20.8 C
Athens
27/04/2024
Biztech

Smartphones: Η αγορά ενισχύεται αλλά και διαφοροποιείται

Με το διόλου ευκαταφρόνητο 11,6%  ενισχύθηκε η παγκόσμια αγορά smartphones το β’ τρίμηνο του 2015, αποδεικνύοντας ότι ακόμα έχει ψωμί να δώσει. Ωστόσο το σημείο με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η διαφοροποίηση που πραγματοποιείται καθώς ολοένα και περισσότεροι vendors μπαίνουν στο παιχνίδι αποσπώντας μερίδιο από τους μεγαλύτερους παίκτες.

 

Σε αυτές τις γραμμές περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά των smartphones το τελευταίο σχετικό report της IDC, σύμφωνα με το οποίο το β’ τρίμηνο του 2015 πωλήθηκαν 337,2 εκατ. smartphones έναντι 302,1 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Ο συγκεκριμένος αριθμός είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην ιστορία της αγοράς, με τις αναδυόμενες αγορές να είναι εκείνες που πλέον σέρνουν το κάρο της ανάπτυξης.

 

Σε επίπεδο κατασκευαστών η Samsung παραμένει στην κορυφή ωστόσο είναι η μόνη από τις top 5 εταιρείες που γνώρισε μείωση πωλήσεων σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Την λίστα συμπληρώνουν κατά σειρά η Apple, Huawei, Xiami και Lenovο, οι οποίες σημείωσαν αύξηση πωλήσεων. Αυτό που επισημαίνει ξεκάθαρα στο report της η IDC είναι πως κάθε τρίμηνο που περνά νέα brands προστίθενται στην αγορά. Μάλιστα η IDC παρακολουθεί τις πωλήσεις 200 κατασκευαστών smartphones, πολλοί εκ των οποίων δραστηριοποιούνται αποκλειστικά σε τοπικές αγορές.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Σχετικά άρθρα

Ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων για τη Space Hellas

Giorgos Athanassiadis

Ανθεκτικότητα και λειτουργική κερδοφορία για την Intracom το 2015

Channel-Manager

Τα tablets πετάνε, τα laptops κρατάνε και το 2013

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα