέσα από τις συνεχόμενες νέες εκδόσεις με εμπλουτισμένη λειτουργικότητα, όσο και η αποδοχή του από τους πελάτες μας, είχε ως αποτέλεσμα να αποκτήσουμε, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, υψηλό βαθμό τεχνογνωσίας στην εφαρμογή των λύσεων mobile για επιχειρήσεις. Η αξιοποίηση ακριβώς αυτών των χαρακτηριστικών το ανέδειξαν, μόλις σε 2 χρόνια, ως αιχμή του δόρατος στην γκάμα των λύσεων και των προτάσεων μας προς τους πελάτες μας. Είναι δε βαθιά μας πεποίθηση, η οποία επιβεβαιώνεται καθημερινά, ότι το enterprise mobility αφορά την κάθε επιχείρηση όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι.

 

Ενδεικτικά παραδείγματα, ικανοποίησης διαφορετικών αναγκών σε διαφορετικού τύπου και μεγέθους εταιρειών είναι οι παρακάτω περιπτώσεις, όπου οι λύσεις της Entersoft μετασχηματίζονται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τόσο για την εταιρεία μας όσο και για τους πελάτες μας.

 

Inventor A.G. A.E. Η Inventor A.G. A.E. είναι η κάτοχος και αποκλειστική διανομέας των κλι- ματιστικών Inventor και δραστηριοποιείται με επιτυχία στην ελληνική αγορά κατέχοντας μια από τις πρώτες θέσεις του κλάδου. Η Inventor υιοθέτησε το Entersoft Mobile SFA για την κάλυψη των αναγκών του τμήματος πωλήσεων το οποίο αριθμεί 6 πωλητές και 2 υπεύθυνους πωλήσεων. Οι λειτουργίες του συστήματος περιλαμβάνουν την απομακρυσμένη παραγγελιοληψία, την καταγραφή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του σημείου πώλησης (φωτογραφίες, μέγεθος καταστήματος, χώρος προβολής κ.ο.κ.), την καταγραφή ανταγωνισμού αλλά και τη συλλογή πληροφοριών από τα σημεία πώλησης μέσω της χρήσης ερωτηματολογίων.

 

ΜΠΑΤΗΣ. Η εταιρεία ΜΠΑΤΗΣ δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και πώληση (χονδρική- λιανική) ειδών ζωγραφικής. Το βασικά προβλήματα που έπρεπε να διαχειριστούμε σχετίζονταν με τους χιλιάδες κωδικούς ειδών της εταιρείας και το γεγονός ότι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων αυτών απαιτούν εξειδικευμένη εξυπηρέτηση και συμβουλή προς τον πελάτη. Παράλληλα, η πληθώρα των διαφορετικών ειδών που επέλεγε ο πελάτης, δημιουργούσε σημαντικές καθυστερήσεις στη διαδικασία τιμολόγησης στα ταμεία της επιχείρησης. Εδώ, η λύση παραγγελιοληψίας του Entersoft Mobile απέκτησε χαρακτηριστικά Sales Assistant. O πωλητής με την βοήθεια του iPad και ενός ασύρματου Bluetooth barcode scanner, επιβεβαιώνει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και βάζει το είδος στο εικονικό «καλάθι» του πελάτη που εξυπηρετεί. Στην συνέχεια με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, η οποία έχει καταχωρηθεί αυτόματα στο ERP, το check out γίνεται αυτοματοποιημένα με την μετατροπή της παραγγελίας σε τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής, επιτυγχάνοντας ελάχιστη παραμονή στο ταμείο και σαφώς καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση των πελατών.

 

Natura Pharm. Η εταιρεία NATURA PHARM δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και προώθηση δερμοκαλλυντικών προϊόντων. Το τμήμα πωλήσεων αριθμεί 8 πωλητές και αξιοποιεί το σύνολο της λειτουργικότητας του Sales Force Automation για παραγγελιοληψία με την χρήση γκάμας προϊόντων ανά πελάτη, τη συλλογή πληροφοριών ανά σημείο πώλησης, τον εντοπισμό και καταγραφή νέων σημείων πώλησης για την προώθηση των προϊόντων της εταιρείας, την καταγραφή παραπόνων πελατών και την εκτέλεση πλάνων merchandising (τοποθέτηση προωθητικού υλικού, καταγραφή ανταγωνισμού κ.λπ.). Μια από την ιδιαιτερότητες του έργου ήταν και η διαχείριση του μεγάλου υλικού marketing και πωλήσεων που παρουσιάζουν οι πωλητές στους πελάτες. Η οργάνωση και παρουσίαση του υλικού αυτού αποτέλεσε προδιαγραφή και λειτουργικό κομμάτι της λύσης, καθώς ο έλεγχος και η αυτοματοποίηση της λήψης του υλικού από κάθε πωλητή γίνεται από την εφαρμογή, παρέχοντας στη διοίκηση χρήσιμες πληροφορίες για την αξιοποίησή του, όπως τι και που παρουσιάστηκε, πόσο χρόνο διήρκεσε η παρουσίαση κ.ά.

 

Είναι φανερό ότι τα χαρακτηριστικά του Enterprise Mobility διευκολύνουν στον βαθμιαίο μετασχηματισμό του ρόλου του καναλιού από εταιρείες πώλησης λογισμικού, σε σύγχρονες εταιρείες παροχής προηγμένων επιχειρηματικών λύσεων μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας, προσφέροντας ένα διευρυμένο ρόλο consulting στις εταιρείες που μας εμπιστεύονται.

 

Άρθρο του Θεoδόση Καλίκα, Uni Systems senior solution manager for Data Centre Transformation

Πραγματικό Enterprise Mobility με τη δύναμη της HP

Πρόσβαση στα αρχεία και τα δεδομένα σας όποτε τα χρειάζεστε, όπου και αν βρίσκεστε, κάθε στιγμή της ημέρας, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Καλωσορίσατε kalikasστον κόσμο του mobility, του νέου μοντέλου «αλληλεπίδρασης», που αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλοεπιδρούμε και επικοινωνούμε με τους πελάτες μας, τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες μας.

 

Το mobility δεν αφορά απλά σε συσκευές ή τεχνολογία, αλλά κυρίως στον τρόπο με τον οποίο μεταβάλλεται η εργασιακή -και μη- συμπεριφορά μας. Για πολλούς αποτελεί πλέον τρόπο ζωής, κάτι που ουσιαστικά σημαίνει ότι θα πρέπει οι επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τη νέα πραγματικότητα και τους χρήστες που επιλέγουν να την υιοθετήσουν.

 

Για τον σύγχρονο εργαζόμενο, η δουλειά του αποτελεί δραστηριότητα η οποία δεν σχετίζεται απαραίτητα με τη φυσική παρουσία στο χώρο της εργασίας. Η αυξανόμενη χρήση φορητών συσκευών όπως τα laptops, tablets και smartphones έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που επικοινωνεί και εργάζεται, αυξάνοντας τις ανάγκες και τις προσδοκίες για έναν πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο εργασίας.

 

Οι οργανισμοί που έρχονται σε επαφή με αυτή τη νέα πραγματικότητα, είτε υποστηρίζουν το μοντέλο bring-your-own, device/bring-your-own application (BYOD/BYOA) με την αξιοποίηση των προσωπικών συσκευών των χρηστών, είτε χρησιμοποιούν εταιρικές φορητές συσκευές.

 

Οι επιχειρήσεις διαθέτουν μεγάλο εύρος χρηστών με διαφορετικές εργασιακές ανάγκες και απαιτήσεις για διαφορετικές εφαρμογές, ως εκ τούτου θα πρέπει να υιοθετηθεί έναuni ευέλικτο μοντέλο, εύκολα παραμετροποιήσιμο για την υποστήριξη τέτοιου πολυσυλλεκτικού περιβάλλοντος.

 

Ωστόσο, πολλοί οργανισμοί προσπάθησαν να αξιοποιήσουν το enterprise mobility στην υφιστάμενη υποδομή τους, με αμφιλεγόμενη επιτυχία ως προς την ασφάλεια, την αποδοτικότητα του συστήματος και την ποιότητα εμπειρίας του χρήστη. Εφόσον οι εν λόγω κρίσιμες απαιτήσεις δεν αντιμετωπιστούν με επιτυχία, το πιθανότερο σενάριο είναι να υπάρξει ρίσκο στη λειτουργία του συστήματος και να καταστεί δύσκολη η λειτουργία και επέκτασή του, επηρεάζοντας αρνητικά την αποδοτικότητα των εργαζομένων, την ευελιξία του οργανισμού και την ανταγωνιστικότητα.

 

Η εταιρεία που αναλαμβάνει την υλοποίηση ενός enterprise mobility μοντέλου θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίξει την επιτάχυνση και την απλοποίηση των ΙΤ διαδικασιών και να μπορεί να συνδυάσει τη δυναμική του ασφαλούς δικτύου με παροχή εικονικών εφαρμογών και εικονικών desktops, με αυτήν της ευέλικτης διαχείρισης των φορητών συσκευών, των εφαρμογών και του διαμοιρασμού αρχείων.

 

Στη Uni Systems, κάνουμε πράξη το συνδυασμό των ανωτέρω και προσφέρουμε πραγματικές λύσεις στους πελάτες μας που κάνουν πράξη το όραμα του “mobility as a service” όπως το ορίζει η HP, στρατηγικός συνεργάτης της Uni Systems στον τομέα των υποδομών συνολικά και ειδικότερα στο Enterprise Mobility.

 

Η πλατφόρμα της HP Enterprise Mobility προσφέρει μία end-to-end εικόνα για το mobility κάθε επιχείρησης και βασίζεται στα HP Enterprise Mobile App Store και HP Enterprise Mobility Gateway.

 

Μέσω του HP Enterprise Mobile App Store μπορούμε να υποστηρίξουμε τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν, να πιστοποιήσουν, να διανείμουν και να διαχειριστούν τις mobile εκδοχές των εταιρικών εφαρμογών τους, ενώ οι εργαζόμενοι θα μπορούν εύκολα να κατεβάζουν τις εφαρμογές απευθείας από το portal του οργανισμού.

 

Η πύλη HP Enterprise Mobility Gateway επιτρέπει στους οργανισμούς να ενισχύσουν τα στελέχη των επιχειρήσεων να αποκτήσουν πρόσβαση στα κατάλληλα εταιρικά δεδομένα, ακριβώς τη στιγμή που τα χρειάζονται. Αυτό επιτυγχάνεται με τη διασύνδεση των mobile εφαρμογών με ένα από τα back-end συστήματα των επιχειρήσεων. Η πύλη μπορεί και να ενσωματωθεί στα συστήματα των εταιρειών, αλλά και να διατίθεται ως υπηρεσία μέσω τηλεπικοινωνιακών παρόχων, δίνοντας στους developers τη δυνατότητα να δημιουργούν εφαρμογές που λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμα και όταν το bandwidth είναι περιορισμένο.

 

Με την υποστήριξη της HP, η Uni Systems καλύπτει ολιστικά τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης, προσφέροντας λύση από το επίπεδο των συσκευών και των υπηρεσιών, μέχρι αυτό των εφαρμογών, των mobile apps, της υποδομής και της συνδεσιμότητας, ειδικά αν συνδυαστεί με το Citrix Mobile workspace για τη διαχείριση συσκευών και εφαρμογών.

 

Οι λύσεις Enterprise Mobility είναι πολύ περισσότερο από μια τάση της αγοράς. Αποτελούν την απόλυτη τεχνολογική λύση την οποία αξίζει να υιοθετήσουν οι εταιρείες προκειμένου να επιβιώσουν και να ευημερήσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.

 

Άρθρο του Παναγώτη Κωστάκου, marketing manager της Softone Technologies

Soft1 360: Mobility στην πράξη, ευκαιρία για το κανάλι

Η ύπαρξη αξιόπιστων υποδομών για τις mobile broadband συνδέσεις σήμερα, καθώς επίσης και οι δυνατότητες που παρέχουν οι σύγχρονες φορητές συσκευές, επιτρέπουν την αναζήτηση λύσεων που θα αξιοποιούν τα σημαντικά οφέλη της φορητότητας. Οι kostakosσύγχρονες επιχειρήσεις, για να αναπτυχθούν, πρέπει να διαμορφώσουν πιο ευέλικτες και αποδοτικές business διαδικασίες, να βρεθούν ακόμη πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών τους, να δώσουν τη δυνατότητα στα στελέχη τους να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους χωρίς περιορισμούς, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός γραφείου.

 

Η SoftΟne, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, αλλά και τις σημαντικές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά, δημιούργησε την εφαρμογή “Soft1 360”. Μια πρωτοποριακή λύση επιχειρησιακής φορητότητας για τα δεδομένα τόσο της ελληνικής, όσο και της διεθνούς αγοράς.

 

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ασφαλούς και αξιόπιστης χρήσης της κεντρικής μηχανογράφησης από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.

 

Με την εφαρμογή αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί ένα ισχυρό, εναλλακτικό user interface του λογισμικού Soft1, που ενισχύει την ευελιξία χρήσης και την αμεσότητα πρόσβασης σε κρίσιμους πληροφοριακούς πόρους της επιχείρησης. Με άλλα λόγια, το Soft1 360 επεκτείνει την «εμβέλεια» του κεντρικού Soft1 ERP και επιτρέπει την απομακρυσμένη πρόσβαση και χρήση του από παντού, οποιαδήποτε στιγμή και μέσω οποιασδήποτε συσκευής!

 

Επιπλέον, το Soft1 360 έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται απόλυτα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χρήστη, ανάλογα με το ρόλο ή τη θέση του στην εταιρεία, επιτρέποντας στα στελέχη των επιχειρήσεων να λειτουργούν με την ίδια αποτελεσματικότητα τόσο εντός, όσο και εκτός γραφείου.

 

Επιπλέον, η εφαρμογή Soft1 360 είναι άμεσα αξιοποιήσιμη σε μηχανογραφικές εγκαταστάσεις Soft1, προσφέροντας με ένα μόνο click, άμεση πρόσβαση στα πραγματικά δεδομένα της επιχείρησης (και όχι σε αντίγραφα αυτών). Το Soft1 360 μπορεί να αξιοποιηθεί από όλες τις μηχανογραφικές εγκαταστάσεις Soft1, ανεξάρτητα από το μοντέλο λειτουργίας τους (on-premise ή στο Cloud).

 

Και όλα αυτά, χωρίς να απαιτούνται ειδικές εγκαταστάσεις ή άλλος πρόσθετος εξοπλισμός, χωρίς απαιτήσεις για συγχρονισμούς δεδομένων, και φυσικά με κεντρικό έλεγχο δικαιωμάτων πρόσβασης και εξαιρετικά απλές εργασίες παραμετροποίησης. Οικονομικά, αξιόπιστα και με απόλυτη ασφάλεια!

 

Mobility στην πράξη

Στο χώρο του mobile, το user interface και η εμπειρία του χρήστη παίζουν πρωταρχικό ρόλο. Γι’ αυτό και το Soft1 360 έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εξαιρετικά εύκολο και απλό στη χρήση του, χωρίς να απαιτεί εξειδικευμένες ικανότητες. Παράλληλα, το user interface της εφαρμογής προσαρμόζεται αυτόματα σε οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιείται, υποστηρίζοντας στην πράξη την έννοια του BYOD (Bring Your Own Device).

 

To Soft1 360 είναι αποτέλεσμα της συστηματικής επένδυσης της SoftOne σε ειδικές, προηγμένες τεχνολογικές πλατφόρμες για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων επιχειρησιακής φορητότητας. Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη της εφαρμογής βασίστηκε στο Soft1 Mobility Framework, την πρωτοποριακή πλατφόρμα της SoftOne που αξιοποιεί τα πλέον σύγχρονα εργαλεία της αγοράς για την ανάπτυξη δομημένων mobile εφαρμογών.

 

Το Soft1 360 λειτουργεί σήμερα σε περιβάλλον iOS και Android, αλλά και μέσω web browsers. Η εφαρμογή Soft1 360 περιλαμβάνει λοιπόν μοναδικά χαρακτηριστικά, τα οποία την καθιστούν μια πρωτοποριακή λύση επιχειρησιακής φορητότητας, που παρέχει στις σύγχρονες επιχειρήσεις μοναδικά οφέλη όπως:

 

– Σημαντική μείωση λειτουργικού κόστους

 

– Άμεση ενίσχυση της παραγωγικότητας των στελεχών τους

 

– Βελτίωση της αποδοτικότητας των business διαδικασιών τους

 

– Αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και του βαθμού ικανοποίησης των πελατών τους

 

– Εκμετάλλευση σύγχρονων τεχνολογιών, χωρίς ανάγκη υλοποίησης πρόσθετων επενδύσεων.

 

Ταυτόχρονα, τα στελέχη μιας επιχείρησης -αξιοποιώντας την εφαρμογή Soft1 360- έχουν σημαντικές δυνατότητες όπως:

 

– Real time πρόσβαση στα πραγματικά δεδομένα της επιχείρησης από παντού και με οποιαδήποτε συσκευή (BYOD)

 

– Δυναμική προσαρμογή λειτουργικότητας για την ικανοποίηση των αναγκών του κάθε χρήστη

 

– Αναλυτική πληροφόρηση για γρήγορες και καλύτερες αποφάσεις

 

– Ευελιξία στη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών

 

– Ταχύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες πελατών

 

Ο ρυθμός υιοθέτησης του Soft1 360 από τις επιχειρήσεις είναι εντυπωσιακός. Έως σήμερα, περισσότερες από 800 εταιρείες και 2.600 χρήστες αξιοποιούν την εφαρμογή Soft1 360, που τους επιτρέπει να λειτουργούν με την ίδια αποτελεσματικότητα, τόσο εντός, όσο και εκτός γραφείου.

 

Soft1 360: Μία μοναδική ευκαιρία για το κανάλι

Πιστή στην καναλο-κεντρική της πολιτική, η SoftOne έχει αναπτύξει το Soft1 360 έχοντας πάντα κατά νου το δίκτυο των συνεργατών της. Αυτό σημαίνει, ότι τόσο σε τεχνολογικό και προϊοντικό επίπεδο, όσο και σε εμπορικό, οι συνεργάτες της SoftOne, διαθέτουν μία σειρά από πλεονεκτήματα και δυνατότητες που τους επιτρέπουν να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία στην αγορά, διασφαλίζοντας την κερδοφορία και τη διαρκή υποστήριξή τους. Πιο συγκεκριμένα, με τη βοήθεια του Soft1 360 οι συνεργάτες της SoftOne μπορούν:

 

– Να διαφοροποιηθούν σημαντικά στην αγορά, προσφέροντας μία λύση που πρακτικά δεν έχει ανταγωνισμό.

 

– Να προσφέρουν σύγχρονες λύσεις στους πελάτες τους, εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές τους και παρέχοντάς τους το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αναζητούν.

 

– Να προσεγγίσουν πελάτες κάθε μεγέθους και κλάδου, δραστηριοποιούμενοι σε νέες αγορές και επεκτείνοντας το business τους.

 

– Να αξιοποιήσουν τεχνολογίες αιχμής, αφήνοντας πίσω ξεπερασμένες λύσεις και τακτικές, μεταμορφώνοντας επί της ουσίας την ίδια τους την επιχείρηση, τώρα που υπάρχει απόλυτη ανάγκη για εξέλιξη και διαφοροποίηση.

 

– Να διαθέτουν απολύτως ικανοποιημένους πελάτες, αφού πέρα από την αξία και τη λειτουργικότητα της λύσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την αξιοπιστία που τη χαρακτηρίζει, αλλά και την υποστήριξη που έχει κάθε συνεργάτης από τη SoftOne.