19.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Τηλεπικοινωνιακή λύση της Yuboto για την Mercedes-Benz EKKA

Τη λύση Click2Call της Yuboto εμπιστεύτηκε η Mercedes-Benz EKKA, στο πλαίσιο της  πελατοκεντρικής διαχείρισης που επιθυμεί να αναπτύξει. Η λύση δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, να ζητούν από την εταιρεία που επισκέπτονται online, να τους καλέσει άμεσα και δωρεάν. Η λύση μπορεί να ενσωματωθεί ως online button σε ιστοσελίδες, newsletters, ή emails, αλλά και με την μορφή QR Code σε έντυπο ενημερωτικό ή διαφημιστικό υλικό, εγχειρίδια χρήσης ή ακόμα και σε συσκευασίες προϊόντων.

Η Mercedes-Benz EKKA προχώρησε στην ενσωμάτωση της λύσης Click2Call σε κάθε μια από τις προϊοντικές της ιστοσελίδες, αλλά και ως αυτοκόλλητο QR στο βιβλίο service του εκάστοτε αυτοκινήτου.

Έτσι και ο δυνητικός, αλλά και ο υφιστάμενος πελάτης Mercedes-Benz, μπορεί να ζητά από την ΕΚΚΑ να επικοινωνήσει μαζί του είτε χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες, είτε επιθυμεί να ορίσει την επόμενη επίσκεψη του για τυπικό έλεγχο, συντήρηση ή επισκευή. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγει τόσο πιθανή αναμονή όσο και τυχόν τηλεπικοινωνιακά κόστη.

Σχετικά άρθρα

Νέα σειρά UPS από την CyberPower Systems

Μείωση ζημιών αλλά και ταμειακών διαθεσίμων για την CPI

Kitriniaris

Ισχυρή ανάπτυξη και διαρκή κερδοφορία ανακοίνωσε η Lenovo

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα