16.6 C
Athens
29/03/2024
Biztech

MFPs: Ολιστική προσέγγιση στο περιβάλλον εκτύπωσης

Οι εκτυπωτές δεν βρίσκονται συνήθως στο µυαλό των ανθρώπων του καναλιού καθώς αποτελούν συσκευές commodity. Ακόµα όµως και τώρα οι multifunction printers παρέχουν επιπλέον ευκαιρίες, ειδικότερα αν µπουν στα πλαίσια µιας ευρύτερης στρατηγικής της επιχείρησης. Και καλό είναι να µην ξεχνάµε, ότι οι επιχειρήσεις όλων των µεγεθών χρειάζονται να τυπώνουν, να αντιγράφουν και να σαρώνουν έγγραφα. Ενίοτε να στέλνουν και fax.

Ναι ακόµη και σήµερα οι επιχειρήσεις πραγµατοποιούν µια σειρά από εργασίες όπως αυτές που αναφέραµε παραπάνω. Και οι multi-function printers αποτελούν την καλύτερη απάντηση σε αυτές τις ανάγκες. Στην εν λόγω κατηγορία προϊόντων περιλαµβάνονται µια σειρά από συσκευές που απευθύνονται σε καταναλωτές και πολλές φορές βλέπουµε σε προσφορές από το retail σε τιµές της τάξης των 50-60€. Όµως υπάρχουν και πολλά άλλα µοντέλα, τα οποία κοστίζουν εκατοντάδες € και αφορούν σε επιχειρήσεις ανεξαρτήτου µεγέθους και εξακολουθούν να αποτελούν µια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση για το κανάλι των συνεργατών.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατηγοριοποιήσεις κανείς τους multi-function εκτυπωτές. Από πλευρά µεγέθους οι συσκευές που διαχειρίζονται χαρτί Α4 είναι οι πλέον συνηθισµένες και µπορούν να διαχειριστούν τις τυπικές διαστάσεις χαρτιού, ενώ οι συσκευές που δέχονται χαρτί µεγέθους Α3, διαθέτουν σαφώς µεγαλύτερη ευελιξία στα χαρτιά που µπορούν να διαχειριστούν και αντίστοιχα βέβαια αρκετά µεγαλύτερο κόστος.

Ένας άλλος αυτονόητος διαχωρισµός είναι αυτός ανάµεσα σε µονόχρωµα και έγχρωµα µοντέλα, ο οποίος όµως ειδικά λόγω των inkjet συστηµάτων έχει νόηµα πλέον µόνο στις πολύ µεγάλες λύσεις. Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχάσουµε να αναφέρουµε και το διαχωρισµό βάσει του όγκου εκτύπωσης.

Οι  multifunction printers αποτελούν µια καλή περίπτωση αναζωπύρωσης του ενδιαφέροντος των µεταπωλητών σε µια αγορά, που δεν είναι και ιδιαίτερα ενθαρρυντική. Τα περιθώρια κέρδους στους “απλούς” εκτυπωτές έχουν εξαϋλωθεί, ενώ ειδικά τα µικρά µοντέλα αντιµετωπίζονται σαν freebies ακόµη και από τους κατασκευαστές τους. Από την άλλη το κανάλι του ΙΤ δεν κατάφερε να µπει ποτέ δυνατά στην αγορά των φωτοαντιγραφικών καθώς η πώληση αυτή πραγµατοποιούταν από το αντίστοιχο εξειδικευµένο κανάλι και η είσοδος στις επιχειρήσεις δεν ήταν από το ΙΤ αλλά από το τµήµα προµηθειών.

Αυτό βέβαια έχει αλλάξει σε µεγάλο βαθµό κυρίως λόγω της αναρχίας που επικρατεί στο κοµµάτι της εκτύπωσης στις επιχειρήσεις και οι IT managers έχουν πλέον το πάνω χέρι στο κοµµάτι των παραγγελιών, σε βαθµό µάλιστα που να το θεωρούν… βάρος σε κάποιες περιπτώσεις. Παρόλα αυτά η επιλογή τους πλέον είναι οι multifunction εκτυπωτές κυρίως όντας µέρος µιας ευρύτερης στρατηγικής διαχείρισης των εκτυπώσεων µέσα στις επιχειρήσεις.

Δέσιµο µε υπηρεσίες
Τα περιθώρια κέρδους στις πιο προσιτές συσκευές όπως αντιλαµβάνεται κανείς είναι ιδιαίτερα συµπιεσµένα κάτι που αλλάζει όµως όσο ανεβαίνει το κόστος των συσκευών. Ακόµη και έτσι όµως τα πραγµατικά περιθώρια κέρδους προέρχονται από το δέσιµο των συσκευών µε επιπλέον υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο το κανάλι των συνεργατών καταφέρνει να µπει σε πελάτες και λογαριασµούς  στους οποίους δεν είχε πρόσβαση µέχρι σήµερα. Τα περιθώρια του κέρδους µάλιστα ανεβαίνουν όσο µεγαλώνει ο κύκλος της πώλησης και αυξάνεται η περιπλοκότητα των λύσεων που απαιτούνται να δοθούν σε ένα συγκεκριµένο περιβάλλον.

Στο παρελθόν µια πηγή εσόδων αποτελούσε και το κοµµάτι των αναλωσίµων, αλλά πλέον και σε αυτό τον τοµέα τα περιθώρια έχουν ελαχιστοποιηθεί και δεν υπάρχει πλέον κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον δραστηριοποίησης και στο συγκεκριµένο κοµµάτι παρά µόνο αν αποτελέσουν και αυτά ένα κοµµάτι µιας ευρύτερης στρατηγικής που έχει υιοθετήσει η επιχείρηση και έχει εµπλακεί και ο συνεργάτης. Μέσα βέβαια σε µια τέτοια στρατηγική περιλαµβάνονται και τα αναλώσιµα όπου ο συνεργάτης αναλαµβάνει τη διαδικασία ελέγχου και αναπλήρωσής του όταν αυτό είναι απαραίτητο. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να διατηρεί κάποιο στοκ προϊόντων, για όλα τα µοντέλα παρά µόνο για αυτά που συντηρεί.

Προσεγγίζοντας τις επιχειρήσεις
Σε κάθε µεγάλη επιχείρηση µπορούµε να συναντήσουµε δεκάδες εκτυπωτές στα διάφορα γραφεία της. Ο τρόπος µάλιστα µε τον οποίο πραγµατοποιούνται συνήθως οι αγορές σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ανά τοµέα µόλις δηµιουργηθεί η αντίστοιχη ανάγκη. Αυτό έχει ως αποτέλεσµα να µαζεύονται µια σειρά από διαφορετικά µοντέλα, διαφορετικών κατασκευαστών και µε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσµα να δαπανάται απίστευτος χρόνος από τα τµήµατα IT των επιχειρήσεων, αν υπάρχουν, ή αντίστοιχα από τους ανθρώπους που γνωρίζουν από… κοµπιούτερ, όπως συµβαίνει συνήθως στις µικροµεσαίες επιχειρήσεις.

Η ενοποίηση και ταυτόχρονα η µείωση των εκτυπωτών είναι µια εξαιρετική ευκαιρία για το κανάλι των συνεργατών. Οι Multifunction printers είναι η απόλυτη λύση για αυτή την περίπτωση, καθώς µειώνουν σηµαντικά τον αριθµό των συσκευών που πρέπει να συνδεθούν στο εταιρικό δίκτυο, ενώ διευκολύνουν σε θέµατα όπως η διαχείριση, η συντήρηση αλλά και η εκπαίδευση του προσωπικού, είτε αυτά τα καθήκοντα τα αναλάβει ο συνεργάτης είτε ο ίδιος ο πελάτης. Σκεφτείτε τι συµβαίνει σε µια περίπτωση µιας επιχείρησης που υπάρχουν διαφορετικά µοντέλα εκτυπωτών, που για να χρησιµοποιηθούν απαιτούν διαφορετικό driver, καθένας από τους οποίους έχει και ένα τελείως διαφορετικό interface µε το οποίο έρχεται αντιµέτωπος ο χρήστης κάθε φορά.

Επιπλέον µια µεγάλη γκάµα εκτυπωτών, ισοδυναµεί µε ύπαρξη ενός µεγάλου αριθµού προµηθειών κάτι που κάνει τη διαχείριση εξαιρετικά δύσκολη. Ένας άλλος τοµέας που οι περισσότερες εταιρείες χρειάζονται βοήθεια είναι η διαχείριση του ποιος τυπώνει τι.

Έρευνα τη IDC καταδεικνύει ότι ολοένα και περισσότερες εταιρείες κάνουν outsource σε κάποιο τµήµα του περιβάλλοντος printing. Μάλιστα οι vendors είναι ιδιαίτερα επιθετικοί σε αυτή την προσπάθεια και προωθούν ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες managed print. Οταν οι επιχειρήσεις αποφασίζουν να αποτιµήσουν τη χρήση των συσκευών τους µε τη βοήθεια ενός συνεργάτη, στόχος δεν αποτελεί µόνο η µείωση του κόστους αλλά και αύξηση της ικανοποίησης των χρηστών ώστε να υπάρχει το µέγιστο ROI από τις επενδύσεις στην υποδοµή IT όπως και στις συσκευές imaging και printing. Σύµφωνα µε την  IDC, οι επιχειρήσεις αναφέρουν κέρδη στην παραγωγικότητα, µείωση στις απαιτήσεις από το IT, το help desk, βελτιστοποίηση σχέσεων µε τους προµηθευτές µε τη χρήση υπηρεσιών που προσφέρει αυτή τη στιγµή το κανάλι. .

Η ολοκλήρωση αναφορών χρήσης δίνει στους χρήστες καλύτερη εικόνα για το τι και πόσο εκτυπώνουν και µε αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις µπορούν να αλλάξουν τη συµπεριφορά των χρηστών ως προς την εκτύπωση, επιτυγχάνοντας σηµαντικές µειώσεις δαπανών σε θέµατα αναλωσίµων αλλά και βελτίωση της κυκλοφορίας δεδοµένων στο δίκτυο.

Η απάντηση σε πολλά από τα σύγχρονα προβλήµατα και τις υψηλές δαπάνες που σχετίζονται µε την εκτύπωση στο γραφείο για πολλές επιχειρήσεις είναι η ολοκλήρωση επιπλέον MFPs από έναν κατασκευαστή που διαθέτουν ίδιους ή αντίστοιχους drivers όπως και αντίστοιχο interface.  Με το συνδυασµό εκτύπωσης, αντιγραφής, αποστολή fax και σάρωσης σε µια εύχρηστη συσκευή, οι επιχειρήσεις αποκτούν µια σειρά από δυνατότητες που χρειάζονται για τη διαχείριση των εγγράφων τόσο σε χαρτί όσο και των ψηφιακών.

Περίπλοκη υποδοµή = κόστος
Η πραγµατική ερώτηση για το IT είναι το πόσο καλά οι MFPs ολοκληρώνονται στην εταιρική υποδοµή, καθώς µπορούν να δηµιουργηθούν µια σειρά από προβλήµατα, που ξεκινούν από την παραγωγικότητα των χρηστών. Αν ένας εκτυπωτής έχει πρόβληµα κοστίζει τόσο σε ώρες από το τµήµα IT όσο και σε έξοδα σε τρίτα µέρη. Επιπλέον τα προβλήµατα και οι καθυστερήσεις δεν έχουν µόνο σαν επίπτωση την αδυναµία εκµετάλλευσης των πλεονεκτηµάτων της συσκευής, αλλά εµποδίζουν µια επιχείρηση να πάρει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα πίσω την επένδυση που έχει πραγµατοποιήσει. Για να µπορέσει µια εταιρεία – ειδικά αν δεν διαθέτει τµήµα IT – την απρόσκοπτη λειτουργία των εκτυπωτικών της συστηµάτων της, θα πρέπει να έχει κάνει τις κατάλληλες επιλογές συσκευών, κάτι που είναι στην ουσία είναι ο ρόλος του συνεργάτη. Πέρα από αυτό όµως ο συνεργάτης µπορεί να βοηθήσει στη σωστή συνεργασία του MFP µε τις εφαρµογές που χρησιµοποιεί η επιχείρηση αλλά και την τυποποίησή τους.

Για να βοηθήσει ακόµη περισσότερο ο συνεργάτης στο θέµα της µείωσης των δαπανών όσον αφορά στα εκτυπωτικά συστήµατα της εταιρείας, θα πρέπει πρώτα από όλα να κοιτάξει το λόγο συσκευών και χρηστών, τη χρήση κάθε συσκευής και αν κάθε συσκευή είναι η κατάλληλη για κάθε οµάδα εργασίας και τµήµα. Μετά από αυτό το assessment µπορεί να είναι πιθανό να απαιτείται εκ νέου ρύθµιση του περιβάλλοντος εκτύπωσης ώστε να το διαµορφώσει στις απαιτήσεις της εκάστοτε επιχείρησης.

Απλότητα από την αρχή
Το βασικό χαρακτηριστικό των MFPs είναι ότι µε µια ενιαία διαδικασία εγκατάστασης, η οµάδα εργασίας ή ολόκληρη η εταιρεία έχει πρόσβαση σε πολλαπλές δυνατότητες. Από εκεί και ύστερα ο συνεργάτης µπορεί να επεκτείνει ακόµη περισσότερο τη συνεργασία του παρέχοντας υπηρεσίες ρύθµισης, διαχείρισης, παρακολούθησης και δηµιουργίας αναφοράς σχετικά µε τη λειτουργία των συσκευών.

Επιλύοντας προβλήµατα
Ένα σηµαντικό πρόβληµα που παρουσιάζεται σε µια επιχείρηση είναι η αδυναµία περιγραφής του προβλήµατος από την πλευρά των χρηστών, ειδικά στην περίπτωση που δεν είναι εξοικειωµένοι µε το IT. Αν ο συνεργάτης έχει αναλάβει την παρακολούθηση της υποδοµής, η διάγνωση και η παροχή υποστήριξης µπορεί να πραγµατοποιηθεί και αποµακρυσµένα. Με τον ίδιο τρόπο ο συνεργάτης θα µπορεί να λειτουργεί προληπτικά ενηµερώνοντας για ανάγκες ανανέωσης των αναλωσίµων. Με την προσθήκη του κατάλληλου software για την διαχείριση των σχέσεων µε τη συσκευή και έξυπνη παρακολούθηση το τµήµα IT µπορεί να βελτιστοποιήσει τη διαθεσιµότητα της κάθε συσκευής για καλύτερη παραγωγικότητα, επιτυγχάνοντας την ίδια στιγµή µείωση των δαπανών.

Άρθρο εκ µέρους της Τεχνοφώτ
Το τρίπτυχο της επιτυχίας:  Οικονοµία, επιδόσεις και διαφοροποίηση

Οι εκτυπώσεις αποτελούσαν πάντοτε, και εξακολουθούν να αποτελούν κατά µείζονα λόγο σήµερα, µία εξαιρετικά σηµαντική υπόθεση για κάθε επιχείρηση. Παρά την εκτεταµένη ψηφιοποίηση της πληροφορίας, οι ανάγκες για εκτύπωση αυξάνονται, αφού ο όγκος των πληροφοριών έχει εκτιναχτεί στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή (συνήθως υπολογίζουµε σε διπλασιασµό των δεδοµένων ανά 6 µε 12 µήνες), µε αποτέλεσµα κάθε επιχείρηση να χρειάζεται περισσότερες αναφορές, αναλύσεις, εκθέσεις, υλικά marketing κ.λπ.

Αυτή η πραγµατικότητα είναι κοινή, τόσο για τις µεγάλες όσο και για τις µεσαίες ή τις µικρότερες επιχειρήσεις. Για την ακρίβεια, οι µικροµεσαίες επιχειρήσεις αρχίζουν ολοένα και περισσότερο να “συµπεριφέρονται” όπως οι µεγαλύτεροι ανταγωνιστές τους, αφού στην εποχή του Internet και της παγκοσµιοποίησης, έχουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν σε κάθε επίπεδο, και σε κάθε αγορά.

Στην περίπτωση των εκτυπώσεων, αυτό µεταφράζεται σε µία “δύσκολη άσκηση”, αφού η σύγχρονη µικροµεσαία επιχείρηση απαιτεί πολύ µεγαλύτερο όγκο εκτυπώσεων απ’ ότι στο παρελθόν, υψηλή ποιότητα για τις ανάγκες του marketing (και όχι µόνο), και παράλληλα χαµηλό κόστος, ενδεχοµένως ακόµη χαµηλότερο σε σχέση µε τα προηγούµενα χρόνια. Την ίδια στιγµή, αυξάνει η ευαισθησία για τα περιβαλλοντολογικά θέµατα, τόσο εκ µέρους των διοικήσεων, όσο και εκ µέρους των εργαζοµένων και των πελατών, κάτι που σηµαίνει ότι πρόκειται για ένα θέµα που δεν µπορεί κανείς πλέον να αγνοήσει.

Υπάρχει λοιπόν λύση για όλα αυτά; Υπάρχει τρόπος να συνδυαστούν υψηλές επιδόσεις, ποιότητα και αξιοπιστία µε χαµηλό κόστος κτήσης και σεβασµό στο περιβάλλον;

Η απάντηση της Kyocera είναι ένα ξεκάθαρο “ναι”, και καλεί τους συνεργάτες-µεταπωλητές της να αδράξουν αυτήν την ευκαιρία, αφενός προκειµένου να προσφέρουν προϊόντα υψηλής ποιότητας στους πελάτες τους, αφετέρου προκειµένου να διαφοροποιηθούν σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι η σειρά µονόχρωµων Α4 πολυµηχανηµάτων ,που περιλαµβάνει τα µοντέλα  FS-1030MFP, FS-1030MFP/DP,FS-1130 MFP,FS-1035MFP και FS-1135 MFP, οι οποίες “οπλίζουν” τους συνεργάτες µε µία σειρά από πλεονεκτήµατα και δυνατότητες διαφοροποίησης, αφού:

• Διαθέτουν εξαιρετικά χαµηλό κόστος εκτύπωσης. Στην πράξη, το µοναδικό αναλώσιµο είναι το toner.

• Διατίθενται µε ή χωρίς fax, και έτσι ο πελάτης δεν χρειάζεται να πληρώσει λειτουργικότητα που ενδεχοµένως δεν χρειάζεται.

• Χαρακτηρίζονται από υψηλή ταχύτητα αφού φτάνουν τις 35 σελ./λεπτό, µε την πρώτη σελίδα να βρίσκει το δρόµο προς την έξοδο σε µόλις 6,9 δευτ.

• Σέβονται το περιβάλλον, τόσο σε ό,τι αφορά τη λειτουργία τους (τεχνολογία µε κύκλο ζωής 100.000 σελίδες), όσο και σε σχέση µε τα υλικά και τον τρόπο συσκευασίας. Παράλληλα, ο θόρυβος είναι πολύ χαµηλός (µόλις 49 dB για το mode µισής ταχύτητας) και η κατανάλωση φθάνει τα 0,5 Watt χάρη στη λειτουργία auto-power-off.

• Διαθέτουν εξαιρετικά σηµαντικές δυνατότητες στον standard εξοπλισµό, µε σηµαντικότερη τη δυνατότητα εκτύπωσης διπλής όψης η οποία συµβάλλει στη µείωση του όγκου των χαρτιών και φυσικά στο χαµηλότερο κόστος ανά εκτύπωση.

• Φυσικά, σε επίπεδο τεχνολογίας και ασφάλειας, η παραπάνω οικογένεια Α4 µονόχρωµων πολυµηχανηµάτων, διαθέτει µία σειρά από δυνατότητες και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά, όπως PDF Direct Print, drivers µε κοινό user interface για όλες τις εκδόσεις των Windows, ενσωµατωµένο job management και βελτιστοποίηση workflow, υποστήριξη για active directory (LDAP) αλλά και κάρτες IC για authentication κ.λπ.

Η επιτυχηµένη αυτή σειρά, καθώς και η πλήρης γκάµα προϊόντων της Kyocera Document Solutions διατίθεται αποκλειστικά από την Τεχνοφώτ, µία από τις σηµαντικότερες εταιρείες στον κλάδο των µηχανών γραφείου και της διαχείρισης εγγράφων  γενικότερα, µε αδιάλειπτη παρουσία 50 χρόνων στην ελληνική αγορά.

Άρθρο του Ιωάννη Στασινόπουλου
Η σωστή συνταγή διαχείρισης εγγράφων

Η συνολική διαχείριση των εγγράφων σε µια επιχείρηση αρχίζει να γίνεται όλο και πιο απαραίτητη, αλλά και πιο εύκολη σε σύγκριση µε το παρελθόν. Ο µύθος για “paperless” γραφεία έχει καταρριφθεί εδώ και καιρό, µια και ποτέ δεν θα πάψουµε να παράγουµε έγγραφα. Το µόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος διαχείρισης των εγγράφων αυτών, που πλέον γίνεται πιο απλός, πιο εύκολος και πιο έξυπνος. Εδώ, έρχονται να παίξουν ένα πολύ σηµαντικό ρόλο τα MFPs µηχανήµατα, που τα τελευταία χρόνια λανσάρουν στην αγορά όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές εκτυπωτών & φωτοτυπικών.

Στην Ελληνική Επιχείρηση, η χρήση πολυ-λειτουργικών µηχανών κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς αποτελεί γεγονός η ανάγκη για εξορθολογισµό των παραγόµενων εκτυπώσεων µε ταυτόχρονη απλοποίηση της αρχειοθέτησης και της αναζήτησης των εγγράφων. Πολλοί, βέβαια, αναρωτιούνται πώς θα καταστεί η επένδυση σε νέα MFPs µηχανήµατα εφικτή όταν διανύουµε µια περίοδο κρίσης στις επενδύσεις και σηµαντική µείωση των budgets σε όλες τις επιχειρήσεις.  Θα πρέπει, λοιπόν, ο κάθε οργανισµός να σταθµίσει από τη µια πλευρά τα κόστη και τα προβλήµατα που προκύπτουν από την αλόγιστη παραγωγή εγγράφων, την κακή διαχείρισή τους και τις άσκοπες ώρες αναζήτησής τους και από την άλλη, µια πιθανή επένδυση σε νέου τύπου µηχανές που θα έδιναν άµεσες λύσεις στα παραπάνω προβλήµατα και θα εκσυγχρόνιζαν ταυτόχρονα τις εταιρικές υποδοµές.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν µαζί µε τον κατάλληλο συνεργάτη την ιδανική λύση για το δικό τους περιβάλλον ώστε όχι µόνο να έχουν άµεσα και απτά αποτελέσµατα στις καθηµερινές τους εργασίες, αλλά ταυτόχρονα να απολαµβάνουν και σηµαντικά οφέλη στα λειτουργικά τους έξοδα.

Χρειάζεται εξαρχής να επισηµάνουµε ότι µια αντικατάσταση εκτυπωτικού στόλου σε µία επιχείρηση µε νέα µηχανήµατα MFPs, θα πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται µε την υλοποίηση έργου Managed Print Services. Θα χρειαστεί δηλαδή η επιχείρηση να επιλέξει τον συνεργάτη της για θέµατα «Printing & Work Flow».  Η επιλογή αυτή θα πρέπει να γίνει µε γνώµονα την εµπειρία του προµηθευτή σε παρόµοια έργα και την αποδεδειγµένη τεχνογνωσία του στον τοµέα αυτό.

H HP, µας έχει βοηθήσει, αναµφισβήτητα, για να φτάσουµε εδώ που βρισκόµαστε. Αποκτήσαµε σηµαντική τεχνογνωσία προερχόµενη από τον παγκόσµιο leader της αγοράς και αυτό αποτέλεσε τη βάση για να χτίσουµε τις δικές µας εξειδικεύσεις και να αναπτύξουµε, µοναδικές για την Ελλάδα, δεξιότητες. Πιστεύω ότι µε την HP έχουµε βρει τη «σωστή συνταγή» και προχωράµε χέρι-χέρι, στην υλοποίηση νέων µεθόδων προώθησης προϊόντων και λύσεων, βασιζόµενοι όχι µόνο στη µεγάλη γκάµα των προϊόντων που διαθέτει η HP αλλά και στις νέες λύσεις που εµπεριέχονται πλέον σε αυτά, καθιστώντας τα µοναδικά.

Το γεγονός ότι είµαστε µια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τοµέα αυτό αρκετά χρόνια, µας έχει δώσει την ευκαιρία να δοκιµάσουµε τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις λύσεις που προσφέρουµε στους πελάτες. Έτσι, θεωρώ ότι διαθέτουµε το καλύτερο «Know How» που µπορεί να υπάρξει σήµερα στην Ελληνική Αγορά στον τοµέα αυτό.

Η αφοσίωσή µας στον τοµέα παροχής εκτυπωτικών λύσεων είναι δεδοµένη και σκοπεύουµε να κάνουµε άµεσα πράξη τα σχέδιά µας για ανάπτυξη δικτύου αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα µε ειδίκευση στην προώθηση λύσεων printing. Ταυτόχρονα, τον τελευταίο καιρό έχουµε αρχίσει ήδη τη multivendor υποστήριξη στους πελάτες µας, γεγονός που µας δίνει συγκριτικό πλεονέκτηµα, καθώς είµαστε αποδεδειγµένα η µόνη εταιρεία στην Ελλάδα που µπορεί να υποστηρίξει µε το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης εξοπλισµό (εκτυπωτές ή  MFPs) περισσοτέρων του ενός κατασκευαστών.

Σχετικά άρθρα

Οι λύσεις της Konica Minolta για την εκπαίδευση

HPE – Performance: Μειώνουν κόστος & πολυπλοκότητα των εταιρικών υποδομών

Channel-Manager

Νέα γενιά RSA Security Operations Services

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα