Μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων έδωσε στην Κωτσόβολος η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία. Βέβαια στην αύξηση των πωλήσεων, σημαντικό ρόλο έπαιξαν και μια σειρά προωθητικών ενεργειών στις οποίες προέβη η Κωτσόβολος το τελευταίο διάστημα.
Συγκεκριμένα, εκτιμάται πως η αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων, στο διάστημα πριν ξεκινήσει το Μουντιάλ και για λίγες ημέρες μετά, ανήλθε περίπου στο 20-25%, ενώ για την ίδια περίοδο, το μερίδιο των μεγάλων τηλεοράσεων (από 46’’ και άνω) κινήθηκε σε ποσοστό άνω του 15% επί των συνολικών πωλήσεων.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.