20.6 C
Athens
25/04/2024
Biztech

The Wolf: η νέα ταινία μικρού μήκους της… HP

Η HP επαναπροσδιορίζει την έννοια της  ασφάλειας με νέα παγκόσμια καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Christian Slater. Ο Christian Slater πρωταγωνιστεί σε μια μίνι δικτυακή σειρά παραγωγής HP Studio. Η σειρά αποτελείται από τέσσερα επεισόδια συνολικής διάρκειας 6 λεπτών η οποία βρίσκεται εδώ: www.hp.com/TheWolf.

Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύει στην αύξηση της ενημέρωσης γύρω από τους κινδύνους σε θέματα ασφαλείας που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές.

 

Στη σειρά, ο Slater φαίνεται να χακάρει συστηματικά μία εταιρεία – από την αλληλογραφία έως την αίθουσα συνεδριάσεων – μέσω παραμελημένων και ελλιπώς ασφαλισμένων εκτυπωτών και υπολογιστών. Στην ουσία αυτό που κάνει το «The Wolf» είναι να δραματοποιεί με επιτυχία μια κατάσταση για την οποία πολλά γράφονται και λέγονται, αλλά εάν δεν το ζήσει κανείς από μέσα δεν μπορεί να αντιληφθεί τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει.

Πως χακάρονται λοιπόν τα εταιρικά δίκτυα και τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να προστατευτούν; Καθώς το περιβάλλον των συνδεδεμένων συσκευών αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, με τον ίδιο ρυθμό αυξάνονται και η πολυπλοκότητα και το μέγεθος των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο. Η εξασφάλιση της προστασίας των συσκευών, των δεδομένων και των ταυτοτήτων αποτελεί επιτακτική ανάγκη.

Η HP δεν θα σταματήσει εκεί, αλλά σκοπεύει να ανακαλύψει εκ νέου την ασφάλεια μέσα από ένα ευρύ φάσμα συνεργασιών, εκδηλώσεων και προϊόντων με στόχο τις πιο ασφαλείς συσκευές, λύσεις και τεχνολογίες.

 

Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι η εικόνα του Christian Slater έχει ταυτιστεί με αυτή του σκοτεινού χάκερ, λόγω του πρωταγωνιστικού του ρόλου στην πρόσφατη και πολύ επιτυχημένη σειρά «Mr. Robot».

Το «The Wolf» σκηνοθετήθηκε από τον υποψήφιο για BAFTA και  EMMY Lance Acord και το επιμελήθηκε ο βραβευμένος με Όσκαρ Kirk Baxter.

Σχετικά άρθρα

H Info Quest Technologies έλαβε πιστοποίηση κατά ISO 27001

Giorgos Athanassiadis

LTE Broadcast: Καταλύτης εσόδων στην mobile εποχή

Kitriniaris

Πάνω από 25% η συμμετοχή του online στις πωλήσεις των Public

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα