Orthology: Ολοκληρωμενα εργαλεια μετρησης ιστοσελιδων

Η εταιρεία Orthology ανακοίνωσε τη διάθεση της σειράς ολοκληρωμένων εργαλείων μέτρησης ιστοσελίδων της Webtrends, που περιλαμβάνει εξειδικευμένες εφαρμογές όπως το Website Measurement, το Social Measurement, το Mobile Measurement και το Multi Channel Measurement βάσει των οποίων μία επιχείρηση μπορεί να αξιολογήσει την απόδοση των σελίδων της στο Internet.

  • Webtrends Website Measurement – Το Webtrends Website Measurement είναι μία εφαρμογή με την οποία μπορεί κανείς να παρακολουθήσει οποιαδήποτε ενέργεια συμβαίνει σε οποιονδήποτε από τους τομείς της επιχείρησης. Μέσω της ενιαίας δομής εμφάνισης των δεδομένων των πελατών, επιτρέπει στο χρήστη να έχει μία απεικόνιση της δραστηριότητας στο σύνολο των ψηφιακών καναλιών που χρησιμοποιεί, για την καλύτερη κατανόηση όλων των λειτουργικών μονάδων.
  • Webtrends Social Measurement – Το Social Measurement βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια στρατηγική που να χαρτογραφεί μια σαφή πορεία η οποία ξεκινά από την εμπλοκή του πελάτη, μέχρι τη μετατροπή των μηνυμάτων σε Twitter, YouTube και Facebook. Η στρατηγική αυτή, πλαισιώνεται και από ανθρώπους της Webtrends που σχεδιάζουν και διαχειρίζονται μια στρατηγική μέτρησης για κάθε επιχείρηση. Η ανάλυση που προσφέρει το εργαλείο, καθιστά δυνατή κάθε μέτρηση, από έσοδα μέχρι leads και engagements. Μόλις η εταιρεία κάνει την στοχοθέτησή της, αμέσως το πολυκαναλικό dashboard απεικονίζει όλο το ιστορικό των δεδομένων μας. Η παρουσίαση γίνεται μέσα από μία ενιαία απεικόνιση για όλα τα sites, αλλά και τις εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για mobile περιβάλλοντα και κοινωνικά δίκτυα, έτσι ώστε να μπορεί η επιχείρηση να αντιληφθεί πλήρως τη διείσδυση στα κοινωνικά δίκτυα σε σύγκριση με άλλα ψηφιακά κανάλια.
  • Webtrends Mobile Measurement – Tα βασικά στοιχεία που σχετίζονται με τους mobile πελάτες, όπως για παράδειγμα ποιοι είναι, από πού, πως και πόσο συχνά χρησιμοποιούν τα mobile προϊόντα, μπορούν εύκολα να αναλυθούν με το Mobile Measurement. Η εφαρμογή παρέχει λεπτομερή στοιχεία καθοδήγησης και στρατηγικής όσον αφορά στο mobile marketing με cross-channel πρωτοβουλίες, για τους πελάτες, ενώ αυτοί χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, το mobile web, τα social media κανάλια, τα geo location, SMS και QR codes. Τα mobile analytics δίνουν μία σαφή απεικόνιση για τα mobile δεδομένα σε σχέση με άλλες ψηφιακές μορφές προώθησης, ώστε να μπορεί μια εταιρεία να στραφεί στη σωστή στρατηγική όσον αφορά στο mobile και στους στόχους της επιχείρησης.
  • Multi Channel Measurement – Το Webtrends Multi-Channel Measurement, περιλαμβάνει ένα ενιαίο analytics dashboard που απεικονίζει τη δραστηριότητα των πελατών σε κάθε ψηφιακό κανάλι. Μια ομάδα ειδικών της Webtrends βοηθούν στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων, έτσι ώστε αυτά να μετατρέπονται σε μια στρατηγική μέτρησης που είναι κατάλληλη για την επιχείρηση. Πρόκειται για μία λύση όλα σε ένα, που βοηθά στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, έτσι ώστε να δημιουργούνται οι σχετικές εμπειρίες για όλους τους πελάτες. 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.