Microsoft: $405 εκατ. για μαρκετινγκ των Windows και στοχος 16 εκατ. πωλησεις tablets;

Μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια πρόκειται να ξεκινήσει η Microsoft για την προώθηση των Windows 8.1, με στόχο την πώληση 16 εκατομμυρίων tablets κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που κάνουν τον γύρω του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει, η Microsoft θα δαπανήσει $131 εκατ. σε προσφορές και κίνητρα προς τους καταναλωτές, ενώ τα υπόλοιπο $274 εκατ. θα δαπανηθούν προς ενέργειες μάρκετινγκ. Η αλήθεια είναι ότι  η εταιρεία ήδη προσπαθεί να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στο retail, καθώς στις ΗΠΑ ήδη προχώρησε σε συμφωνία με την Best Buy για τη δημιουργία 600 Windows Stores μέσα στα καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας, ενώ αναμένονται ανάλογες συμφωνίες με μεγάλους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο .

Όσον αφορά τον στόχο των 16 εκατομμυρίων πωλήσεων μέσα στην περίοδο των Χριστουγέννων, οι περισσότεροι αναλυτές θεωρούν ότι μάλλον είναι υπεραισιόδοξος. Όλοι όμως συμφωνούν ότι ο εν λόγω στόχος δεν μπορεί παρά να αναφέρεται σε συσκευές Windows απ’ όλους τους κατασκευαστές και φυσικά όχι μόνο τα Surface της Microsoft. Πάντως μέχρι αυτή τη στιγμή η εταιρεία τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τις πληροφορίες αυτές.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.