19.8 C
Athens
01/05/2024
Biztech

MMD: 10 χρόνια στην Ελλάδα κατακτώντας την κορυφή

Τον περασμένο Μάιο, οι εταιρείες MMD και AOC, γιόρτασαν μαζί με το δίκτυο πωλήσεων και συνεργατών τους την κατάκτηση της 1ης θέσης στην αγορά οθονών για υπολογιστές για το 2018 στην Ελλάδα, που συνέπεσε με τη συμπλήρωση 10 ετών παρουσίας της εταιρίας στην Ελλάδα. Με αφορμή το γεγονός αυτό μιλήσαμε με τον Αλέξανδρο Τσονάτο, sales manager Greece/Cyprus της MMD.

 


 

Ξεκινώντας να θυμίζουμε ότι και τα δύο brands ανήκουν στον ίδιο όμιλο και συγκεκριμένα στην TVP Technology τον μεγαλύτερο κατασκευαστή οθονών παγκοσμίως.

Η AOC είναι απευθείας θυγατρική της TVP, ενώ το 2009 ο όμιλος ίδρυσε την MMD με σκοπό την κατασκευή και διάθεση των καταναλωτικών, business και digital signage οθονών της Philips. Επιπλέον, η TVP αποτελεί και OEM για λογαριασμό άλλων εταιρειών.

 

Ξεκινώντας θελήσαμε να μάθουμε εάν υφίσταται ένας άτυπος «εσωτερικός» ανταγωνισμός μεταξύ των δύο brands, καθότι η AOC είναι κυρίως γνωστή στο χώρο του gaming, ενώ από την άλλη η εταιρεία διαθέτει και B2B σειρές, όπως επίσης και η Philips. Όπως μας ξεκαθάρισε ο κ. Τσονάτος, δεν υπάρχει «ανταγωνισμός» καθώς ο στόχος της εταιρίας είναι να οδηγήσει τα δύο brands στην κατεύθυνση που έχουν εδραιωθεί τα τελευταία χρόνια. «Η AOC θέλουμε να καθιερωθεί ως ένα κατεξοχήν gaming και B2C brand και η Philips να απολαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία Β2Β, χωρίς όμως να αποκλείεται και το αντίθετο. Για παράδειγμα, τα έργα του δημοσίου που τυπικά ανήκουν στην κατηγορία B2B, δεν απαιτούν οθόνες με ιδιαίτερες τεχνικές  προδιαγραφές και έτσι δεν αποκλείονται τα πιο «απλά» σε χαρακτηριστικά μοντέλα».

 

Από το 2% στην πρώτη θέση!

Αλέξανδρος Τσονάτος, sales manager Greece/Cyprus της MMD

Όπως προαναφέραμε, στις 23 Μαΐου, στελέχη των δύο εταιρειών μεταξύ των οποίων ο Stefan Sommer, director marketing & business management Europe, ο Michel Wals, international sales director MMD, η Ξένια Μπαϊρακτάρη, marketing communications manager Philips – Europe και ο Αλέξανδρος Τσονάτος, sales manager Greece/Cyprus, παρουσίασαν τα στοιχεία που πιστοποιούν τη διαρκώς ανοδική πορεία των εταιριών MMD και AOC, και τις φέρνουν πλέον στην πρώτη θέση των πωλήσεων οθονών υπολογιστή στην Ανατολική Ευρώπη και στην τρίτη θέση σε ολόκληρη την Ευρώπη. Παράλληλα παρουσίασαν τα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Όπως μας ανέφερε ο κ. Τσονάτος στην ελληνική αγορά, οι δύο εταιρείες αποτελούν σήμερα τα κορυφαία brands στις πωλήσεις οθονών. Από το 2009 έως το τέλος του 2018 σε Ελλάδα και Κύπρο έχουν πωληθεί συνολικά 400.000 τεμάχια. Πρόκειται για κορυφαία επίδοση που αντιστοιχεί στο 30% του μεριδίου της ελληνικής αγοράς βάση των επίσημων ερευνών του δικτύου διανομέων. Πρόκειται πράγματι για μια εντυπωσιακή ανάπτυξη από το 2009, όταν η MMD ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά με τις οθόνες Philips κατέχοντας μερίδιο μόλις 2%. Αξίζει να σημειωθεί ότι ισχυρή ώθηση σε αυτή την πορεία έδωσε η έναρξη της επίσημης διάθεσης των οθονών AOC στην Ελλάδα από το 2013.

«Οι κατηγορίες gaming και business λειτουργούν ως σημεία αναφοράς στη γκάμα των προϊόντων μας σε συνδυασμό με την τιμολογιακή πολιτική μας. Όμως, όλες οι σειρές οθονών μας, βρίσκονται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών».

 

Ισχυρό δίκτυο συνεργατών

Σε ότι αφορά το δίκτυο των συνεργατών, ο κ. Τσονάτος ανέφερε ότι η εταιρεία είναι πολύ χαρούμενη για το δίκτυο των συνεργατών που έχει καταφέρει να χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, καθώς πρόκειται για έμπειρους ανθρώπους της αγοράς, διανομείς και μεταπωλητές, οι οποίοι αγαπούν και εμπιστεύονται τα brands Philips και AOC χάρη στους εξής τέσσερις πυλώνες: την τιμή, την εξυπηρέτηση, την εγγύηση, και την άμεση ανταπόκριση.

«Προσωπικά, με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη των καταναλωτών. Εκείνων των ανθρώπων που στέκονται δίπλα μας, δυναμικά επί 10 συναπτά έτη, επιλέγοντας σταθερά τα δικά μας προϊόντα! Και από την πλευρά μας, υπόσχομαι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις στις ανάγκες τους τόσο για άνετη και παραγωγική εργασία όσο και για δυναμική ψυχαγωγία»!

 

Faster, sharper & bigger

Με τις καινοτομίες, το δυναμικό σχεδιασμό, την απόδοση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και τις ανταγωνιστικές τιμές και την άρτια τεχνική υποστήριξη να αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των οθονών Philips και AOC, το κεντρικό motto των MMD και AOC «Faster, sharper & bigger» βάζει ψηλά τον πήχη όχι μόνο για τη φετινή χρονιά αλλά και για πολλά ακόμα χρόνια επιτυχίας και κυριαρχίας στην αγορά!

Σχετικά άρθρα

Backup365 Disaster Recovery στο cloud

Διάκριση για την Interworks από την Gartner

Kitriniaris

Διπλάσιος τζίρος για την MLS στο εξάμηνο

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα