20.8 C
Athens
25/04/2024
Biztech

Πτώση για πρώτη φορά στα tablets

Μετά από σχεδόν πέντε χρόνια φρενήρους ανάπτυξης το δ’ τρίμηνο του 2014 σηματοδότησε μια πτωτική στροφή στην αγορά των tablets η οποία γνώρισε συρρίκνωση κατά -3,2%. Έτσι, το δ’ τρίμηνο του 2014 πουλήθηκαν συνολικά 76,1 εκατ. tablets και συσκευές 2 σε 1, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η IDC. Ωστόσο στο σύνολο του έτους οι πωλήσεις tablets αυξήθηκαν κατά 4,4% φτάνοντας τα 229,6 εκατ. τεμάχια.

Παρά την επιβράδυνση του δ’ τριμήνου, η ΙDC διατηρεί τις προβλέψεις για ένα 2015 με αναπτυξιακή προοπτική στην αγορά των tablets. Κρίσιμο στοιχείο για την IDC είναι η έλευση των Windows 10, η οποία σε συνδυασμό με την στροφή στην παραγωγικότητα που κάνουν ολοένα και περισσότεροι χρήστες tablets αναμένεται να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές, το 2014 ανέδειξε ως μεγάλο πρωταγωνιστή τη Lenovo η οποία έρχεται με φόρα και στη συγκεκριμένη αγορά. Η κινεζική εταιρεία κατέγραψε άνοδο πωλήσεων 43,5% σε επίπεδο έτους και 9,1% σε επίπεδο τριμήνου την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι κατασκευαστές  του top 5 είδαν τις πωλήσεις τους να συρρικνώνονται σημαντικά, ιδίως κατά τη διάρκεια του δ’ τρίμηνο. Στο συγκεκριμένο τρίμηνο, μάλιστα, η Lenovo αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση της λίστας ενώ για το σύνολο του έτους βρέθηκε στη θέση Νο4, μόλις για 0,1 μονάδα πίσω από την Asus. Αναλυτές εκτιμούν ότι με βάση την υπάρχουσα πορεία της εταιρείας, η Lenovo θα είναι με βεβαιότητα ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής tablets το 2015 και μάλιστα με σημαντική αύξηση του μεριδίου της.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Στη SingularLogic έργο ψηφιακού πολιτισμού για το Δήμο Μυλοποτάμου

Giorgos Athanassiadis

GfK TEMAX: Σημάδια σταθεροποίησης της ελληνικής αγοράς το Q2

Kitriniaris

Προς νέο πρόεδρο στην ΕΕΤΤ

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα