21.9 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Συνεργασία Regate και AfterSalesPro για το “last mile”

Η Regate ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την AfterSalesPro την κορυφαία πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών μέσω courier, δίνοντας τη βέλτιστη λύση στη γρήγορη εκτέλεση και παρακολούθηση των παραγγελιών (last mile).

Η λύση της AfterSalesPro αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών για όλα τα eshop που βασίζονται πάνω στην πλατφόρμα Regate Effective και στο Regate WordPress plug-in. Διασυνδέεται μέσω webservices με 20+ εταιρείες courier, ενώ ταυτόχρονα, με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης επιστροφών, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου τμήματος πωλήσεων.

Πλεονεκτήματα της εφαρμογής

  • Αυτόματη δημιουργία/εκτύπωση voucher
  • Παρακολούθηση όλων των αποστολών και πλήρη στατιστικά
  • Ενημέρωση πληρωμής των αντικαταβολών
  • Μείωση των επιστροφών
  • Ενημέρωση των πελατών μέσω sms (αποστολή tracking code με την επωνυμία σας)
  • Υποστήριξη παραλαβής παραγγελιών από το κατάστημα
  • Επισήμανση πελατών που δεν παραλαμβάνουν
  • Αύξηση θετικών αξιολογήσεων

Μέσα από την AfterSalesPro μπορεί το customer service ή ο διαχειριστής να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται η κάθε αποστολή και να εντοπίζει εύκολα και μαζικά αυτές οι οποίες ενδέχεται να παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα κατά την παράδοση (αυτόματη σήμανση των επικίνδυνων για επιστροφή ή καθυστερημένων).

Ειδικά για το υφιστάμενο πελατολόγιο της Regate, παρέχεται δωρεάν τρίμηνη δοκιμαστική περίοδος της πλατφόρμας AfterSalesPro.

Σχετικά άρθρα

Epson EcoTank L6490: Υψηλή απόδοση με χαμηλό κόστος

Giorgos Athanassiadis

OnLine Data: Νέα εταιρική ταυτότητα, νέα γραφεία

Channel-Manager

Διαγωνισμός εκπαιδευτικών με τη σφραγίδα της Microsoft. Δήλωσε συμμετοχή!

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα