Τη λύση Click2Call της Yuboto εμπιστεύτηκε η Mercedes-Benz EKKA, στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής διαχείρισης που επιθυμεί να αναπτύξει. Η λύση δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, να ζητούν από την εταιρεία που επισκέπτονται online, να τους καλέσει άμεσα και δωρεάν. Η λύση μπορεί να ενσωματωθεί ως online button σε ιστοσελίδες, newsletters, ή emails, αλλά και με την μορφή QR Code σε έντυπο ενημερωτικό ή διαφημιστικό υλικό, εγχειρίδια χρήσης ή ακόμα και σε συσκευασίες προϊόντων.
Η Mercedes-Benz EKKA προχώρησε στην ενσωμάτωση της λύσης Click2Call σε κάθε μια από τις προϊοντικές της ιστοσελίδες, αλλά και ως αυτοκόλλητο QR στο βιβλίο service του εκάστοτε αυτοκινήτου.
Έτσι και ο δυνητικός, αλλά και ο υφιστάμενος πελάτης Mercedes-Benz, μπορεί να ζητά από την ΕΚΚΑ να επικοινωνήσει μαζί του είτε χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες, είτε επιθυμεί να ορίσει την επόμενη επίσκεψη του για τυπικό έλεγχο, συντήρηση ή επισκευή. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγει τόσο πιθανή αναμονή όσο και τυχόν τηλεπικοινωνιακά κόστη.