Στην ενίσχυση της παρουσίας της στην αναπτυσσόμενη αγορά της Λατινικής Αμερικής αποσκοπεί με μία νέα εξαγορά που ανακοίνωσε η InternetQ, η ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο του mobile marketing και της ψηφιακής ψυχαγωγίας και διαφήμισης.
Συγκεκριμένα, η InternetQ ανακοίνωσε την εξαγορά της Interacel, η οποία χαρακτηρίζεται ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στη Λατινική Αμερική, και έχει μια σειρά από στρατηγικές συμφωνίες συνεργασίας με μεγάλους ομίλους μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στη συγκεκριμένη περιοχή. Η Interacel είχε το 2012 έσοδα $5,18 εκατ. και έχει μηδενικό δανεισμό, ενώ δραστηριοποιείται σε 11 χώρες (Αργεντική, Βολιβία, Χιλή, Εκουαδόρ, Παραγουάη, Περού, Κόστα Ρίκα, Δομηνικανική Δημοκρατία, Γουατεμάλα, Ονδούρα και Νικαράγουα).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της InternetQ, η οποία είναι εισηγμένη στο ΑΙΜ του Λονδίνου, η κίνηση αυτή θα της επιτρέψει να προωθήσει στις αγορές της Λατινικής Αμερικής την μουσική υπηρεσία Akazoo και το πακέτο υπηρεσιών έξυπνης διαφήμισης Minimob. Επιπλέον, στα πλάνα της εταιρείας είναι η αξιοποίηση των ευκαιριών στο χώρο του mobile marketing που παρουσιάζει η περιοχή.
Δημήτρης Μαλλάς