24.5 C
Athens
03/05/2024
Biztech

Οι προηγμένες business λύσεις της Logitech στην Ελλάδα

Στο τεύχος 109 του TCP μιλήσαμε με τον video collaboration country lead της Logitech στην Ελλάδα, Λευτέρη Ξένο, για τις λύσεις συνεργασίας και επικοινωνίας της εταιρείας, μια κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών που έχει εκτοξευτεί το προηγούμενο διάστημα με την καθιέρωση πλέον της υβριδικής εργασίας.


Η Logitech είναι μια εταιρεία με μακρά ιστορία στην Ελλάδα και μάλιστα, εκπροσωπείται από την ίδρυσή της το 1981. Ωστόσο, το 2003 δημιουργήθηκε η τοπική ομάδα ανθρώπων που υποστηρίζουν την αγορά και εκτελούν τις στρατηγικές της μέχρι και σήμερα. Η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, οδήγησε στην ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται (102), μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Είναι γεγονός πως η Logitech έχτισε το όνομα και την ιστορία της στον κόσμο της τεχνολογίας ως ο νούμερο ένα κατασκευαστής ποιοτικών περιφερειακών για υπολογιστές όπως ποντίκια, πληκτρολόγια web cameras και ακουστικά, καθώς επίσης και για προϊόντα της για gamers. Με γνώμονα την εμμονή στο design και την εργονομία, η Logitech εδραιώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο και όπως ήταν φυσικό, η επόμενη λογική κίνηση εξέλιξης ήταν η μεταφορά αυτών των επιτυχημένων αρχών και στον κόσμο του corporate.

Λευτέρης Ξένος, video collaboration country lead, Logitech

«Η Logitech είδε από πολύ νωρίς την ευκαιρία που δημιουργήθηκε στον τομέα της επικοινωνίας μέσω τηλεδιάσκεψης – μία εξαιρετικά δαπανηρή εφαρμογή εκείνα τα χρόνια – και σχεδίασε μία σειρά από προσιτά αλλά άκρως ποιοτικά προϊόντα που καθιερώθηκαν σχεδόν αμέσως και είναι δημοφιλή μέχρι και σήμερα (βλ. Group, Meetup, Connect, BCC950)», εξηγεί ο κ. Ξένος.

Πλέον η γκάμα της Logitech έχει εμπλουτιστεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες για επικοινωνία από το desktop (headsets και web cameras enterprise επιπέδου) μέχρι και τους χώρους συναντήσεων χωρητικότητας από 5 έως και 45 ατόμων, με τα επιτυχημένα προϊόντα Rally Bar Mini, Rally Bar και Rally/Rally Plus.

Η «αιχμή του δόρατος» δεν είναι άλλη από τις ισχυρές συμμαχίες που έχει συνάψει η εταιρεία με τις Microsoft, Zoom και Google, που έχουν ως αποτέλεσμα την προσφορά της πιο ολοκληρωμένης πρότασης της αγοράς σε επίπεδο hardware, software και υπηρεσιών. Με ένα εξαιρετικά λογικό κόστος, ο εταιρικός πελάτης μπορεί να εξοπλίσει τους χώρους του με πιστοποιημένο και όχι απλώς συμβατό, εξοπλισμό video conference που να τρέχει απρόσκοπτα την πλατφόρμα της επιλογής του (Teams Rooms, Zoom Rooms, Google Meet). Από την άλλη, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τα τμήματα ΙΤ, μπορούν να διαχειρίζονται το εξοπλισμό της Logitech πολύ αποτελεσματικά και απλά μέσα από την δωρεάν cloud based εφαρμογή Sync Portal. «Τέλος, το ‘πακέτο’ της Logitech ολοκληρώνεται από το συνδρομητικό πρόγραμμα υπηρεσιών που ονομάζουμε Select, όπου ο τελικός πελάτης απολαμβάνει προνόμια, όπως next day RMA, επέκταση των εγγυήσεων του εξοπλισμού του, υποστήριξη 24/7, στατιστικά χρήσης των χώρων του και πολλά άλλα που έρχονται σύντομα. Ως εκ τούτου, είναι σαφές πως η Logitech προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην αγορά που δεν εξαντλείται μόνο σε μια ‘καλή κάμερα’».

Η απάντηση στο hybrid workspace

Πλέον δεν μιλάμε για τάση, αλλά για μία πραγματικότητα για την οποία η Logitech έχει μεγάλο ενθουσιασμό. Λόγω του υβριδικού μοντέλου εργασίας που εφαρμόζεται κατά κόρον στις ελληνικές επιχειρήσεις, η τάση είναι οι χώροι συναντήσεων να μικραίνουν και να πληθαίνουν, ενώ οι εξ αποστάσεως εργαζόμενοι αναζητούν προϊόντα που να διατηρούν τον προσωπικό τους χώρο σε τάξη και να απολαμβάνουν υψηλή ποιότητα ήχου και εικόνας. Έτσι, η Logitech έχει επικεντρωθεί στο desktop, προσφέροντας άκρως ποιοτικές και εργονομικές λύσεις ποντικιών και πληκτρολογίων, εξαιρετικές και αξιόπιστες web cameras σε μία ποικιλία τιμών και χαρακτηριστικών, ενώ το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι άλλο από το ολοκαίνουργιο Logi Dock. Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον gadget, που «καθαρίζει» το γραφείο από όλες τις καλωδιώσεις καθώς συγκεντρώνει τις συνδέσεις όλων των περιφερειακών, οδηγεί τη δεύτερη οθόνη, φορτίζει το laptop, και όλα αυτά από μία και μόνο σύνδεση USB. Ταυτόχρονα, το προϊόν είναι εξοπλισμένο με ηχεία και μικρόφωνα για την διενέργεια των ηλεκτρονικών συναντήσεών μας με κορυφαία ποιότητα ήχου, ενώ «μιλάει» με το calendar και ειδοποιεί μέσω φωτεινών ενδείξεων ότι πλησιάζει η ώρα του meeting το οποίο μάλιστα, ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Διανομείς/μεταπωλητές

H Logitech εφαρμόζει μοντέλο διανομής τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο. Για τα επαγγελματικά προϊόντα VC, ο αποκλειστικός διανομέας στην Ελλάδα είναι η Oktabit και στην Κύπρο η ASBIS. Σε δεύτερο επίπεδο, υπάρχουν οι μεταπωλητές, οι οποίοι κατά κύριο λόγο είναι εταιρείες παροχής ολοκληρωμένων οπτικοακουστικών λύσεων και λύσεων IT, ενώ βεβαίως έχουν δομηθεί στενές σχέσεις με όλους τους μεγάλους retailers και e-tailers οι οποίοι προωθούν κυρίως τους box moving κωδικούς στο B2B κοινό.

Κλείνοντας τη συνέντευξη, ζητήσαμε από τον κ. Ξένο να μας πει δυο λόγια για τον ρόλο του, αλλά και για τους στόχους της Logitech στην ελληνική αγορά.

«Ο δικός μου ρόλος στη Logitech είναι πολυσχιδής. Καθημερινά υποστηρίζω το κανάλι μας αφενός με εκπαίδευση και αφετέρου με όλα όσα χρειάζονται οι μεταπωλητές μας -τόσο σε εμπορικό όσο και σε τεχνικό επίπεδο- για την επιτυχημένη προώθηση και ενσωμάτωση των λύσεων μας στους χώρους των τελικών πελατών τους. Οι επιδείξεις των προϊόντων και των λύσεων μας στους τελικούς πελάτες αποτελεί μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μου, ενώ φροντίζω και για την επικοινωνία του brand στις δύο αγορές για τις οποίες είμαι υπεύθυνος.

Σε ότι αφορά τους άμεσους στόχους μου, έχω την αίσθηση ότι ο βασικότερος που έθεσα πριν από εννέα περίπου μήνες, όταν εντάχθηκα στο δυναμικό της Logitech, έχει επιτευχθεί. Φρόντισα αμέσως να έρθω σε επαφή να εκπαιδεύσω και να συνεργαστώ επί πραγματικών ευκαιριών με τον σκληρό πυρήνα των AV και IT μεταπωλητών μας, τον οποίο μάλιστα διεύρυνα. Εννέα μήνες μετά αισθάνομαι ευγνώμον για την εμπιστοσύνη που έδειξαν όχι μόνο στο brand αλλά και σε εμένα προσωπικά, γεγονός που έχει αποδώσει καρπούς υπό την μορφή ορισμένων σημαντικών έργων που έχουμε κερδίσει μαζί στο σύντομο αυτό διάστημα.

Από εδώ και πέρα, έχοντας κατακτήσει την πρώτη κορυφή, η συνέχεια ανήκει στις άοκνες προσπάθειες επικοινωνίας των Β2Β προϊόντων και λύσεων της Logitech μέσα από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, εκθέσεις, συνέδρια, webinars και στην σφυρηλάτηση συμμαχιών που θα ενισχύσουν σημαντικά αυτήν την προσπάθεια. Ο στόχος είναι το μήνυμα να ταξιδέψει όσο γίνεται πιο μακριά μέσα στις δύο αγορές για τις οποίες είμαι υπεύθυνος, με σκοπό την παραγωγή νέων ευκαιριών πρωτογενώς, που εν συνεχεία θα δρομολογηθούν κατά τρόπο στρατηγικό πίσω στο κανάλι μας, ενισχύοντας περαιτέρω τα αποτελέσματά μας και φυσικά την σχέση εμπιστοσύνης με τους μεταπωλητές μας».

Σχετικά άρθρα

Η IBM ανέλαβε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Eurolife FFH

Giorgos Athanassiadis

Η Upcom προσφέρει σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού

Giorgos Athanassiadis

Tα Lumia 950 και Lumia 950 XL έφθασαν στην Ελλάδα

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα