Μέσω διαδικτυακής συνέντευξης τύπου, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Απριλίου 2021, η Huawei CBG Ελλάδος σύστησε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ και συνεργάτες της τον νέο country manager Andy Miao, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.
Το μήνυμά του, σαφές: η εταιρεία παρόλες τις προκλήσεις εν των τελευταίων δύο ετών δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν «έξυπνο» κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας.
Ο Πέτρος Δρακόπουλος, marketing director, και ο Θάνος Ψυχάρης, retail director και CTA Retail, μοιράστηκαν με τους ψηφιακούς καλεσμένους τους όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα συναρπαστικά λανσαρίσματα που ξεκινούν σήμερα και θα συνεχίσουν και τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά: ευφυή ακουστικά με προσαρμόσιμο active noise cancellation, smartwatches τελευταίας τεχνολογίας και απαράμιλλου design, προηγμένα μοντέλα laptops -κι αυτά είναι μόνο η αρχή. Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν επίσης και για τις τελευταίες εξελίξεις και τη στρατηγική της Huawei γύρω από το Huawei Mobile Services (HMS) με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το AppGallery θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες top εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και προνόμια μεγάλης αξίας στον καταναλωτή.
Σημαντική η ελληνική αγορά για τη Huawei
Όπως ανέφερε και ο νέος country manager της Huawei CBG Ελλάδος, Andy Miao, ένας από τους λόγους που η Huawei έχει τόση απήχηση στο ελληνικό κοινό είναι το ότι οι Έλληνες λατρεύουν τόσο την υψηλή τεχνολογία όσο και το design, τα δύο δηλαδή καθοριστικά συστατικά που εμπεριέχουν στο DNA τους τα προϊόντα της Huawei.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Huawei είδε τα MateBook της να γίνονται ανάρπαστα στην Ελλάδα, τα tablets της να κερδίζουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς τα smartwatches να γίνονται η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους φανατικούς χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021.
Επόμενα βήματα της Huawei για το 2021 είναι η ένταξη νέων εφαρμογών και περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery αλλά και πολλών συνεργειών με παρόχους περιεχομένου για τη δημιουργία επιπλέον παροχών για τον καταναλωτή, ενώ τελικός στόχος είναι να βελτιστοποιηθεί το user experience.
H Huawei βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891,4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020. Μυστικό της, οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην έρευνα & ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Προσανατολισμένη στην καινοτομία, μετρά περισσότερους από 194.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 105.000 επικεντρώνονται στην Ε&Α.