20.6 C
Athens
28/03/2024
Biztech

Ο κόσμος γίνεται mobile

Μέχρι το τέλος του 2013, περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια smartphones, 300 εκατομμύρια tablets και 1 δισεκατομμύριο φορητοί υπολογιστές αναμένεται ότι θα χρησιμοποιούνται παγκοσμίως, εξέλιξη που αποδεικνύει ότι το μέλλον των υπολογιστικών συσκευών βρίσκεται πράγματι στο mobile. Αυτά είναι τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας 2013 Global Mobile Consumer Survey την οποία διενήργησε η Deloitte. Στην έρευνα συμμετείχαν περίπου 40.000 καταναλωτές και χρήστες κινητών συσκευών από είκοσι χώρες, τόσο από αναπτυγμένες, όσο και αναπτυσσόμενες αγορές.

Ολοταχώς για 4G

Η έρευνα εντόπισε ότι οι καταναλωτές των ανεπτυγμένων αγορών και οι επαγγελματίες σε πόλεις των αναπτυσσόμενων αγορών, έχουν μέχρι και εννιά κινητές συσκευές στην κατοχή τους. Η κυριότητα συσκευών με πρόσβαση στο διαδίκτυο αυξήθηκε σε όλες τις χώρες οι οποίες συμμετείχαν στην έρευνα μεταξύ του 2012 και του 2013. Επιπλέον, με την αύξηση του αριθμού των κινητών συσκευών, ο μέσος όρος κίνησης δεδομένων ανά συσκευή αυξάνεται επίσης. Αυτός ο πολλαπλασιασμός των συσκευών είναι θετικός για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αφού έχουν την ευκαιρία να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ενσωματώνουν μέρος της κίνησης δεδομένων στη χρήση του κινητού τους, προσφέροντας μεγαλύτερα πακέτα δεδομένων.

Σημαντικό στοιχείο για τους παρόχους είναι ότι το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι επιθυμεί να πραγματοποιήσει αναβάθμιση σε LTE (Long Term Evolution – 4G) μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Το ποσοστό αυτό δημιουργεί νέες ευκαιρίες για έσοδα αλλά και αυξημένες απαιτήσεις για τα δίκτυα.

Οι “ανεκμετάλλευτοι” καταναλωτές

Η μελέτη διακρίνει τις ηλικίες 55+ ως μια ανεκμετάλλευτη καταναλωτική ομάδα την οποία οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας θα έπρεπε να έχουν προσεγγίσει πιο στοχευμένα. Για παράδειγμα, τα  smartphones  έχουν εισχωρήσει στο 65% της αγοράς που απαρτίζεται από καταναλωτές ηλικίας 55+ στη Σιγκαπούρη και στο 75% της ίδιας αγοράς στην Νότια Κορέα. Ωστόσο, η διείσδυση αυτή εξακολουθεί να υστερεί σε χώρες όπως οι ΗΠΑ (31%), το Βέλγιο (21%) και η Ιαπωνία (15%). Οι μεγαλύτεροι ηλικιακά δεν υστερούν πάρα πολύ στη χρήση των tablets, αφού όλες οι ηλικιακές ομάδες δηλώνουν περιορισμένη χρήση τους.

Δημιουργία χώρου για ανταλλαγή μηνυμάτων

Ο κλάδος έφτασε σε κομβικό σημείο στις αρχές του 2013, όταν ο όγκος χρήσης των πλατφορμών άμεσων μηνυμάτων (IM) ξεπέρασε τα γραπτά μηνύματα κειμένου (SMS) για πρώτη φορά. Ενώ τα SMS θα συνεχίσουν να δημιουργούν σημαντικά έσοδα, άνω των $130 δις για το 2013, η αυξανόμενη δημοτικότητα των άμεσων μηνυμάτων (ΙΜ) και άλλων εφαρμογών είναι πιθανό να συμβάλει στην ενίσχυση των πωλήσεων κινητών ευρυζωνικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα οι υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων κατέλαβαν την πρώτη θέση στις κατατάξεις τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών των χωρών: Αργεντινής (69%), Κίνας (72%), Γερμανίας (45%), Μεξικού (63%), Ολλανδίας (73%), Σιγκαπούρης (60%), Νότιας Κορέας (59%) και Ισπανίας (77%). 

Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να επανεκτιμήσουν την ανάλυσή τους και τη σχέση τους με τις υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων και με τις υπόλοιπες εφαρμογές γραπτών μηνυμάτων.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Και Microsoft ERP προσφέρει πλέον η Bewise

Giorgos Athanassiadis

Κώστας Λουκάς: Ο νέος γενικός διευθυντής μεγάλων πελατών Microsoft CEE

Giorgos Athanassiadis

Demo Center από Samsung και Active

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα