16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Projectors: (Βίντεο)-προβολές… στο µέλλον!

Οι βιντεοπροβολείς αποτελούν στις µέρες µας ένα πολύτιµο -και για πολλούς αναντικατάστατο- εργαλείο, τόσο για επαγγελµατικούς όσο και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Οι επιχειρήσεις και οι εκπαιδευτικοί οργανισµοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν µέσα από µια ευρεία ποικιλία brands και από µια ακόµα πιο µεγάλη επιλογή χαρακτηριστικών που οι συσκευές αυτές ενσωµατώνουν. Στη λογική αυτή, η αγορά των projectors, µε ετήσιο τζίρο 20 εκατοµµύρια ευρώ, είναι ένας τοµέας στον οποίο το κανάλι συνεργατών οφείλει να στρέψει την προσοχή του.

Projectors για κάθε σενάριο
Είναι αλήθεια πως οι βιντεοπροβολείς έχουν σταδιακά χάσει «έδαφος» σε σχέση µε τα κάθε λογής µεγάλου µεγέθους flat panels, το οποίο σηµαίνει και µια συνολική πτώση της αγοράς αυτής σε αξία. Και πάλι όµως, υπάρχουν εφαρµογές που απαιτούν εξαιρετικά µεγαλύτερο µέγεθος επιφάνειας προβολής, και στην περίπτωση αυτή οι projectors αποτελούν µονόδροµο. Για να το θέσουµε απλά, για κάθε δυνατό σενάριο, η αγορά προσφέρει και τον ιδανικό βιντεοπροβολέα. Επιπλέον, η δυναµική παρουσία δεκάδων κατασκευαστών που αναπτύσσουν, εξελίσσουν και προσφέρουν τις συσκευές αυτές, εγγυάται τη συνέχειά τους. Ακριβώς για το λόγο αυτόν, δεν είναι όλοι οι projectors κατάλληλοι για όλες τις εργασίες. Συγκεκριµένα, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι που απευθύνονται σε διαφορετικές ανάγκες: από τους οικιακούς προβολείς που κρέµονται από το ταβάνι, είναι επιτοίχιοι ή τοποθετούνται σε µια επίπεδη επιφάνεια, περνάµε στα installation µοντέλα που καλύπτουν τις ανάγκες συνεδρίων και venues.

Τι γίνεται όµως στις περιπτώσεις εκείνες όπου ο χώρος είναι περιορισµένος, όπως στις σχολικές αίθουσες και τα conference rooms;

Σίγουρα απαιτούνται πιο ειδικού τύπου συσκευές και εδώ είναι που οι Ultra Short Throw (UST) projectors κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Αυτού του είδους οι συσκευές έχουν ειδικά φτιαχτεί για εφαρµογές όπου η απόσταση από τον βιντεοπροβολέα ως την οθόνη προβολής πρέπει να είναι κοντινή. Οι Ultra Short Throw αντιµετωπίζουν πλήρως το πρόβληµα των σκιών και του θαµπώµατος, µιας και τοποθετούνται πολύ κοντά στην οθόνη.

Τάσεις της αγοράς
Καταρχάς, να τονίσουµε στο σηµείο αυτό, πως η αγορά των projectors είναι µια συµπληρωµατική και γι’ αυτό συνειδητοποιηµένη αγορά. Αυτό σηµαίνει πως δεν παρουσιάζει τις «ευκολίες» της αγοράς των smartphones, για παράδειγµα, όπου το trend κυριαρχεί, µε ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις και τον τζίρο. Οι ιδιώτες ή οι οργανισµοί (κρατικοί ή ιδιωτικοί) που είναι οι υποψήφιοι πελάτες των συσκευών βιντεοπροβολής, επιλέγουν βάσει συγκεκριµένων αναγκών πρωτίστως, και δευτερευόντως λόγω τάσεων. Και στην περίπτωση των projectors, προφανώς, ισχύει το γεγονός πως το περιθώριο κέρδους αυξάνεται όσο πιο ακριβή είναι η συσκευή.

Δεδοµένης λοιπόν της ποιοτικής και ποσοτικής προσφοράς τους, η αγορά των projectors, σύµφωνα µε έρευνα της PMA Research, επεκτείνεται σε όλο τον κόσµο, καθώς και σε µια ποικιλία από διαφορετικούς τοµείς. Για του λόγου το αληθές, η παγκόσµια αγορά βιντεοπροβολέων παρουσίασε αύξηση 7%, τόσο µε όρους όγκου όσο και αξίας στο πρώτο τρίµηνο του έτους, καθώς ενισχύθηκε η τάση για λύσεις higher brightness.

Μάλιστα, σύµφωνα µε τον αναλυτή Futuresource Consulting, οι παγκόσµιες πωλήσεις το 3ο τρίµηνο του 2014 άγγιξαν τα 2.2 εκατοµµύρια παγκοσµίως, από 2 εκατοµµύρια το Q1 του 2014. Μια από τις αιτίες της αύξησης αυτής ήταν και το γεγονός της ολοένα και αυξανόµενης εγκατάστασης πιο ακριβών µοντέλων µεγαλύτερης φωτεινότητας σε µεγάλα venues. Το αποτέλεσµα ήταν η αναζωογόνηση της αγοράς από πλευράς αξίας.
Καθοριστικό ρόλο στην τάση αυτή έπαιξε, σύµφωνα πάντα µε τα στοιχεία της Futuresource, και η αύξηση συσκευών τύπου SVGA (χαµηλότερης ανάλυσης, entry-level) στις αναπτυσσόµενες χώρες, µε τη βοήθεια βεβαίως και µεγάλων εκπτώσεων στο τελικό προϊόν. Από την άλλη πλευρά, οι µεγάλες πωλήσεις entry-level συσκευών είχαν ως αποτέλεσµα τη συµπίεση του κέρδους και τη µείωσή του κατά 5%, δηλαδή µείον 2.4 δις δολάρια.

Μια ακόµα ενδιαφέρουσα πτυχή στο θέµα της αύξησης πωλήσεων projectors είναι και η κάλυψη των seasonal εκπαιδευτικών αναγκών σε όλο τον κόσµο, οι οποίες αντιστοιχούν στο 13% year over year. Και εδώ, οι αναπτυσσόµενες χώρες έχουν συντελέσει σε µεγάλο βαθµό στην αύξηση του ποσοστού, εξαιτίας της σηµαντικής αύξησης των κυβερνητικών δαπανών για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Την ίδια αυξητική τάση βρίσκουµε και στις πωλήσεις των 1080p βιντεοπροβολέων (εις βάρος των XGA), µε παγκόσµια αύξηση πωλήσεων που αγγίζει το 38% YoY. Πρόκειται για το 8% των συνολικών πωλήσεων συσκευών, µε αύξηση 2% χρόνο µε το χρόνο.

Στην αγορά των λεγόµενων και super-bright βιντεοπροβολέων (κατηγορία high-end και digital cinema), οι κατασκευαστές συνέχισαν να επεκτείνουν ποιότητα και ποικιλία στις product lines τους, ώστε να ανταποκριθούν στην αυξηµένη ζήτηση τόσο στις αναπτυσσόµενες χώρες όσο και στη στροφή µερίδας του αγοραστικού κοινού σε συσκευές υψηλότερης ανάλυσης στις πιο ανεπτυγµένες οικονοµίες.

Η αγορά EMEA projectors εµφάνισε αύξηση 2% YoY στο 3ο τρίµηνο του 2013, και σε αριθµό 584.000 τεµαχίων. Οι αναλυτές της Futuresource τόνισαν πως οι πωλήσεις βιντεοπροβολέων το προηγούµενο χρονικό διάστηµα σαφώς υποβοηθήθηκαν από αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσµιο Κύπελλο, ιδίως στη Δυτική Ευρώπη και στη Βόρεια Αµερική. Ο αντίκτυπος φάνηκε κυρίως στα κανάλια B2B και B2C.

Είναι αλήθεια, πως για µεγάλο αριθµό vendors το event αυτό χρησιµοποιήθηκε ως «όχηµα» για να επιδείξουν την πτωτική τιµή των µοντέλων µε ανάλυση 1080p, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 63% YoY (στις home συσκευές), φτάνοντας τα 142.000 τεµάχια. Από την άλλη, οι πρόσφατες µειώσεις τιµών, έχουν προκαλέσει µια αύξηση της ζήτησης 1080p corporate συσκευών και institutional applications – οι πωλήσεις στις περιπτώσεις των 1080p αυξήθηκαν κατά 125% και 327% αντίστοιχα χρόνο µε το χρόνο.

Αν και εδώ και κάποιο καιρό είχε προβλεφθεί η πτώση στις πωλήσεις των XGA projectors, δεν ήταν τελικά τόσο µεγάλη όσο αναµενόταν, µε 9.6% στο 3ο τρίµηνο του έτους. Το αποτέλεσµα ήταν η πτώση 4 µονάδων στο µερίδιο της αγοράς για αυτό τον τύπο projectors, στο 31.8%.

Ένα ακόµα σηµείο που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι η αύξηση πωλήσεων στους λεγόµενους Ultra Short Throw projectors. Η συγκεκριµένη seasonal εκπαιδευτική αγορά παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 867% στο 3ο τρίµηνο του τρέχοντος έτους µε 17.000 τεµάχια. Αν και υπεύθυνη για την πλειονότητα των πωλήσεων παραµένει η Βόρεια Ευρώπη και η Σκανδιναβία, τα στοιχεία δείχνουν πως η ζήτηση επεκτείνεται και προς την Κεντρική Ευρώπη.

Η ελληνική πραγµατικότητα
Σε γενικές γραµµές, η ελληνική αγορά δεν διαφοροποιείται σηµαντικά σε σχέση µε τις άλλες, δεδοµένου βεβαίως του συνόλου πωλήσεων που είναι σαφώς πιο περιορισµένος αναλογικά, καθώς και κάποιων άλλων ιδιαιτεροτήτων όσον αφορά την παρουσία µοντέλων συγκεκριµένων εταιρειών. Όπως τονίσαµε και στην εισαγωγή, η αγορά των βιντεοπροβολέων έχει 20 εκατοµµύρια τζίρο, ενώ ενδεικτικά αναφέρουµε πως η µέση τιµή πώλησης των συσκευών αυτών είναι τα 500 ευρώ. Ας δούµε όµως τι µας αποκαλύπτουν τα στοιχεία, όπως διακρίνονται στους συνοδευτικούς πίνακες.

Τα… περιφερειακά των projectors, πουλάνε!

Οι πωλήσεις των whiteboards και των flat panels σε σχολεία και επιχειρήσεις έφτασαν τα 440.000 τεµάχια το 3ο τρίµηνο του 2014, καθιστώντας το τρίµηνο αυτό, το δεύτερο µεγαλύτερο τα 15 τελευταία χρόνια, σύµφωνα µε την Futuresource. Η έρευνα της εταιρείας έδειξε πως συγκεκριµένα οι πωλήσεις των flat panels είναι σηµαντικές, αποτελώντας το 29% επί του συνόλου των πωλήσεων displays, ενώ µεγάλος αριθµός νέων προϊόντων βρίσκεται στη διαδικασία παρουσίασης και κυκλοφορίας.
Οι κατάσταση στην ΕΜΕΑ είναι πολύ καλή, αν και υπάρχει µια µικρή πτώση στις ΗΠΑ. Όπως θα αναµέναµε, η Ασία οδηγεί την αγορά αυτή, µε την Κίνα από µόνη της να ευθύνεται για περισσότερες από τις µισές πωλήσεις παγκοσµίως. Το σύνολο της αγοράς flat panel, whiteboard και projectors αναµένεται να ξεπεράσουν τα 1.3 εκατοµµύρια τεµάχια ως το 2019, σύµφωνα µε την Futuresource. Μάλιστα, το ταχύτερα αναπτυσσόµενο τµήµα των interactive displays στο µέλλον θα είναι οι εταιρικές πωλήσεις, οι οποίες θα αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών πωλήσεων ως το 2018, µε την αύξηση να οφείλεται κυρίως στις αναπτυσσόµενες χώρες.

Νίκος Βεζυργιάννης, Divitec: H δυναµική της αγοράς των Video Projectors και της διαδραστικής εκπαίδευσης

Ο σηµαντικός ρυθµός ανάπτυξης που παρουσιάζει η αγορά των video projectors τα τελευταία δυο χρόνια, οφείλεται κυρίως στην αυξανόµενη ζήτηση στον τοµέα της εκπαίδευσης. Αν και τα διαδραστικά συστήµατα διδασκαλίας έχουν εµφανιστεί στην αγορά πριν από 7 περίπου χρόνια, η διείσδυσή τους θεωρείται ακόµα µικρή, καθώς υπολογίζεται περίπου στο 15% των συνολικών αιθουσών διδασκαλίας που λειτουργούν στην Ελλάδα, στο δηµόσιο και ιδιωτικό τοµέα.

Μόνο στον ιδιωτικό τοµέα, µε βάση τα στοιχεία του ΕΟΠΠΕΠ, στη χώρα µας λειτουργούν σήµερα περίπου 10.000 ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια, κολλέγια και ΙΕΚ, µε συνολικά πάνω από 70.000 αίθουσες διδασκαλίας. Αν προσθέσουµε σε αυτές και τις αίθουσες των δηµοσίων σχολείων, µπορούµε εύκολα να αντιληφθούµε το µέγεθος και τις προοπτικές αυτής της αγοράς.

Η Divitec Α.Ε., ο εξειδικευµένος διανοµέας προϊόντων ψηφιακής απεικόνισης, έχει δηµιουργήσει ένα ξεχωριστό business unit που εξειδικεύεται στο video projection & interactive education, µε στελέχη µε πολυετή εµπειρία στον χώρο, προσφέροντας την πιο ολοκληρωµένη γκάµα προϊόντων στο χώρο. Πιο συγκεκριµένα, η DIVITEC είναι επίσηµος διανοµέας /αντιπρόσωπος των εξής κατασκευαστών :

• BenQ: Projectors
• Hitachi: Ultra Short Throw & Installation projectors
• Traceboard: Διαδραστικοί Πίνακες Αφής (αποκλειστικός αντιπρόσωπος)
• Brateck: Μεγάλη γκάµα σε οθόνες προβολής και βάσεις projector

H Divitec συνεργάζεται στενά µε τους παραπάνω κατασκευαστές, κάνοντας εισαγωγές κατευθείαν από τα εργοστάσια και έτσι είναι σε θέση να προσφέρει την πιο πλήρη γκάµα προϊόντων video projection σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιµές και µε απαράµιλλο pre-sales και after sales support λόγω της πολυετούς εµπειρίας των στελεχών της. Για αυτό, εξάλλου, αν και η Divitec µπήκε στην αγορά µόλις πριν από 18 µήνες, έχει καταφέρει να αποκτήσει σηµαντικά µερίδια αγοράς έχοντας διαθέσει άνω των 3.500 τεµαχίων projectors και διαδραστικών πινάκων.

Αν και αυτή η αγορά προσφέρει σηµαντικές ευκαιρίες, παρατηρούµε ότι ο αριθµός των εξειδικευµένων µεταπωλητών σε αυτό τον τοµέα είναι µικρός. Για αυτόν το λόγο έχουµε δηµιουργήσει το Divitec Authorized Reseller Program που δίνει τη δυνατότητα σε µεταπωλητές να δραστηριοποιηθούν µε επιτυχία στην αγορά της διαδραστικής εκπαίδευσης.

Το Divitec Authorized Reseller Program περιλαµβάνει τα εξής :

• Εκπαίδευση και πιστοποίηση στην πώληση και εγκατάσταση video projectors και διαδραστικών πινάκων
• Παροχή demo units σε ειδική τιµή
• Προνοµιακή τιµολογιακή
• Υποστήριξη προωθητικών ενεργειών
• Προώθηση ευκαιριών πώλησης

Να τονίσουµε ότι τα περιθώρια κέρδους σε αυτή την αγορά είναι αρκετά ικανοποιητικά, και εκτός από την προµήθεια του απαιτούµενου hardware, ο εξειδικευµένος µεταπωλητής έχει την ευκαιρία να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες εγκατάστασης και εκπαίδευσης, αυξάνοντας έτσι, ακόµα περισσότερο το κέρδος του.
Η Divitec λοιπόν, µε το Divitec Authorized Reseller Program, δίνει την ευκαιρία στους µεταπωλητές να αποκτήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα στην αγορά του Video Projection, αυξάνοντας σηµαντικά τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Δηµήτρης Γιαννόπουλος, NetConnect: Προβολικά συστήµατα έξυπνα, διαδραστικά και ολοκληρωµένα

Η Viewsonic έχει ιστορία 27 ετών στο χώρο της απεικόνισης. Ειδικώς στα προβολικά συστήµατα οι λύσεις που προσφέρει είναι πιο έξυπνες, διαδραστικές και ολοκληρωµένες, συγκρινόµενες µε τις απαιτήσεις των συγχρόνων υπολογιστών. Επιπλέον, τα σύγχρονα προϊόντα της Viewsonic έχουν εφοδιαστεί µε ελκυστικές διαδραστικές τεχνολογίες και τεχνολογίες αποµακρυσµένης διαχείρισης. Ως παγκόσµιος ηγέτης και πρωτοπόρος στην τεχνολογία απεικόνισης, σχεδιάζει και κατασκευάζει µια σειρά από οικογένειες προβολικών συστηµάτων που είναι κατάλληλες για να καλύψουν συγκεκριµένες ανάγκες.

Η σειρά PJD5 είναι η ιδανικότερη επιλογή για κοµψές και λεπτοµερείς παρουσιάσεις σε µικρούς χώρους, καθώς απαιτεί µόλις µισό µέτρο για να προβάλλει, ενώ λειτουργικά, έχει χαµηλό κόστος χρήσης. Παρέχει εξαιρετική ποιότητα απεικόνισης, υψηλή αντίθεση και υψηλή φωτεινότητα. Με ελάχιστο χρόνο ανάµεσα σε on & off και εύκολη ρύθµιση τραπεζίου, µειώνει το χρόνο αναµονής κατά την προετοιµασία µιας παρουσίασης. Πέραν αυτών, έχει την ικανότητα να αναπαράγει 3D περιεχόµενο, εφόσον συνδυαστεί µε τα ειδικά 3D γυαλιά.

Η σειρά PJD6 αποτελεί εξαιρετική λύση για εταιρικούς χώρους µε µεγάλο αριθµό προβολικών συστηµάτων. Τα διαθέσιµα µοντέλα της σειράς προσφέρουν έξυπνη, κεντρική, δικτυακή διαχείριση µέσω ειδικού λογισµικού και έχουν την δυνατότητα να δεχθούν δεδοµένα από PC ή ταµπλέτες ή κινητά τηλέφωνα, ακόµη και ασύρµατα, ενώ µπορούν να απεικονίσουν περιεχόµενο από τέσσερις ταυτόχρονα συσκευές. Παράλληλα, έχουν την δυνατότητα να µεταδώσουν ζωντανό video, από κάµερα κινητής συσκευής, ενώ ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα για τη δηµιουργία σχολίων και σηµειώσεων επί της παρουσίασης σε πραγµατικό χρόνο.

Η σειρά PJD7, µε εξαιρετική φωτεινότητα, υψηλή αντίθεση και ανάλυση 1080p προσφέρει εξαιρετική ποιότητα απεικόνισης και αποτελεί µια ιδανική λύση για προβολές από µεγάλη απόσταση (π.χ. σε µεγάλες αίθουσες), χωρίς απώλεια στην ποιότητας της εικόνας. Παράλληλα, η δυνατότητα δικτυακής διαχείρισης που προσφέρει, βοηθάει στην αποµακρυσµένη και κεντρική διαχείριση των διαθέσιµων προβολικών συστηµάτων. Τέλος, µε ανάλυση απεικόνισης 1080p, προσφέρει κορυφαίας ποιότητας εικόνα, ενώ έχει και τη δυνατότητα για αναπαραγωγή 3D περιεχοµένου.

Με την σειρά PJD8, η ViewSonic δηµιουργεί έναν πιο ελκυστικό και διαδραστικό προβολέα, προκειµένου να έχουµε πιο αποτελεσµατικές παρουσιάσεις. Οι προβολείς της σειράς αυτής έχουν την επιπλέον ικανότητα να προβάλλουν από εξαιρετικά µικρές αποστάσεις εικόνα µε µέγεθος µέχρι και 70’’, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουν τεχνολογία διαδραστικής πένας και µπορούν να αναπαράγουν δεδοµένα από PC ή ταµπλέτες, µε πλήρως ασύρµατη σύνδεση. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να µεταδώσουν ζωντανό video από κάµερα κινητής συσκευής, ενώ ταυτόχρονα έχουν την δυνατότητα για τη δηµιουργία σχολίων και σηµειώσεων επί της παρουσίασης, σε πραγµατικό χρόνο.

Τέλος, οι κορυφαίες σειρές Pro8 & 9 προσφέρουν αρκετές επιλογές για τον ιδανικό προβολέα που θα προβάλλει 1080p περιεχόµενο και προορίζονται για εγκαταστάσεις υψηλών απαιτήσεων. Με αναπαραγωγή 1080p, υψηλή δυναµική αντίθεση και ευρεία γκάµα χρωµάτων, οι σειρές Pro αναπαράγουν εικόνες µε ξεχωριστή λεπτοµέρεια. Το ενσωµατωµένο HDMI τις καθιστά κατάλληλες για HD gaming και πολυµεσική αναπαραγωγή. Ειδικά ο Pro9000, µε υβριδική τεχνολογία Laser/LED, προσφέρει εξαιρετική ακρίβεια στην απεικόνιση των χρωµάτων.

Η Netconnect AE, διανοµέας επί σειρά ετών των προϊόντων Viewsonic στην Ελληνική αγορά, προσφέρει το σύνολο των διαθέσιµων λύσεων της Viewsonic για να καλύψει τις ανάγκες επαγγελµατιών, επιχειρήσεων, εκπαιδευτικών ιδρυµάτων, µέσα από ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών/µεταπωλητών σε όλη την Ελλάδα.

Βιντεοπροβολείς Epson: Focus στην παροχή ολοκληρωµένων λύσεων

Η Epson, πρωτοπόρος στον τοµέα των βιντεοπροβολέων, σε επίπεδο τεχνολογίας αλλά και µεριδίων αγοράς και µε όχηµα την τεχνολογία 3LCD, καλύπτει επιτυχώς όλο το εύρος των αναγκών του καταναλωτικού κοινού αλλά και των ειδικών κάθετων αγορών.

Η τεχνολογία 3LCD έχει ως αποτέλεσµα την καλύτερη δυνατή ρεαλιστική και φωτεινή απόδοση των χρωµάτων (CLO), έως και τρεις φορές φωτεινότερα χρώµατα, αλλά και την απουσία του rainbow effect (φαινόµενο του ουράνιου τόξου), σε σχέση µε τους βιντεοπροβολείς DLP µονού τσιπ. Η τεχνολογική αυτή υπεροχή της Epson της εξασφαλίζει υψηλά µερίδια αγοράς στη χώρα µας, µε το συνολικό ποσοστό της στην αγορά των βιντεοπροβολέων να φτάνει το 51,21% (2013)*, έχοντας ανοδική τάση σε σχέση µε τις προηγούµενες χρονιές.

Μια κυρίαρχη τάση που επικρατεί αφορά τους βιντεοπροβολείς Home Cinema, όπου ουσιαστικά, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα µιας καλύτερης εµπειρίας από αυτήν που προσφέρει η τηλεόραση, χάρη στην τεχνολογία 3LCD που χρησιµοποιεί η Epson και το µεγάλο µέγεθος εικόνας που µπορεί να επιτευχθεί. Με πολύ υψηλές επιδόσεις, ο EH-TW9200 συνεχίζει να είναι ένα από τα δηµοφιλέστερα µοντέλα βιντεοπροβολέων Home Cinema της Epson, ενώ η σειρά εµπλουτίστηκε φέτος, µε την προσθήκη των εξαιρετικών νέων 3D βιντεοπροβολέων µεσαίας κατηγορίας, EH-TW6600 και EH-TW6600W (ασύρµατος). Παράλληλα, κυκλοφόρησε πρόσφατα ο entry-level, ιδανικός για gaming, βιντεοπροβολέας EH-TW570, µε εξαιρετικές επιδόσεις για τους καταναλωτές που αναζητούν ένα προσιτό προϊόν. Στην ελληνική αγορά η Epson κατέχει µερίδιο ύψους 39%*, για το πρώτο εξάµηνο του 2014, ενώ αξίζει να σηµειώσει κανείς ότι ως αγορά γνωρίζει συνεχή άνοδο, παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις λόγω του ανταγωνισµού από τις τηλεοράσεις. Παράλληλα, η Epson έχει αναπτύξει την τεχνολογία 3LCD Reflective µε πηγή φωτός Laser και Τεχνολογία Βελτίωσης 4Κ για την απόλυτη κινηµατογραφική εµπειρία.

Εντυπωσιακά αναπτύσσεται και ο τοµέας των διαδραστικών βιντεοπροβολέων εξαιρετικά κοντινής απόστασης (Ultra Short Throw), µε εφαρµογές κυρίως στην εκπαίδευση, αλλά και σε αίθουσες συνεδριάσεων. Το µερίδιο αγοράς της Epson στον συγκεκριµένο τοµέα ανέρχεται σε ποσοστό 60%* για το πρώτο εξάµηνο του 2014 έχοντας ανοδική τάση, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη διαγωνισµοί του δηµοσίου αλλά και επενδύσεις σε διαδραστικά συστήµατα εκπαίδευσης από τον ιδιωτικό τοµέα. Τα µοντέλα της Epson καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες, ξεκινώντας από διαδραστικούς βιντεοπροβολείς εξαιρετικά κοντινής απόστασης λειτουργίας µαρκαδόρου, µέχρι και τον άκρως εντυπωσιακό EB-595Wi, µε πρόσθετη λειτουργία αφής.

Ενας τρίτος τοµέας δραστηριοποίησης της Epson, αφορά τους βιντεοπροβολείς εγκατάστασης και ψηφιακής σήµανσης όπου κυριαρχούν οι νέες σειρές EB-Z11000, EB-Z9000 και EB-G6000. Τα µοντέλα αυτά, έχουν δυνατότητα προβολής σε κατακόρυφη διάταξη, τεχνολογία ανάµειξης ακµών, καθώς και διόρθωση σηµείου και τόξου για προβολή σε ανοµοιόµορφες επιφάνειες. Η αγορά αυτή, παρότι µικρή, αναπτύσσεται ολοένα και περισσότερο στην Ελλάδα µε την Epson να έχει αποσπάσει µερίδιο αγοράς 5%* για το πρώτο εξάµηνο του 2014, ενώ σε παγκόσµιο επίπεδο, οι ολοκληρωµένες λύσεις Epson έχουν χρησιµοποιηθεί σε γνωστές αλυσίδες καταστηµάτων και µουσεία.
*Πηγή Futuresource
 

Σχετικά άρθρα

Kodak: επιστροφή στη ζωή;

Kitriniaris

Αναδιοργάνωση για την Alcatel-Lucent

dmallas

Η Data Communication αναβαθμίζει ψηφιακά την “Ποτοποιία Πλωμαρίου”

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα