Η έντονη ζήτηση για οικιακούς υπολογιστές, tablet και κονσόλες παιχνιδιών βοήθησε την αγορά ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών η οποία άγγιξε τα 358,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, μια αύξηση 7% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Strategy Analytics.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο όγκος των οικιακών υπολογιστών και tablet αυξήθηκε 11% στα 396 εκατομμύρια μονάδες, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 17% στα 199 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι χρειάστηκαν νέες συσκευές για εργασία και τηλεμαθήματα. Η κατηγορία των παιχνιδομηχανών αυξήθηκε κατά 18% στα $11,9 δισ, λόγω της κυκλοφορίας νέων κονσολών. Από την άλλη κάποιες κατηγορίες σημείωσαν πτώση, όπως για παράδειγμα τα ασύρματα & έξυπνα ηχεία με -3%, οι τηλεοράσεις με -2% αν και αυτό το ποσοστό υπερέβη τις προσδοκίες της βιομηχανίας.
Το αποτέλεσμα του 2020 αντιπροσωπεύει μια σημαντική βελτίωση συνολικά σε σύγκριση με τις προβλέψεις που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά την έναρξη της πανδημίας. Στις αρχές του 2020, η Strategy Analytics έλεγε ότι η αγορά θα παραμείνει στάσιμη, ωστόσο οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν προετοιμαστεί για σημαντική μείωση των πωλήσεων καθώς τα μέτρα κατά του COVID19 εφαρμόστηκαν το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο. Ενώ σε ορισμένες κατηγορίες υπήρξαν βραχυπρόθεσμες διαταραχές, η ζήτηση ανέκαμψε το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Τα μέτρα οικονομικής στήριξης εκ μέρους των κυβερνήσεων έπαιξαν σημαντικό ρόλο, ενώ προς το τέλος του έτους υπήρξαν ακόμη και ενδείξεις ότι δεν θα μπορούσε να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση.