21.9 C
Athens
25/04/2024
Biztech

OLED και 4Κ στο επίκεντρο της στρατηγικής της LG

Με όχημα τις τεχνολογίες OLED και 4Κ θα ξεδιπλώσει τη στρατηγική της η LG στον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών για το 215. Ειδικότερα, περισσότερα μοντέλα OLED και 4K ULTRA HD TV, η νέα πλατφόρμα webOS 2.0, η ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης της LG στο χώρο των προϊόντων AV και IT  θα επιτρέψουν στην κορεατική εταιρεία να  εκμεταλλευτεί το momentum που έχει αναπτύξει με στόχο να δημιουργήσει ευκαιρίες για την περαιτέρω ανάπτυξή της στις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου, όπως δήλωσε ο Brian Kwon, ο νέος εκτελεστικός αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LG Home Entertainment Company, στη διάρκεια της CES 2015.

Παράλληλα, η εταιρεία δεσμεύτηκε να ενσωματώσει στα προϊόντα της μια σειρά από λύσεις βασισμένες στο Internet of Things (IoT), οι οποίες θα δίνουν στους πελάτες την ευκαιρία να συνδέουν την τηλεόρασή τους με διάφορες άλλες ψηφιακές συσκευές, χωρίς δυσκολία.  

Όσον αφορά τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην παγκόσμια αγορά συσκευών τηλεοράσεων, ο Kwon επεσήμανε ότι η έμφαση της LG στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων LG και της τιμής με την οποία αυτά διατίθενται στους καταναλωτές, θα βελτιώσει τη θέση της εταιρείας και θα της δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει με επιτυχία την αύξηση του ανταγωνισμού από την Κίνα.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Για άλλη μια φορά «Προϊόν της χρονιάς» το Bitdefender

Από το “No-Cloud” στο “Cloud-only” οι επιχειρήσεις

Channel-Manager

Το Maritime ICT Cloud της Ericsson φέρνει τη Networked Society στη ναυτιλία

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα