18.8 C
Athens
24/04/2024
Biztech

Στην κορυφή της αγοράς OSS η Ericsson

Την αναγνώριση της Gartner κέρδισε η Ericsson όσον αφορά στην αγορά του OSS, στην οποία –τα τελευταία δύο χρόνια- έχει επιδιώξει να ενισχύσει την παρουσία της μέσα από εξαγορές στρατηγικού χαρακτήρα. Έτσι, η Gartner στην τελευταία έκδοση της έρευνας Magic Quadrant, τοποθετεί την Ericsson στο τεταρτημόριο των Ηγετών όσον αφορά την αγορά OSS. Παράλληλα, η Ericsson αναγνωρίζεται ως η εταιρεία με το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς συστημάτων OSS από πλευράς εσόδων για το 2011 (σημ.: τίτλος έκθεσης: ”Market Share Analysis: Telecom Operations Management Systems (BSS, OSS & SDP), Worldwide, 2010-2011”).  Στην έκθεση αυτή, αξιολογείται η συνολική ικανότητα των μεγάλων προμηθευτών τηλεπικοινωνιακών υποδομών, σε σχέση με τη δυνατότητα υλοποίησης και διασφάλισης της λειτουργίας των συστημάτων OSS σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο κ. Per Borgklint, eπικεφαλής του τμήματος Support Solutions στην Ericsson δήλωσε τα εξής: “Η προϊοντική μας στρατηγική επικεντρώθηκε στην απόκτηση εργαλείων σε επίπεδο σχεδιασμού δικτύων, διαχείρισης αποθήκης υλικού και παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε να ενισχύσουμε την πρωτιά της Ericsson όσον αφορά το μερίδιο που κατέχει στην αγορά των Συστημάτων Διαχείρισης Λειτουργίας Τηλεπικοινωνιακών Υποδομών, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις OSS για τους πελάτες μας. Η αναγόρευσή μας σε Ηγέτη του OSS Magic Quadrant της Gartner μας κάνει πολύ περήφανους, όπως περήφανους μας κάνει και αυτό το οποίο πιστεύουμε ότι αντικατοπτρίζει η συγκεκριμένη διάκριση: την ικανότητα της Ericsson να ανταποκρίνεται ταχύτατα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και την ανάγκη των παρόχων για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και καινοτομία όσον αφορά τις υπηρεσίες και τη λειτουργία του δικτύου τους.”

Με όρους OSS, αυτά ακριβώς είναι τα ισχυρά σημεία της Ericsson, τα οποία της δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιεί τη βαθιά της γνώση για τη λειτουργία των υποδομών ενός παρόχου, ώστε να επεμβαίνει με τρόπο ολιστικό σε οποιοδήποτε σημείο δημιουργεί πρόβλημα, είτε σε επίπεδο δικτύου και υποδομών ΙΤ, είτε σε επίπεδο υπηρεσιών πληροφορικής και επιχειρησιακών διαδικασιών.

Σύμφωνα με τον κ. Borgklint, η Ericsson βοηθά τους παρόχους να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα ζωτικής σημασίας: το πώς θα διαχειρίζονται ένα, συχνά, πολύπλοκο μείγμα διαφορετικών τεχνολογιών hardware και software, προκειμένου να προσφέρουν στους χρήστες μια σταθερή και υψηλής ποιότητας εμπειρία χρήσης.

Μέσα από τα τμήματα παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και system integration που διαθέτει σε ολόκληρο τον κόσμο, η Ericsson προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις οι οποίες καλύπτουν τα συστήματα OSS, BSS και SDP επόμενης γενιάς, το δίκτυο διασύνδεσης και τις υποδομές ΙΤ,  καθώς και υπηρεσίες οι οποίες βοηθούν τους παρόχους να μετασχηματίσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Συνδυάζοντας τις δυνατότητες των παρεχόμενων υπηρεσιών, με μια μεγάλη και ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων λογισμικού, η Ericsson βοηθά τους πελάτες της να αλλάξουν ριζικά το περιβάλλον ΙΤ και τον τρόπο λειτουργίας των υποδομών τους, προκειμένου να μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης που αποκομίζουν οι συνδρομητές τους, να αυξήσουν την αποδοτικότητα των υποδομών τους και να προωθήσουν καλύτερα την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών.

Σχετικά άρθρα

Με το B2G Einvoicing της Impact οι συναλλαγές της Deloitte με το Δημόσιο

Giorgos Athanassiadis

Αποχωρεί η Groupon από την Ελλάδα

Channel-Manager

Ανοδικά τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Quest το Α’ εξάμηνο 2023

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα