22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Oracle Marketing Cloud: Νέες ενοποιήσεις για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα

Η Oracle ανακοίνωσε την περαιτέρω ενοποίηση ανάμεσα στα Oracle Eloqua και Oracle Social Relationship Management (SRM) με σκοπό την παροχή της πιο ολοκληρωμένης, επεκτάσιμης και ενοποιημένης λύσης στον τομέα του σύγχρονου marketing. Οι βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας προφίλ, ανάλυσης δεδομένων κοινωνικής δικτύωσης, παρακολούθησης, δημοσίευσης και εξειδικευμένης στόχευσης θα βοηθήσουν τα στελέχη marketing στην καλύτερη κατανόηση, στόχευση, εμπλοκή, μετατροπή και ανάλυση του κοινού που αποτελεί το στόχο τους.

Η πλατφόρμα του Oracle Eloqua παρέχει στα στελέχη του marketing έναν τρόπο για τη στόχευση και τμηματοποίηση του κατάλληλου κοινού, για την καλλιέργεια των σχέσεων με τους δυνητικούς πελάτες και την αξιολόγησή τους ώστε να βελτιωθεί ο εντοπισμός πιθανών πελατών, για την εκτέλεση εκστρατειών marketing παγκόσμιας εμβέλειας, καθώς και για την παρακολούθηση και διαχείριση της απόδοσης των εκστρατειών, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των εσόδων.

Το Oracle SRM παρέχει μια πλήρη, ενοποιημένη και ενσωματωμένη λύση επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας ικανότητες δημοσίευσης, ροής εργασιών, ανάλυσης, ακρόασης, παρακολούθησης και συνεργασίας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας.

Έτσι, η ενοποίηση ανάμεσα στα Oracle Eloqua και Oracle SRM περιλαμβάνει τα εξής:

  • Πιο εξελιγμένη ψηφιακή “γλώσσα σώματος” για την κοινωνική δικτύωση: Χάρη στην τεχνολογία παρακολούθησης δυναμικών κοινωνικών συνδέσμων με εργαλεία ανάλυσης από τρίτους προμηθευτές, τα στελέχη του marketing μπορούν να παρακολουθούν, να ερμηνεύουν και να αναλύουν τις κοινωνικές επαφές υπό κλίμακα. Με βάση αυτήν την πληροφόρηση,  μπορούν να παρακολουθούν και να αξιολογούν την αξία του δικτύου των δικτύων τους (κοινωνικό γράφημα) για ευκολότερο εντοπισμό πιθανών πελατών και ανάπτυξη του καναλιού δυνητικών πελατών, καθώς και να βελτιώσουν και να αναπτύξουν το “κοινωνικό” μέρος των προφίλ ψηφιακού marketing του κοινού τους.
  • Ενοποίηση ID εκστρατειών: Παρέχει στα στελέχη του marketing πραγματικές δυνατότητες διαχείρισης και εργαλεία ανάλυσης για εκστρατείες πολλών καναλιών, επιτρέποντας την τοποθέτηση ετικετών στο περιεχόμενο των εκστρατειών του Oracle Eloqua, την παρακολούθηση και την ανάλυσή τους μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
  • Βελτιωμένη προώθηση κοινωνικού περιεχομένου: Οι δυνατότητες “Smart CAP” (Smart Create a Post) επιτρέπουν τη γρήγορη προώθηση online και offline περιεχομένου με αυτοματοποίηση της διαδικασίας δημοσίευσης. Μπορούν να διανέμουν περιεχόμενο σε κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, Google+ και YouTube, ώστε να στέλνουν αποτελεσματικά τα μηνύματά τους και να στοχοθετούν αυτά τα κανάλια.
  • Εξειδικευμένη δημιουργία κοινού: Επιτρέπει στα στελέχη του marketing να στοχοθετήσουν το κατάλληλο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σχετικό και επίκαιρο περιεχόμενο, δημιουργώντας επεκτάσιμες εκστρατείες σε πραγματικό χρόνο, με εξειδικευμένα κριτήρια στοχοθέτησης. Η συντήρηση όλων των ομάδων γίνεται δυναμικά σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας τη συνεχή ανάπτυξη των εκστρατειών.
     

Σχετικά άρθρα

IBM: $1 δις για software defined storage

Kitriniaris

H Entersoft υποστηρίζει Linux για Microsoft SQL Server

Δέκα χρόνια mobile malware

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα