Το πετυχημένο –όπως αποδείχθηκε- μοντέλο του 2013 με έμφαση στα δικά του εμπορικά σήματα ακολουθεί και την τρέχουσα χρονιά η Πλαίσιο Computers, όπως τουλάχιστον φάνηκε στη χθεσινή παρουσία της γνωστής αλυσίδας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Το 2013 η Πλαίσιο είχε μία μικρή πτώση στις πωλήσεις (-1,4%) αλλά αύξηση στην κερδοφορία της (+39%) όταν η υπόλοιπη αγορά κινήθηκε μεταξύ -4% και -10% και είχε ζημίες. Σύμφωνα με τον Κώστα Γεράρδο, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, η πορεία αυτή επετεύχθη χάρη σε 5 κινήσεις:
– Τη διάθεση τηλεοράσεων Turbo-X με τον Δεκέμβριο το συγκεκριμένο brand να είναι τέταρτο στην κατατάξη των πωλήσεων.
– Την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας στα smartphones.
– Την ηγετική θέση στα tablets, όπου τα Turbo-X είναι στην τρίτη θέση στο σύνολο της ελληνικής αγοράς πίσω μόνο από Apple και Samsung.
– Τη διεύρυνση γκάμας και ενεργειών στα σχολικά είδη και
– Την επένδυση σε τηλεοπτική διαφήμιση για πρώτη φορά στην ιστορία του Πλαισίου.
Για τη φετινή χρονιά, ο στόχος είναι να υπάρχει θετικό πρόσημο και στις πωλήσεις, κάτι που δεν είναι απλό, δεδομένου ότι η αγορά συνολικά έχει ξεκινήσει και φέτος με αρνητικό πρόσημο. Πάντως, το πλάνο της αλυσίδας αναφέρει περαιτέρω εμπλουτισμό των προϊόντων που φέρουν τα εμπορικά σήματα της ίδιας της Πλαίσιο και ιδίως του Turbo-X και γενικότερα θα επιδιωχθεί να διατηρηθεί η υπάρχουσα σχετική συντηρητική πολιτική.
Δημήτρης Μαλλάς
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.