17.2 C
Athens
02/05/2024
Biztech

Οι προκλήσεις της νέας εποχής του business printing

Με μεγάλη εμπειρία στα printing solutions και με όραμα την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών καθώς και την διείσδυση σε μεγάλους λογαριασμούς και νέες αγορές, ο Βαγγέλης Μητάκος ανέλαβε την ηγεσία της Kyocera Hellas σε μια χρονική στιγμή που οι προκλήσεις στην αγορά πληροφορικής προκαλούν ταχύτατες αλλαγές.


Η πρώτη ερώτησή μας προς τον νέο CEO της Kyocera Hellas δεν θα μπορούσε να μην αφορά την πανδημία, καθώς ο κ. Μητάκος ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας σε μια εποχή πολύ δύσκολη για το business printing γενικότερα.

«Είναι αλήθεια ότι η πανδημία, εκτός των άλλων, άλλαξε πολλά στον μοντέλο επιχειρηματικής λειτουργίας. Η Kyocera Hellas, σαν ένα ευέλικτο σχήμα, στάθηκε άμεσα δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών προϊοντικά, αλλά και σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σχεδίασης λύσεων MPS/MDS καθώς και break & fix. Τα σχέδιά μας για το μέλλον είναι μέσα από το κύριο αντικείμενό μας, να αναπτυχθούμε οργανικά, εκμεταλλευόμενοι όλες τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται μέσα από τα τελευταία προγράμματα που έχουν ανακοινωθεί, αλλά και να στραφούμε στις ευκαιρίες που παρέχει η διείσδυση του cloud και το trend της ψηφιοποίησης  μέσα από το portfolio των λύσεων που διαθέτουμε».

Ο Βαγγέλης Μητάκος διαθέτει πολυετή εμπειρία στην αγορά πληροφορικής και ιδιαίτερα του printing, με σημαντικές θέσεις σε πολυεθνικές εταιρείες. Οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ως επικεφαλής μιας σχετικά νέας εταιρείας στην Ελλάδα η οποία όμως κουβαλάει ένα πολύ μεγάλο όνομα στον κλάδο είναι πολλές. Στο σημείο αυτό θυμίζουμε ότι το επαναλανσάρισμα του brand στην αγορά πραγματοποιήθηκε το 2017 υπό τη μορφή της εταιρείας KCR Printing η οποία προέκυψε από τη συνεργασία της Active Computer Systems με την Kyocera.

Βαγγέλης Μητάκος
Γενικός διευθυντής Kyocera Hellas

Ο κ. Μητάκος μας εξηγεί: «Οι προκλήσεις είναι αυτές που μας βοηθούν να σχεδιάσουμε το μέλλον. Θα έλεγα ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, και πώς μια εταιρεία που έχει κύριο αντικείμενο τη διαχείριση του lifecycle του εντύπου – document, μπορεί να τοποθετηθεί μέσα σε αυτή τη πρόκληση εκμεταλλευόμενη όλες τις σύγχρονες τάσεις. Όντως κουβαλάμε ένα μεγάλο όνομα, και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό,  η Kyocera έχει καταστεί συνώνυμο της απαράμιλλής αξιοπιστίας στο επιχειρηματικό περιβάλλον εκτύπωσης.

Είμαστε μια συμπαγής ομάδα, με κύριο στόχο την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας, και με προσωπικό μου moto, αλλά και της ομάδας μου, το πάθος για τους πελάτες μας, που είναι και η  συνταγή για όποια πρόκληση έχουμε μπροστά μας.

Η κατεύθυνσή μας είναι σαφώς η διατήρηση της ηγετικής μας θέσης στο περιβάλλον που όλοι γνωρίζουμε από τα Managed Print Services, από τις μηχανές γραφείου που μετασχηματίστηκαν σε ψηφιακά δικτυακά πολυλειτουργικά, αλλά και η διείσδυση σε νέες αγορές στο χώρο των μεγάλων έργων και του system integration.

Δεν θα παρέλειπα να αναφέρω, ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί με τις ελλείψεις σε προϊόντα τεχνολογίας μας επηρεάζει αλλά έχουμε καταφέρει με την υποστήριξη του κατασκευαστή να ανταποκριθούμε θετικά σε πολύ μεγάλο βαθμό, οπότε από την πλευρά μας είναι το σημαντικότερο μήνυμα  που θα θέλαμε να περάσουμε στην αγορά».

Η πορεία στην ελληνική αγορά και οι ευκαιρίες

Η ανάπτυξη της Kyocera από τη στιγμή της δημιουργίας της μέχρι σήμερα είναι εντυπωσιακή, καθώς έχει κατακτήσει τις πρώτες θέσεις στις επαγγελματικές κατηγορίες των multifunction εκτυπωτών όλων των κατηγοριών από το 2019 & 2020  (στοιχεία Infosource). Όπως είναι φυσικό, η πρόκληση είναι η διατήρηση και εδραίωση της θέσης της. «Ξεκινήσαμε το 2017, με έσοδα περίπου €800Κ και αναμένουμε φέτος €6Μ. Οι στόχοι μας για το 2022, είναι η επιπλέον ανάπτυξη, με υγιή κερδοφορία».

«Στην Kyocera Hellas πιστεύουμε ότι οι ευκαιρίες για περεταίρω ανάπτυξη έρχονται από το συνδυασμό του αξιόπιστου προϊόντος, σε συνεργασία με ευέλικτες λύσεις. Όπως ανέφερα και στην αρχή, οι πελάτες σήμερα θέλουν την υιοθέτηση λύσεων που αυξάνουν την παραγωγικότητά τους με ευελιξία και προστατεύουν την επένδυσή τους, άρα η κατεύθυνση εκτύπωσης και ψηφιοποίησης μέσω cloud, η ασφάλεια, και η αυτοματοποίηση των ροών εργασίας – workflow, σε συνεργασία με το αξιόπιστο hardware είναι το κλειδί για τις ευκαιρίες ανάπτυξης. Επίσης, όλοι γνωρίζουμε την αναγνωρισημότητα που προσδίδει το χρώμα στην εκτύπωση, έτσι η χρήση έγχρωμων εκτυπωτών και color multifunction από τους πελάτες μας είναι ευκαιρία για ανάπτυξη. Τέλος, η Kyocera επένδυσε και στη κατηγορία των παραγωγικών μηχανών, production printing, με το TASKalfa15000c, με τεχνολογία inkjet, ταχύτητας 150ppm και παραγωγικής δυνατότητας 1.000.0000 σελίδες το μήνα. Είναι ιδανική για πελάτες που θέλουν να εκτελούν in-house εργασίες μεσαίου ή μεγάλου όγκου και να αποδεσμευτούν από outsourcing κόστη εκτύπωσης, μεγιστοποιώντας την λειτουργικότητά τους, καλύπτοντας έτσι τις περισσότερες από τις ανάγκες που έχουν στο μέγιστο δυνατό ROI».

Η στρατηγική για το κανάλι των συνεργατών

Σε ό,τι αφορά τους συνεργάτες, η εταιρεία έχει επιλέξει την πρόσβαση του καναλιού στα προϊόντα μέσα από τους κύριους διανομείς πληροφορικής στην Ελλάδα, στοιχείο που δίνει ευελιξία στις επιλογές των συνεργατών. Επιπλέον, η πληρέστερη γκάμα προϊόντων, δίνει στους συνεργάτες σημαντικά εργαλεία και επιλογές ως προς την κάλυψη των αναγκών των πελατών τους. Σε συνδυασμό με τη στροφή σε λύσεις ασφάλειας εκτυπώσεων, ψηφιοποίησης με τη χρήση των Kyocera MFP και κατάλληλων λογισμικών αλλά και τις λύσεις Cloud Print & Scan, προσφέρει σημαντική αξία στους συνεργάτες.

«Επιπλέον, η αξιοπιστία, και η ταχύτητα στην ανταπόκριση των αιτημάτων των συνεργατών μας, είναι μέρος της στρατηγικής μας».

Σε ό,τι αφορά την απάντηση της Kyocera στη «νέα κανονικότητα», η στρατηγική της εταιρείας είναι σαφής και συγκεκριμένη: «Είναι σαφής η κατεύθυνση σε λύσεις MDS, καθώς και σε workflow automation, security & scanning και on premise & μέσω cloud. To έντυπο εξακολουθεί να είναι αναπόσπαστο κομμάτι των επιχειρηματικών διαδικασιών, ναι είναι μειούμενο, αλλά έχουμε σταματήσει να εκτυπώνουμε ότι δεν χρειαζόμαστε έτσι κι αλλιώς. Πιστεύω, ότι η εποχή χωρίς καθόλου χαρτί θα αργήσει να έρθει, μιας και ο ρόλος του για τη μεταφορά της πληροφορίας εξακολουθεί να είναι σημαντικός, είτε σαν εκτύπωση είτε σαν αρχείο που πρέπει να ψηφιοποιηθεί.

Η Kyocera Hellas είναι εδώ, με λύσεις διαχείρισης για όλο το lifecycle του εντύπου, τη διαχείριση της εκτύπωσης με το σύνολο των λύσεων που την περιβάλλουν αλλά και τη μετατροπή εντύπων σε ψηφιακή πληροφορία, με ευέλικτους τρόπους διαχείρισης και χρήση πολλαπλών προορισμών, όπως cloud, συστήματα αποθήκευσης, document management κλπ».

Σχετικά άρθρα

Το Business Cloud συμμετέχει στην έκθεση Web World Expo

Η HP επιταχύνει το μέλλον της εργασίας με ισχυρές εμπειρίες cloud

Giorgos Athanassiadis

Cloud με Intel Inside

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα