Σε απαραίτητο εργαλείο για την ομαλή καθημερινή λειτουργία τους εξελίσσεται η «Γραμμή του Δημότη» για όλο και περισσότερους δήμους στην ελληνική περιφέρεια. Η υπηρεσία υποστήριξης της Pylones Hellas που παρέχεται σε μορφή software as a service (SaaS), χρησιμοποιείται ήδη από 10 οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης με το ενδιαφέρον να είναι μεγάλο και η σχετική λίστα να αναμένεται να διευρυνθεί σημαντικά τους επόμενους μήνες.
Αυτή τη στιγμή τη «Γραμμή του Δημότη» χρησιμοποιούν οι δήμοι Λεβαδέων, Κοζάνης, Σικυωνίων (Πελοπόννησος), Βόρειας Κυνουρίας (Πελοπόννησος), Ορχομενού, Τανάγρας, Δωρίδας (Στερεά Ελλάδα), Διρφύων Μεσσαπίων (Εύβοια), Ρήγα Φεραίου (Θεσσαλία) και Αγίων Αναργύρων – Καματερού (Αττική).
Η “Γραμμή του Δημότη” είναι μία ολοκληρωμένη υπηρεσία που πρωτίστως εξυπηρετεί τους δημότες, ακόμα και αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε μία ηλεκτρονική σελίδα και θέλουν με τον παραδοσιακό τρόπο να έρθουν σε επικοινωνία με τον δήμο τους π.χ. μέσω τηλεφώνου, όπως το πενταψήφιο νούμερο του δήμου. Η “Γραμμή του Δημότη” καταγράφει τα αιτήματα και προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης ενός αιτήματος, αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης του τύπου του αιτήματος και την προώθηση στη κατάλληλη υπηρεσία του Δήμου, χρονική καταγραφή και παρακολούθηση όλης της εσωτερικής διαδικασίας επίλυσης του αιτήματος μέχρι τη διεκπεραίωσή του, ενώ οι υπάλληλοι βλέπουν καθημερινά τις εκκρεμότητές τους και κάθε τμήμα βλέπει μόνο τα δικά του αιτήματα.