Ολοταχως προς εναν διασυνδεδεμενο τροπο ζωης

Η διαδικτυωμένη κοινωνία αλλάζει τον τρόπο ζωής και δημιουργεί νέες ανάγκες και προσδοκίες, αποκαλύπτει η έκθεση Connected Lifestyles της Ericsson Consumer Lab η οποία αξιολόγησε τις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και μια σειρά από πρότυπα υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για την ικανοποίησή τους.

Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων σε τρεις αγορές – Βραζιλία, Ινδονησία και ΗΠΑ – το Consumer Lab εντόπισε τις παρακάτω επτά βασικές ανάγκες, οι οποίες θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των νέων υπηρεσιών και κατά συνέπεια για τα έσοδα που μπορούν να δημιουργήσουν για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

1) Άμεση πρόσβαση παντού – Οι χρήστες περιμένουν να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από on-demand υπηρεσίες, σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής τους.

2) Προσαρμογή και εξατομίκευση – Υπάρχει η απαίτηση απαιτούν όλο και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και ειδοποιήσεις που ανταποκρίνονται στις προσωπικές ανάγκες του κάθε χρήστη.

3) Απενεργοποίηση – Οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εξισορροπήσουν την “always-on” νοοτροπία, προσπαθώντας ενεργά να εξοικονομήσουν χρόνο χαλάρωσης και ξεκούρασης. Πολλοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν να το επιτύχουν.

4) Παραγωγικότητα – Υπηρεσίες που διαχειρίζονται και συντονίζουν το ημερήσιο πρόγραμμά των χρηστών θα γίνονται ολοένα και πιο απαιτητές από τους ίδιους.

5) Συντροφικότητα – Εξαιτίας του μεγάλου φόρτου εργασίας πολυάσχολη ζωή τους, οι χρήστες ζητούν περισσότερες λύσεις που θα τους επιτρέπουν να βρίσκονται σε επαφή με φίλους και οικογένεια, όπου και αν βρίσκονται.

6) Αυξημένος καταναλωτικός έλεγχος – Ο μέσος χρήστης θέλει να παρακολουθεί τις δαπάνες του και τη χρήση δεδομένων, καθώς και να λαμβάνει συνεχείς ενημερώσεις πληροφοριών.

7) Γνώση τοποθεσίας – Οι καταναλωτές εκφράζουν την ανάγκη να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικές με το μέρος που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή.

Πέρα από τις επτά βασικές ανάγκες που διατυπώθηκαν, άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι ότι οι καταναλωτές περιμένουν απλότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ οι υπηρεσίες πρέπει να προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, στην τοποθεσία και το χρόνο του καταναλωτή.

Επίσης όπως αποκάλυψε η έρευνα της Ericsson, το 69% των ερωτηθέντων έδειξε ενδιαφέρον για προγράμματα και υπηρεσίες δεδομένων σε πολλαπλές συσκευές. Επιπλέον, οι συνδρομές για έξυπνες κινητές συσκευές, που προσφέρουν μια ασφαλή επισκόπηση των συνδρομών και της πραγματικής χρήσης σε ένα μέρος, εκτιμώνται ιδιαίτερα από το 59% των ερωτηθέντων. Το 54% των ερωτηθέντων εκδήλωσαν ενδιαφέρον για μια υπηρεσία παρακολούθησης και τροποποίησης των οικονομικών τους συναλλαγών. Το 52% των καταναλωτών πιστεύουν ότι οι ενημερώσεις με βάση την τοποθεσία θα παρέχουν αυξημένο έλεγχο στη χρήση δεδομένων και στις δαπάνες. Τέλος, μια υπηρεσία με προτάσεις για μέσα ενημέρωσης, που θα επιτρέπει στους καταναλωτές να διαχειρίζονται υπηρεσίες πολυμέσων και προτιμήσεις ιστοσελίδων, είχε απήχηση στο 48% των ερωτηθέντων.

Εν  κατακλείδι, η έκθεση δείχνει ότι η υψηλή συνδεσιμότητα οπουδήποτε είναι ο κύριος παράγοντας που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν τις μελλοντικές υπηρεσίες, αποτελώντας περισσότερο από το ένα τέταρτο των σχετικών απαντήσεων. Ακολουθούν οι υπηρεσίες αγορών, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου και της διαχείρισης των προσωπικών συναλλαγών.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.