Microsoft Partner Event: Οι συνεργατες πανε Cloud

Το Biztech.gr βρέθηκε στο καθιερωµένο ετήσιο ραντεβού της Microsoft µε τους συνεργάτες της και σας µεταφέρει τις τελευταίες εξελίξεις που καταδεικνύουν ότι το IT πάει cloud και οι συνεργάτες πρέπει και µπορούν να ακολουθήσουν.

Ο φιλόξενος χώρος του Hub Events ήταν για µια ακόµη φορά το σηµείο συνάντησης των συνεργατών και γέµισε αρκετά γρήγορα.Τους παρευρισκόµενους καλωσόρισε ο Βαγγέλης Χρυσοχόος, διευθυντής πωλήσεων µικρών και µεσαίων επιχειρήσεων και συνεργατών της εταιρείας, ο οποίος µέσα σε λίγα λεπτά µετέδωσε ξεκάθαρα το µήνυµα. Τόσο η Microsoft όσο και οι συνεργάτες της, πρέπει να µιλούν ξεκάθαρα για το cloud και τις λύσεις που µπορούν να υλοποιηθούν σε αυτό. Κατέστησε σαφή την αφοσίωση της εταιρείας στο µοντέλο των συνεργατών, αφού η εταιρεία δεν µπορεί να πουλήσει χωρίς τους συνεργάτες. Με αυτό τον τρόπο θα µπορέσουν και τα δυο µέλη της σχέσης να βγουν ωφεληµένα.

Τη σκυτάλη πήρε ο Μάριος Ίσσαρης, διευθυντής marketing και operations της Microsoft Hellas. Ο κ. Ίσσαρης αναφέρθηκε στο cloud ως τη µεγαλύτερη ευκαιρία που υπάρχει αυτή τη στιγµή για το κανάλι των συνεργατών. Κατέστησε σαφές ότι πρόκειται για µια αλλαγή που βρίσκεται ήδη εδώ, και όχι για κάτι που έρχεται, αφού οι πελάτες στρέφονται όλο και πιο έντονα στις υπηρεσίες cloud, οι οποίες τους αυξάνουν την παραγωγικότητα και τους επιτρέπουν να κάνουν πολλά περισσότερα.

Συνεχίζοντας, ο CMO της Microsoft Hellas αναφέρθηκε στο µοντέλο που µοιάζει να επικρατεί στις υλοποιήσεις cloud και δεν είναι άλλο από το Hybrid Cloud. Έδωσε ιδιαίτερη έµφαση στα ζητήµατα ενηµέρωσης των πελατών πάνω στο cloud, σχετικά µε το κοµµάτι της ασφάλειας, τα οποία ακόµη και σήµερα µοιάζουν να δυσχεραίνουν τη µετάβασή τους στο cloud και παρότρυνε τους συνεργάτες να συµβάλλουν στην ενηµέρωσή τους.

Πέρα από την ενηµέρωση στα θέµατα ασφάλειας, ο Μάριος Ίσσαρης προχώρησε ακόµη περισσότερο, παρουσιάζοντας σενάρια που µπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό σηµείο εκκίνησης συζήτησης για το cloud, ανάµεσα στους συνεργάτες και στους πελάτες. Ο πρώτος τρόπος εισόδου του πελάτη στο cloud είναι µέσω του Azure.

Τα σενάρια που έχει δείξει η παγκόσµια εµπειρία ως πιο βατά για µια πρώτη συζήτηση είναι:

Backup & Disaster recovery: Η αναγκαιότητα του business continuity είναι δεδοµένη στις µέρες µας, αλλά σε πολλές περιπτώσεις το κόστος µιας παράλληλης υποδοµής είναι δυσβάσταχτο. Το Azure µε την ευελιξία που προσφέρει, έρχεται εδώ να παρέχει εξαιρετικά χαρακτηριστικά επιχειρησιακής συνέχειας σε ιδιαίτερα προσιτό κόστος.

Virtual συστήµατα για περιβάλλον ανάπτυξης και δοκιµής: Ειδικά για τις περιπτώσεις εταιρειών που αναπτύσσουν τις δικές τους εφαρµογές ή θέλουν να δοκιµάσουν µια νέα πλατφόρµα, η δηµιουργία συστηµάτων ανάπτυξης και δοκιµής είναι εξαιρετικά δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία. Το αντίστοιχο σενάριο στο Azure είναι εξαιρετικά απλό, γίνεται άµεσα και κοστίζει ελάχιστα.

Website: Το τρίτο σενάριο που αποτελεί µια πολύ καλή πρώτη συζήτηση για το Azure, είναι η φιλοξενία web site. Η ευελιξία και οι δυνατότητες κλιµάκωσης του Azure είναι πραγµατικά µοναδικές, µε χαρακτηριστικότερο ίσως παράδειγµα αυτό του site Pottermore.com, το οποίο µε τη βοήθεια του Azure κατάφερε να εξυπηρετήσει 1 δις views σε 2 εβδοµάδες.

Ο δεύτερος τρόπος που µπορεί να προσεγγίσει ο συνεργάτης µια εταιρεία είναι το Office 365. Εκεί τα βασικά κοµµάτια που µπορεί να προωθηθούν είναι το Yammer, όπου πλέον όλες οι δυνατότητες των social networks έρχονται στο Intranet της εταιρείας. Εκτός από αυτό, όµως, υπάρχει και το mail, µια υπηρεσία η διαθεσιµότητα της οποίας είναι κρίσιµη για πολλές επιχειρήσεις και η µετάβασή της στο Office 365 αφαιρεί σηµαντικό βάρος από την εταιρεία.

Στη “σκηνή” ανέβηκε στη συνέχεια ο Γιώργος Βρέλλος, channel sales lead της εταιρείας, ο οποίος τόνισε για µια ακόµη φορά ότι το Cloud είναι ήδη εδώ και ότι οι συνεργάτες έχουν ένα περιθώριο 3 ετών για να αλλάξουν τα πάντα και στην ελληνική αγορά. Η προσέγγιση που πρέπει να ακολουθηθεί είναι ειδικές λύσεις για ειδικές ανάγκες.

Ο Γιώργος Βρέλλος, αναφέρθηκε πολύ συγκεκριµένα στις ευκαιρίες που παρέχει το cloud, κάτι που προκύπτει από τους απίστευτους ρυθµούς ανάπτυξης που επιτυγχάνονται σε διάφορα προϊόντα. Πιο συγκεκριµένα, το Office 365 έχει παρουσιάσει ρυθµό ανάπτυξης της τάξης του 300% YoY, ενώ αντίστοιχα καταιγιστικά είναι και τα νούµερα για το Azure που έχει ανάπτυξη YoY µε ρυθµό 400%.

Ο cloud-enable συνεργάτης, έχει 1,6 φορές µεγαλύτερο µικτό κέρδος, 2,4 φορές µεγαλύτερα έσοδα και βλέπει 1,5 φορές περισσότερους πελάτες από τον συνεργάτη που παραµένει στο κλασικό µοντέλο. Γιώργος Βρέλλος

Αυτή τη στιγµή υπάρχουν πάνω από 800 χιλιάδες ενεργοί χρήστες Office, µε πάνω από 500 συνεργάτες που είναι ενεργοί. Αντίστοιχα, στο Azure υπάρχουν 50 συνεργάτες µε κεντρικά συµβόλαια MS Azure. Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις του Dynamic CRM διπλασιάζονται κάθε χρόνο. 

Συνεχίζοντας, ο Γιώργος Βρέλλος αναφέρθηκε στα κέρδη που έχουν οι συνεργάτες που δραστηριοποιούνται µε προϊόντα cloud, όπου σε επίπεδο µικτών εσόδων είναι 1,6 φορές καλύτερα σε σχέση µε τους συνεργάτες που ασχολούνται µε το κλασικό business. Η ανάπτυξη των κερδών τους είναι 2,4 φορές ταχύτερες, ενώ αντίστοιχα αποκτούν 1,5 φορές περισσότερους πελάτες. Ο κύκλος της πώλησης στην περίπτωση του cloud δεν κλείνει, µέχρι ο συνεργάτης να εξασφαλίσει την εγκατάσταση, την υλοποίηση και την κατανάλωση της λύσης.

Ο Γιώργος Βρέλλος ήταν ξεκάθαρος στα λεγόµενά του, τα οποία και σας µεταφέρουµε αυτούσια: “Βήµα-βήµα αλλάζουµε. Μαζί, όπως πάντα, µε το σωστό τρόπο και επιταχύνουµε, γιατί η αλλαγή είναι ήδη εδώ.”