11.2 C
Athens
20/04/2024
Biztech

SingularLogic: Εγκατάσταση CRM στην ΝΝ Hellas

H  SingularLogic, μέλος του Ομίλου MIG, ολοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM) για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας ΝΝ Hellas.

Το έργο περιλάμβανε υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης CRM συστήματος.

Η λύση που υλοποίησε η SingularLogic, συλλέγει από όλα τα τμήματα και τα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης, τις πληροφορίες για τον ασφαλισμένο και τις διαθέτει ενιαία σε κάθε επαφή μαζί του, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο  βελτιωμένες υπηρεσίες στους απευθείας ασφαλισμένους της, από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ΝΝ Hellas.

 

Μέσω της λύσης της SingularLogic συστήματος CRM, η ΝΝ έχει αποκτήσει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως: Customer 360 View, Cross channel consistent customer experience, μεγιστοποίηση αυτοματοποιημένων διαδικασιών, αυξημένη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των Call Centers καθώς και διαχείριση μιας μόνο CRM εφαρμογής από τους Call Center Agents, αύξηση της αποτελεσματικότητας των εισπράξεων μέσω Campaigns, κεντρική παρακολούθηση και εκτέλεση των εκστρατειών του Marketing, παρακολούθηση των Marketing Analytics και διασφάλιση ποιότητας δεδομένων.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Στα …κάτω τους οι προβλέψεις της Nokia

dmallas

Το παρόν και το μέλλον του IoT με τα μάτια της Vodafone

Samsung Galaxy Z Fold5: Επιστροφή στο μέλλον, επεισόδιο 5

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα