20.7 C
Athens
19/04/2024
Biztech

Mellon: Ανάληψη έργου για την UniCredit Bulbank

Η UniCredit Bulbank, μέλος του ιταλικού τραπεζικού μίλου UniCredit, επέλεξε την θυγατρική της Mellon Technologies στη Βουλγαρία για να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα τελευταίας τεχνολογίας σύστημα προτεραιότητας στα νέα πρότυπα καταστήματα της τράπεζας.

Το σύστημα διαχείρισης προτεραιότητας της Mellon Bulgaria έκανε το ντεμπούτο του στο πρώτο θεματικό κατάστημα του ομίλου της UniCredit, το Κατάστημα του Μέλλοντος (Branch of the Future). Η λειτουργία του νέου αυτού μοντέλου καταστημάτων αποτελεί ένα στρατηγικής σημασίας έργο της UniCredit για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, και το κατάστημα της Σόφιας είναι το πρώτο που εγκαινιάζεται στην περιοχή.

Η λύση που πρόσφερε η Mellon Bulgaria είναι της Σουηδικής Nemo-Q και διαθέτει προηγμένο σύστημα έκδοσης εισιτηρίου προτεραιότητας με οθόνη αφής, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και οθόνες LCD για την πληροφόρηση και ψυχαγωγία των πελατών κατά την αναμονή τους στο κατάστημα, καθώς και το  Nemo-Q Floor Walking System σε tablet με το οποίο οι υπάλληλοι της υποδοχής καθοδηγούν  τους πελάτες προς τις διάφορες υπηρεσίες. Παράλληλα, η πλατφόρμα NemoQ Queue Management επιτρέπει τόσο στους διευθυντές των καταστημάτων όσο και στην κεντρική διοίκηση να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης αναμονής σε κάθε ταμείο, υπηρεσία ή κατάστημα, σε πραγματικό χρόνο.

Στη δεύτερη φάση της υλοποίησης του έργου, το σύστημα θα ενοποιηθεί με τα ηλεκτρονικά κανάλια της τράπεζας, έτσι ώστε οι πελάτες της να μπορούν να κάνουν κράτηση του εισιτηρίου αναμονής μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία τους στο κατάστημα. Το σύστημα παρεμβαίνει στην τοπική λειτουργία του συστήματος προτεραιότητας, εξασφαλίζοντας ότι τα ηλεκτρονικώς κρατημένα εισιτήρια παραλείπονται από τη σειρά έκδοσης εισιτηρίου στο κατάστημα, και διασφαλίζοντας απρόσκοπτη ροή εξυπηρέτησης.
 

Σχετικά άρθρα

Το 5G Conference μετασχηματίζεται σε Advanced Telecoms & IoT Summit

Giorgos Athanassiadis

Lenovo: Aλλαγή στην ηγεσία της ΕΜΕΑ και νέοι στόχοι

Kitriniaris

Apifon και Rakuten Viber παρουσίασαν το όραμα τους για την εξέλιξη του business messaging

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα