Στο 11% η ανοδος της αγορας tablets

Με πωλήσεις που έφτασαν τα 49,3 εκατ. τεμάχια, η παγκόσμια αγορά tablets διευρύνθηκε κατά 11% από έτος σε έτος το β’ τρίμηνο του 2014, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία από την IDC. Για πρώτη φορά, όμως, παρατηρήθηκε μείωση των πωλήσεων μεταξύ δύο τριμήνων, -1,5% σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2014. Πάντως η IDC θεωρεί ότι η αγορά θα έχει θετικό πρόσημο, αλλά βραδύτερη ανάπτυξη το 2014 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η IDC θεωρεί ότι η αγορά των tablets επηρεάζεται πλέον ξεκάθαρα από την άνοδο των smartphones με μεγάλη οθόνη. Ωστόσο προβλέπει ότι στο μέλλον ώθηση στις πωλήσεις θα δώσει η υιοθέτηση των tablets από τις επιχειρήσεις και φέρνει ως παράδειγμα προς την κατεύθυνση αυτή την προ ημερών συμφωνία συνεργασίας μεταξύ ΙΒΜ και Apple.

Παρά την μείωση των πωλήσεων iPads, η Apple κατάφερε να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά των tablets, με πωλήσεις 13,3 εκατομμύρια μονάδων κατά το δεύτερο τρίμηνο. Μετά από ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο, η Samsung παλεύει για να διατηρήσει την ορμή της και είδε το μερίδιο αγοράς της να γλιστρά στο 17,2% το δεύτερο τρίμηνο. Από την άλλη η Lenovo συνέχισε να αναρριχάται στη λίστα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές, ξεπερνώντας την Asus, και κινείται στην τρίτη θέση της αγοράς με αποστολές 2,4 εκατ. τεμαχίων και μερίδιο αγοράς 4,9%. Το top 5 των κατασκευαστών συμπληρώνουν η Asus και Acer, με μερίδια αγοράς 4,6% και 2%, αντίστοιχα.