SAP C/4 HANA: Η εκσυγχρονισμενη λυση της SAP για το CRM

Στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου Sapphire Now, ο CEO της SAP Bill McDermott ανακοίνωσε το λανσάρισμα του SAP C/4HANA, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν και να ενισχύσουν την πελατειακή τους βάση.

Το SAP C/4HANA είναι μία ολοκληρωμένη λύση που έχει σχεδιαστεί για να εκσυγχρονίσει την εμπειρία του παραδοσιακού CRM το οποίο επικεντρώνεται μόνο στις πωλήσεις. Μετά την ολοκλήρωση των εξαγορών των εταιρειών Hybris, Gigya και CallidusCloud, η SAP συνδυάζει, πλέον, λύσεις για την υποστήριξη όλων των λειτουργιών του front office, όπως η προστασία των δεδομένων των καταναλωτών, το μάρκετινγκ, το εμπόριο, οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση των πελατών.

 

Η νέα λύση SAP C / 4HANA θα ενσωματωθεί πλήρως  στο χαρτοφυλάκιο εφαρμογών της SAP, του οποίου ηγείται η λύση ERP, SAP S / 4HANA. Ο συνδυασμός αυτός περιλαμβάνει νέες δυνατότητες machine learning από το SAP Leonardo, καθώς και από τo νέo SAP HANA Data Management Suite, το οποία επιτρέπει στις εταιρείες να έχουν εικόνα και έλεγχο των δεδομένων που διανέμονται ευρέως.

 

Εξαγορών συνέχεια…

Στο πλαίσιο της επέκτασης των λύσεων εξυπηρέτησης πελατών, η SAP ανακοίνωσε επίσης την εξαγορά της Coresystems AG, με έδρα την Ελβετία, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στον τομέα των υπηρεσιών, ειδικά στον κλάδο της βιομηχανίας, της ενέργειας, της υψηλής τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Η πλατφόρμα της Coresystems παρέχει υπηρεσίες προγραμματισμού των αιτημάτων του πελάτη, σε πραγματικό χρόνο, με χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνονται οι δυνατότητες τεχνικών υπηρεσιών της εταιρείας,  καθώς  είναι πλέον εφικτό το κάθε αίτημα να  ανατεθεί στον καταλληλότερο και πλέον εξειδικευμένο τεχνικό που μπορεί να το επιλύσει, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία, την τοποθεσία και την διαθεσιμότητα τους.

 

Related Posts