15.6 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Public και Media Markt δημιουργούν έναν «γίγαντα» στο retail

Οι φήμες μεταξύ της επικείμενης εξαγοράς των καταστημάτων Media Markt από τα Public (τον όμιλο Olympia για την ακρίβεια) ήταν ιδιαίτερα έντονες το προηγούμενο διάστημα και τελικά επιβεβαιώθηκαν. Η είσοδος του Public στις λευκές συσκευές, με πρώτη την κατηγορία των κλιματιστικών (μέσω του public.gr) δεν μπορούσε παρά να έχει τη σημερινή κατάληξη.

 

Με την συμφωνία συνεργασίας που ανακοινώθηκε σήμερα, τα δύο κορυφαία brands στο χώρο του retail δημιουργούν μια ισχυρή εταιρεία οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που θα ταράξει τα νερά και τους συσχετισμούς σε Ελλάδα και Κύπρο.

O όμιλος Olympia (μέτοχος της εταιρίας Public) θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75%, ενώ ο όμιλος MediaMarktSaturn (μέτοχος της Media Markt) θα ελέγχει το 25%.

Τα δίκτυα καταστημάτων και των δύο εταιρειών, Public και MediaMarkt, εξακολουθούν να λειτουργούν κανονικά κάτω από τα δύο brands, διασφαλίζοντας όλες τις εγγυήσεις και τις υποχρεώσεις προς τους καταναλωτές.

 

Ανάπτυξη πολυκαναλικής εμπειρίας στα καταστήματα και online

Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες. Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλει από 100τ.μ. έως και 4.000τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο. Η ενοποιημένη βάση των πελατών του θα αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες που διατίθενται στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, μέσω μιας πραγματικά πολυκαναλικής εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει και το νεοεισαχθέν στην αγορά, Public marketplace. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία θα εξετάσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης  σε Ελλάδα και Κύπρο.

 

Σημαντικά οφέλη και ευκαιρίες ανάπτυξης συνολικά για την αγορά

Η νέα συμφωνία θα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των συνεργατών και των προμηθευτών των δυο εταιρειών σε μια βάση υγιούς ανάπτυξης και διευρυμένων ευκαιριών για όλους. Μέσω της νέας εταιρείας το  Public θα μπορεί να προσφέρει ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών στα εκατομμύρια πελατών που υποδέχεται κάθε χρόνο στα φυσικά και στα online καταστήματά του.

Οι συνεργάτες θα επωφεληθούν από το εύρος των διαθέσιμων πληροφοριών για τη δημιουργία πολλαπλών ευκαιριών πώλησης σε όλα τα κανάλια, φυσικά καταστήματα και online. Επιπρόσθετα, η νέα εταιρεία θα ενδυναμώσει την ψηφιακή τεχνογνωσία και των δυο brands, με στόχο να παρέχουν πραγματική πολυκαναλική εμπειρία αγορών.

 

Το κλείσιμο της συμφωνίας υπόκειται στην έγκριση των αρχών της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία εκτιμάται χρονικά στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

 

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, ο οποίος θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία δήλωσε: «Με τη συμφωνία που ανακοινώνουμε σήμερα, δημιουργούμε την πλέον δυναμική ομάδα Retail στην αγορά, επανακαθορίζουμε τις ισορροπίες της και διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές από άποψη χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών. Δημιουργούμε μια εταιρεία,  ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, με σεβασμό προς όλους τους προμηθευτές μας, διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες τις οποίες θα εξετάσουμε με στόχο να διαμορφώσουμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες. Σήμερα, θέτουμε τα θεμέλια για μια αλλαγή στο  χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο».

 

Ο κ. Yenal Gokyildirim, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου MediaMarktSaturn και Operating Partner της Ceconomy/MSH, σημείωσε: «Με αυτή τη συμφωνία, βρήκαμε μια βιώσιμη λύση για τις  δραστηριότητές μας στην Ελλάδα. Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε τη γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά».

 

Από τη μεριά του, ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του ομίλου Olympia, τόνισε: «Η  MediaMarktSaturn είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα consumer electronics στην Ευρώπη και μοιράζεται τις ίδιες αξίες με τον όμιλο Olympia που διατηρεί πολύχρονη, επιτυχημένη παρουσία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ο κλάδος της λιανικής διεθνώς διέρχεται φάση μετεξέλιξης και είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συμφωνία θα δημιουργήσει αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά».

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία Digimark και Zebra Technologies

VDSL: αντιδράσεις για την απόφαση της ΕΕΤΤ

dmallas

O John Chambers αφήνει το “τιμόνι” της Cisco

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα