16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Microsoft: $405 εκατ. για μάρκετινγκ των Windows και στόχος 16 εκατ. πωλήσεις tablets;

Μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια πρόκειται να ξεκινήσει η Microsoft για την προώθηση των Windows 8.1, με στόχο την πώληση 16 εκατομμυρίων tablets κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που κάνουν τον γύρω του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει, η Microsoft θα δαπανήσει $131 εκατ. σε προσφορές και κίνητρα προς τους καταναλωτές, ενώ τα υπόλοιπο $274 εκατ. θα δαπανηθούν προς ενέργειες μάρκετινγκ. Η αλήθεια είναι ότι  η εταιρεία ήδη προσπαθεί να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στο retail, καθώς στις ΗΠΑ ήδη προχώρησε σε συμφωνία με την Best Buy για τη δημιουργία 600 Windows Stores μέσα στα καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας, ενώ αναμένονται ανάλογες συμφωνίες με μεγάλους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο .

Όσον αφορά τον στόχο των 16 εκατομμυρίων πωλήσεων μέσα στην περίοδο των Χριστουγέννων, οι περισσότεροι αναλυτές θεωρούν ότι μάλλον είναι υπεραισιόδοξος. Όλοι όμως συμφωνούν ότι ο εν λόγω στόχος δεν μπορεί παρά να αναφέρεται σε συσκευές Windows απ’ όλους τους κατασκευαστές και φυσικά όχι μόνο τα Surface της Microsoft. Πάντως μέχρι αυτή τη στιγμή η εταιρεία τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τις πληροφορίες αυτές.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Νέο portal για την Εθνική Τράπεζα δια χειρός Cognity

Kitriniaris

Η λογιστική σουίτα PBS ONE της Prosvasis εμπλουτίζεται με την εφαρμογή «PBS Μισθοδοσία»

Giorgos Athanassiadis

Η Bitdefender αναδείχθηκε “Visioner” στο Gartner Magic Quadrant 2023

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα