Nεα λυση CRM απο τη SAP

Η SAP ανακοίνωσε την κυκλοφορία της τελευταίας βελτιωμένης έκδοσης της λύσης SAP Digital for Customer Engagement, η οποία είναι διαθέσιμη για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της SAP. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) βασισμένη στο cloud, η οποία έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων στις διαδικασίες των πωλήσεων, αλλά και της εξυπηρέτησης πελατών.

 

Η λύση SAP Digital for Customer Engagement διατέθηκε για πρώτη φορά στην αγορά τον Μάιο του 2015 και επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται καλύτερα τις υπάρχουσες επαφές τους, να προσεγγίζουν νέους πελάτες, καθώς και αναπτύσσουν καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες τροφοδοτούνται από την πλατφόρμα SAP HANA. Τα νέα χαρακτηριστικά και οι βελτιωμένες δυνατότητες της εν λόγω λύσης παρέχουν στο χρήστη απρόσκοπτη διασύνδεση με κάθε πελάτη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν:

 

  • Αυξημένη λειτουργικότητα του e-mail marketing

 

  • Δυνατότητες πρόβλεψης πωλήσεων

 

  • Πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής υποστήριξης (μέσω Twitter), για online εξυπηρέτηση των χρηστών της διαδικτυακής κοινότητας

 

  • Δυνατότητα πραγματοποίησης πωλήσεων οπουδήποτε, μέσω συσκευών που διαθέτουν λειτουργικό iOS και Android, ως προσθήκη στις ήδη διαθέσιμες συσκευές με λειτουργικό σύστημα Windows

 

  • Ευκολότερη πρόσβαση όλων των εργαζομένων μιας εταιρείας σε επιχειρησιακά δεδομένα, δίνοντας τους τη δυνατότητα να λαμβάνουν γρήγορα αποφάσεις τη στιγμή που χρειάζεται

 

  • Δυνατότητα παραγωγής νέων, ολοκληρωμένων αναφορών που περιέχουν γνώσεις σχετικά με τις πωλήσεις, καθώς και θέματα εξυπηρέτησης πελατών.

 

Η λύση SAP Digital for Customer Engagement είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο SAP Store, για αγορά ή για δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Όποιος συμμετέχει στη δοκιμή λαμβάνει αυτόματα τις ενημερώσεις, οι οποίες διατίθενται διαδοχικά από την εταιρεία με κάθε αναβάθμιση της λύσης. Επιπλέον, η εν λόγω λύση είναι άμεσα διαθέσιμη και μπορεί να εγκατασταθεί μέσα σε λίγα λεπτά ακολουθώντας απλά βήματα. Η πρόσβαση στα δεδομένα μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε, καθώς και σε κινητές συσκευές, χωρίς επιπλέον κόστος. Επίσης, ο εκάστοτε υπεύθυνος πωλήσεων μπορεί να εισάγει τα δεδομένα του πελάτη από διαφορετικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των Outlook, Google ή CSV αρχείων, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα ξεκινά να εντοπίζει και να διαχειρίζεται όλες τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη με τα υπόλοιπα εγκατεστημένα προγράμματα.

Related Posts