Καθώς άνθρωποι και συσκευές συνδέονται όλο και περισσότερο, ο χαρακτήρας πολλών βιομηχανιών μεταβάλλεται και η βιομηχανία των ψηφιακών παιχνιδιών δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι αλλαγές που συντελούνται στον τομέα τou gamingείναι ριζικές όπως αποδεικνύει η νέα έκθεση του Ericsson Consumer Lab με τίτλο “Νέοι Τρόποι που Παίζονται τα Παιχνίδια”. Συγκεκριμένα, τα παιχνίδια έχουν αποκτήσει κοινωνική αποδοχή ως μέρος της σύγχρονης κουλτούρας και οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για στοιχεία όπως η εμβάθυνση και η κοινωνικοποίηση. Αυτό τροφοδοτεί την επιθυμία για όλο και πιο εξελιγμένες συσκευές και εργαλεία, που θα προσφέρουν νέες εμπειρίες παιχνιδιού.
Σύμφωνα με την έρευνα, το προφίλ των παικτών αλλάζει. Η έρευνα έδειξε ότι το 85% των ερωτηθέντων στη Νότιο Κορέα, το 75% στις ΗΠΑ και το 53% στη Βραζιλία παίζουν παιχνίδια σε υπολογιστές, κονσόλες και κινητές συσκευές. Γυναίκες και άνδρες συμμετέχουν εξίσου στη χρήση παιχνιδιών, με μια μικρή απόκλιση να παρουσιάζεται στη Βραζιλία, όπου οι άντρες παίκτες είναι περισσότεροι.To 50% των παικτών στις ΗΠΑ είναι άνω των 34 ετών, ενώ στη Νότια Κορέα το 50% είναι άνω των 40. Στη Βραζιλία περίπου το 60% των παικτών είναι κάτω των 30 ετών.
Σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια, το σημαντικότερο χαρακτηριστικό της ποιότητας σύνδεσης είναι μάλλον η σταθερότητα και η αξιοπιστία παρά η ταχύτητα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα των παικτών είναι οι διακοπές στην εμπειρία του παιχνιδιού.
Καθώς τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα, οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τα χαρακτηριστικά τους. Αυτό θα συμβάλλει στην επέκταση της κουλτούρας των παιχνιδιών και σε άλλους τομείς, όπως η εκπαίδευση.
Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη εδώ.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.