25.4 C
Athens
08/05/2024
Biztech

Microsoft: 7ιντσο tablet και μείωση τιμών για τα Windows

Με τις πωλήσεις των PC να έχουν πάρει για τα καλά την κατηφόρα και την ίδια να μην μπορεί να βρει, προς το παρόν, το βηματισμό της στη νέα mobile εποχή, η Microsoft αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της σε όλους τους τομείς της αγοράς.

Σύμφωνα λοιπόν, με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα The Wall Street Journal, η εταιρεία από το Redmond μέσα στους επόμενους μήνες θα αρχίσει τη μαζική παραγωγή ενός νέου tablet 7 ιντσών και θα ρίξει τις τιμές των Windows και Office προκειμένου να δώσει ώθηση στις πωλήσεις συσκευών χαμηλού κόστους που τρέχουν λειτουργικό της Microsoft. Παράλληλα και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, η εταιρεία συνεχίζει την εξέλιξη του δικού της smartphone, αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα το λανσάρει στην αγορά.

Μετά την εμπορική επιτυχία του iPad mini της Apple και του Google Nexus 7, η Microsoft αντιλαμβάνεται ότι η αγορά όχι μόνο γίνεται πιο mobile αλλά ταυτόχρονα…συρρικνώνεται. Έτσι, μέσα στο 2013 θέλει να κυκλοφορήσει την 7ιντση έκδοση του Surface tablet προκειμένου να ανταγωνιστεί την Apple και την Google.

H Microsoft έχει πικρή εμπειρία ως τώρα από τα tablets, καθώς οι αποστολές του 10,6” Surface RT, οι οποίες ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2012, δεν ξεπέρασαν τις 900.000 συσκευές, κατατάσσοντας την εταιρεία εκτός πρώτης πεντάδας κατασκευαστών. Ταυτόχρονα, η Microsoft νιώθει την πίεση τόσο από την εγγενή πτώση των πωλήσεων στην αγορά των PC, όσο και από την απροθυμία των καταναλωτών να υιοθετήσουν τα νέα Windows 8.
 

Σχετικά άρθρα

Ενίσχυση χρηματοδότησης του ICT4Growth

Kitriniaris

Ολιστική εμπειρία hybrid cloud από την HPE σε συνεργασία με την AWS

Giorgos Athanassiadis

Έρευνα του ELTRUN για το e-Commerce

antonyroussel

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα