17.4 C
Athens
04/05/2024
Biztech

Ώρα για αισιοδοξία και προσδοκίες!

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η χρονιά, όχι μόνο δεν ξεκίνησε καλά, αλλά μέσα σε ένα εξάμηνο έφερε στη χώρα (και νομοτελειακά, και στην αγορά), τόσες καταστροφές που κανένας μας δεν είχε φανταστεί. Τώρα, όμως, όλα αυτά είναι πίσω μας. Είναι ώρα να χαμογελάσουμε και να ατενίσουμε το μέλλον με αισιοδοξία.


Αντώνης Ρουσελιωτάκης
Managing Director Social Handlers

Αν μάς έλεγαν ότι το 2023 θα ξεκινήσει με ένα φρικτό δυστύχημα, θα παλινδρομήσει μεταξύ διαδοχικών αλλαγών στις ημερομηνίες των (διπλών) εκλογών, και προτού προλάβουμε να σταθεροποιηθούμε, θα είχαμε μαζεμένες μερικές από τις μεγαλύτερες πυρκαγιές στην ιστορία μας, θα μάς φαίνονταν παντελώς απίστευτο.

Σε αυτό το… απίστευτο σενάριο, ήρθε και προστέθηκε μία από τις μεγαλύτερες πλημμύρες στην ιστορία αυτού του τόπου, και το απίστευτο πέρασε από τη σφαίρα του αδιανόητου σε αυτήν του εξωπραγματικού και του δυστοπικού.

Είναι φανερό, πως καμία λειτουργία (οικονομική, κρατική, επιχειρηματική κ.λπ.) δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητη από αυτόν τον πρωτοφανή καταιγισμό καταστροφών (και όχι μόνο), οπότε το καλοκαίρι έμοιαζε για πολλούς καμένο από τις φωτιές και η θύμησή του πνιγμένη από τις πλημμύρες.

Πλέον όμως, φτάνουμε στον Οκτώβριο. Το back to school έκανε δειλά δειλά την εμφάνισή του, σημαντικές εξαγορές και συγχωνεύσεις ήρθαν στο φως, τα προγράμματα επιδότησης ξαναπήραν μπροστά, και σιγά σιγά νοιώθει κανείς ότι επιστρέφουμε στην κανονικότητα.

Κάπως έτσι έχει λειτουργήσει και το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς που απλά δεν μπορεί να μένει άλλο απαθές, πρέπει να προσπαθήσει να κρατήσει και να αναπτύξει το business του, για να μην συζητήσουμε το ότι θα πρέπει επίσης να υποστηρίξει τους εργαζόμενούς του.

Τα πράγματα λοιπόν φαίνονται όντως θετικά μετά από αρκετούς μήνες υπομονής, και αυτό που παρατηρώ είναι ότι πολλοί πλέον βιάζονται να ξεπεταχτούν μπροστά. Ειδικά τα πιο “νοικοκυρεμένα” μαγαζιά, χρησιμοποιούν ως βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα αυτήν την “νοικοκυροσύνη” ώστε να επενδύσουν σε επικοινωνία και marketing, να προβληθούν με διαφήμιση (στη συντριπτική της πλειονότητα ψηφιακή), να προσελκύσουν ταλέντα, με στόχο όχι μόνο την οικονομική ανάπτυξη, αλλά και τη δημιουργία διαφοράς από τον ανταγωνισμό.

Κάπως έτσι λειτουργούμε και στη Social Handlers, με εντατικοποίηση του marketing, νέες προσλήψεις και πολλά -πάρα πολλά- νέα projects που θα ξεχωρίσουν και θα συζητηθούν.

Συνηθίζουμε να λέμε ότι κάθε κρίση κρύβει και μία ευκαιρία, αλλά η αλήθεια είναι πολύ λίγοι το πιστεύουν αυτό. Κάτι ιδιαίτερα επωφελές για όλους… εμάς τους υπόλοιπους!

Καλή νέα σεζόν σε όλους λοιπόν. Με νέες ιδέες, νέα projects, νέους στόχους.

Ειδικά τα πιο “νοικοκυρεμένα” μαγαζιά, χρησιμοποιούν ως βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα αυτήν την “νοικοκυροσύνη” ώστε να επενδύσουν σε επικοινωνία και marketing, να προβληθούν με διαφήμιση (στη συντριπτική της πλειονότητα ψηφιακή), να προσελκύσουν ταλέντα, με στόχο όχι μόνο την οικονομική ανάπτυξη, αλλά και τη δημιουργία διαφοράς από τον ανταγωνισμό.

Σχετικά άρθρα

App economy: Όχι και τόσο… up, για όλους

Kitriniaris

AOC 16T2 – Μια οθόνη να την πάρεις μαζί σου

Giorgos Athanassiadis

Ericsson: εξαγορά στο χώρο του OSS/BSS

dmallas

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα