Tech Channel Partner: Διαβαστε στο 21ο τευχος

Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, σε όλο και περισσότερους κλάδους, συνειδητοποιούν την αξία που μπορούν να αντλήσουν μέσα από την κατάλληλη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το digital signage. Έρευνες δείχνουν ότι, μέσα στο επόμενο διάστημα, η αγορά του digital signage θα σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, δημιουργώντας για το κανάλι των συνεργατών σημαντικές ευκαιρίες, τις οποίες και αναλύουμε στο 21ο Τεύχος του Tech Channel Partner.

Στο κομμάτι της ελληνικής αγοράς πληροφορικής εξετάζουμε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες τους τελευταίους  έξι μήνες έχει παρατηρηθεί μία άνοδος της τάξης του 6%-7%.

Επίσης, αύξηση προβλέπεται στις επενδύσεις σε virtualization μέχρι το 2015, καθώς σύμφωνα με έρευνες η συντριπτική πλειοψηφία των CIOs το σπουδαιολογεί και πιστεύει στα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα.

Το τελευταίο διάστημα, κυρίως μετά την έλευση των Windows 8 και της αντίδρασης που υπήρχε από ανθρώπους που θα ήθελαν κατά βάση να γράφουν σε terminal ακόμη, έχουμε διαβάσει διάφορα καταστροφολαγνικά άρθρα για το μέλλον της εταιρείας και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα. Πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι κάτι τέτοιο;

Στο 21ο τεύχος του Tech Channel Partner θα μπορέσετε ακόμα να διαβάσετε:

– Καθώς η αγορά των PCs δείχνει κάποια σημάδια σταθεροποίησης, η Intel εστιάζει στα smartphones και ειδικότερα στο κομμάτι των chips επικοινωνίας.

– Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου SAP Forum, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε από κοντά με τον Per Stritich, επικεφαλής της SAP στη νότια Ευρώπη για τον τομέα του cloud και του line of business. Προερχόμενος από την “cloud-ική” εξαγορά της SuccessFactors, ο κ. Stritich είχε εξαιρετικά αποκρυσταλλωμένη άποψη, τόσο για το “σύννεφο”, όσο και για τη σχέση του με το κανάλι.

– Η χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών είναι απαραίτητη για να υπάρξει βελτίωση της λειτουργίας, μεταξύ άλλων, των ΜΜΕ, που είναι ο πυλώνας της ανάπτυξης στην Ευρώπη. Η θετική πρόοδος που σημειώθηκε πρόσφατα στο θέμα των ηλεκτρονικών τιμολογίων είναι το παράδειγμα που θα αναλύουμε στο παρόν τεύχος.

– Μια ματιά στα ενδότερα της εγχώριας αγοράς ΙΤ μέσα από την αντισυμβατική πένα του Κιτρινιάρη.

– Και φυσικά τις τελευταίες εξελίξεις από την αγορά, τις επιχειρηματικές συνεργασίες που προέκυψαν τον τελευταίο μήνα, τις εταιρικές διοικητικές ανακατατάξεις και ό,τι νεότερο παρουσιάστηκε στους τομείς του hardaware, του software σε όλο τον κόσμο.

Κάντε κλικ στο link που ακολουθεί και… καλή σας ανάγνωση!