“Παιζει” δυνατα η Play στις τηλεπικοινωνιες

Μεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων αναδείχθηκε η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Play, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, στη φετινή έρευνα καταναλωτών “European Trusted Brands”.

Η έρευνα European Trusted Brands διεξάγεται τα τελευταία 14 χρόνια από το αμερικάνικο περιοδικό Reader’s Digest και έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων, από 20 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στη φετινή έρευνα πήραν μέρος 10 χώρες μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβενία και η Ελβετία καθώς και 17.676 καταναλωτές  οι οποίοι ανέδειξαν τα πιο αξιόπιστα brands.

Στα 6 έτη δραστηριοποίησης της στην πολωνική αγορά, η Play  έχει κατακτήσει μερίδιο αγοράς που αντιστοιχεί στο 20% ενώ αποτελεί την 1η εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.