16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Smartphones και τηλεοράσεις οδηγούν σε κέρδη την LG

Με το εντυπωσιακό ποσοστό του 165%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη του β’ τριμήνου του 2014 για την LG. Σύμφωνα με την κορεατική εταιρεία το αποτέλεσμα αυτό αντανακλά τη σημαντική ενίσχυση της κερδοφορίας στους κλάδους τηλεοράσεων και κινητής τηλεφωνίας. Όσον αφορά τα έσοδα της LG, αυτά ανήλθαν στα $14,9 δις, αυξημένα κατά 7,7% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Τα αποτελέσματα της LG Home Entertainment Company εμφανίζονται σταθερά, με τα έσοδα της περιόδου να ανέρχονται σε $4,94 δις, ενισχυμένα κατά 3% με το α’ τρίμηνο και σχεδόν αμετάβλητα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε $150 εκατ., ενισχυμένα κατά 64,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, γεγονός το οποίο αποδίδεται στη βελτίωση του προϊοντικού μίγματος και την μείωση παγίων εξόδων. Η ζήτηση τηλεοράσεων τεχνολογίας Ultra HD σε σημαντικές αγορές θα συνεχίσει να αποτελεί μοχλό αύξησης των εσόδων από τις πωλήσεις LCD TV, ενώ σημαντική αναμένεται και η συμβολή της αγοράς B2B (οθόνες και λύσεις digital signage).

Οι πωλήσεις περιόδου για την LG Mobile Communications Company έφτασαν στο ύψος-ρεκόρ των 14,5 εκ. smartphones, καταγράφοντας αύξηση 20% σε ετήσια βάση, με τις συσκευές τεχνολογίας LTE να αντιστοιχούν σε περισσότερο από το ένα τρίτο του συνόλου των πωλήσεων LG smartphones για το 2014. Έτσι, οι πωλήσεις της περιόδου εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 16% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, στα $3,51 δις, η καλύτερη επίδοση που έχει καταγραφεί από το πρώτο τρίμηνο του 2010. Το λειτουργικό περιθώριο του κλάδου κινητής τηλεφωνίας για το β’ τρίμηνο ανήλθε στα $83,4 εκατ., βάζοντας τέλος σε μια περίοδο ζημιών μετά από τρία διαδοχικά τρίμηνα. Σε μεγάλο βαθμό, τα καλά αποτελέσματα της περιόδου οφείλονται στην επιτυχία που είχε η διάθεση του LG G3 smartphone στην κορεατική αγορά, σε συνδυασμό με τις ισχυρές πωλήσεις των L Series III smartphones. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της LG, κατά τη διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου θα συνεχιστεί η προώθηση του G3 στην παγκόσμια αγορά, ενώ αναμένεται η παρουσίαση περισσότερων μοντέλων στις μεσαίες κατηγορίες, μεταξύ των οποίων θα συμπεριλαμβάνονται συσκευές της σειράς L Series, αλλά και διαφορετικές εκδόσεις του LG G3, όπως το G3 Beat το οποίο ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Σχετικά άρθρα

ViewSonic ColorPro VP2756-4k: Χρώμα που καθηλώνει

Giorgos Athanassiadis

IBM και Eurobank “ανεβάζουν” το διεθνές εμπόριο στο cloud

Kitriniaris

Στην τρίτη θέση η Ελλάδα σε αύξηση χρήσης EFT-POS

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα